Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 20.04.2012 10:30 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

12.10.2011

Příspěvky:

159

Bydliště:

Napajedla

tak dvouhmota je tam hlavně kvůli nerovnoměrnému chodu motoru v nízkých otáčkách aby bylo minimalizováno torzní kmitání a přenášení následného vznikajícího hluku do převodovky a karoserie, takže v nízkých otáčkách dvouhmota aspoň plní svoji funkci, samozřejmě, že je lepší to netlačit na volnoběžných otáčkách, kdy je toto kmitání největší, ale pokud to člověk použije v případě nutnosti jen velmi zřídka, tak to dvouhmotě vůbec neuškodí, na víc v nízkých otáčkách není přenášen takový kroutící moment aby to vůbec něčemu uškodilo
dvouhmota byla vyvinuta hlavně kvůli naftovým motorům a jejich velkým vibracím a následnému hluku atd., takže z pohledu benzinového motoru, hlavně teda našeho 1.8T, který je celkem dost kultivovaný, problém s dvouhmotou v kterýchkoliv otáčkách nijak moc nevidím
ale názory a zkušenosti jiných se můžou lišit, protože každý s autem zachází jinak a sere se mu to taky jinak

_________________
Passat B5.5 Variant 2001 1.8T Tiptronic + Ford Galaxy 1.9TDI Ghia 2002


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 24.04.2012 20:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

230

Bydliště:

Pardubice

Jsem zde s další otázkou po kolika cca. tkm se mají udělat rozvody?

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 26.04.2012 13:50 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

12.10.2011

Příspěvky:

159

Bydliště:

Napajedla

120tis.? nemam ted u sebe prirucku, ale je to se mi zda 120tis.

_________________
Passat B5.5 Variant 2001 1.8T Tiptronic + Ford Galaxy 1.9TDI Ghia 2002


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 27.04.2012 19:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

230

Bydliště:

Pardubice

Tak a jsem zde s dalším dotazem týká se to ohledně rozvodů. Chtěl bych slyšet váš názor jestli mám měnit rozvody které v autě mám teď. Jsou staré 4 roky a je na nich najeto 40tkm.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 29.04.2012 11:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2008

Příspěvky:

1634

Bydliště:

Divokej západ u Plzně

Bazim píše:
Tak a jsem zde s dalším dotazem týká se to ohledně rozvodů. Chtěl bych slyšet váš názor jestli mám měnit rozvody které v autě mám teď. Jsou staré 4 roky a je na nich najeto 40tkm.


jo vymen je tim nic nezkazis navic nechci kecat pac u sebe taky nemam manual ale doporocena vymena je 120tis nebo 4roky


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotazy k 1,8T 110kW B5
PříspěvekNapsal: 23.09.2012 12:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

230

Bydliště:

Pardubice

Abych nemusel zakládat žádné nové téma tak jen oživím toto. Auto jsem samozřejmě nekupoval nové, ale ve velmi pěkném stavu a stále se snažím o něm dozvědět co nejvíce. Nedávno jsem byl na prohlídce v servisu kde kontrolovali brzdy, tlumiče atp.. a vše bylo OK kromě malé dírky ve vlnovci. Ale teď bych rád věděl něco o turbu. Ne, že bych měl nějaké podezření, ale chtěl bych mít jistotu, že je OK.

Čili se ptám jak zjistit jestli je turbo OK. Řekl bych, že to jde asi nějakým měřením ve VAGu, ale s VAGem nejsem moc kamarád, takže vás prosím o radu jak na to.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotazy k 1,8T 110kW B5
PříspěvekNapsal: 13.10.2012 16:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

230

Bydliště:

Pardubice

Jestli se to tu už nějak řešilo, tak to nemohu najít opravdu nikdo neví? Nebo aspoň odkázat na to téma.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotazy k 1,8T 110kW B5
PříspěvekNapsal: 15.11.2012 22:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.06.2012

Příspěvky:

44

Bydliště:

Jablůnka n.Bečvou

AEB ještě nemá vyvedený tlak do ŘJ,takže měřit se dá pouze mechanickým manometrem.

