Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pístní kroužky 1.8T
PříspěvekNapsal: 29.04.2012 19:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.02.2011

Příspěvky:

92

Čao,
Nemáte někdo info, kolik by to (výměna pístních kroužků) cirka mohlo v servisu stát a na jak dlouho je to práce? Sežere mi všechen olej za 2000 km. Moc nejede. Nekouří, turbo by mělo být OK. Emulze na víčku od chladičky není, takže hlava snad OK.

Vždycky když to sežere všechen olej, začnou klepat hydroštely (asi,tuším dle zvuku)... Kontrolka se ani nerozsvítí, jenže na měrce je kulový. Olej doleju a vše OK, klepání ustane.

Mám nalítáno 240 000 a měsíc co měsíc do toho auta investuju. Už mi to leze krkem a teď ještě toto :(

_________________
VW Passat 1.8T


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pístní kroužky 1.8T
PříspěvekNapsal: 29.04.2012 20:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2008

Příspěvky:

1634

Bydliště:

Divokej západ u Plzně

no nechci rejpat ale kdyz uz bude ten