_________________
A4 Quattro 1,8T


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotazy k 1,8T 110kW B5
PříspěvekNapsal: 16.11.2012 13:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

230

Bydliště:

Pardubice

Aha ok díky.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 18.11.2012 14:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.06.2010

Příspěvky:

222

Bazim píše:
Jsem zde s další otázkou po kolika cca. tkm se mají udělat rozvody?


Podle příručky 180 tis. od základu po koupi sám sem je dělal při 178 tis. ale už to bylo znát :) doporučuji o něco dříve.
Pak už asi tak po 100 tisicu raděj budu dělat ..

_________________
Passat B4 Variant combi 2.0 GL LPG - dříve
Passat B5 1.8 T - nyní

_________________
VW Passat variant combi


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotazy k 1,8T 110kW B5
PříspěvekNapsal: 18.11.2012 15:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

230

Bydliště:

Pardubice

Jo rozvody včetně kladek už mám pár km nové :) i s vodní pumpou.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Názory na 1,8T 110kW
PříspěvekNapsal: 27.11.2012 15:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2011

Příspěvky:

399

Bydliště:

Jižní Čechy, Milevsko

Flico píše:
Bazim píše:
Díky za info zkusím pohledat ještě a snad se někdo další ozve. A ještě je to nějaký model AEB (netuším co to je). Dekodér jsem zkusil tenhle:
http://www.dubnetworks.net/vw-vin-decoder.htm a tam to ukazuje Model: Passat (current) [3B] ; Year 1998 [W]


tak pokud je to AEB tak se urcite nejedna o B5.5 ale o B5 ( zminovanou 3B ) tenhle motor mam taky a naprosta spokojenost podle predpisu jezdim cca 7,5 a "normalne" 8-9 max

no jo...prej "podle předpisů" :D já jezdím v rozmezí (při lehký noze) 6,8 - 7,4l/100km a při sportovní jízdě (adrenalin) jezdím za 8 - 10l/100km, ale s motorem jsem nadmíru spokojenej.... olejový čerpadlo mám už nový, teď jen rozvody a přetěsnit víko ventilů a hlavy a bude zase jak novej....jediná věc, která mě dožrala je lanková klapka plynu, ale s tím už jsem si taky poradil... občas se se stává, že pružina na klapce se vyběhá a musíš na bovdenu přešoupnout takovou závlačku, já už neměl kam, tak jsem si vyrobil speciální podložku

_________________
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotazy k 1,8T 110kW B5
PříspěvekNapsal: 10.12.2012 14:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

230

Bydliště:

Pardubice

Chtěl bych se zeptat jaké změny jsou v kódech motorů např. já mám AEB a co je jiného na motoru např. (AEB, AGU, AJH, APH, ARX, ARZ, ATW, AUM, AVC, AWD, AWL, AWT, AWW, BJX, BKF, BKV) popř odkázat mě někam kde se o tom píše nedaří se mi to najít. Na Wiki jsou právě jen tyto kódy motorů, ale nepíše se tam jestli je mezi tím nějaký rozdíl.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotazy k 1,8T 110kW B5
PříspěvekNapsal: 12.12.2012 14:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

230

Bydliště:

Pardubice

zdravím lidi pokusil jsem se tak nějak natočit co mi dělají otáčky při jízdě na volnoběh je to škrtící klapkou? Občas to děla někdy i více.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotazy k 1,8T 110kW B5
PříspěvekNapsal: 13.12.2012 22:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.06.2012

Příspěvky:

44

Bydliště:

Jablůnka n.Bečvou

Pokud vyloučíš netěsnosti sání,odvětrání a podtlaku,tak to může dělat i klapka.

_________________
A4 Quattro 1,8T


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group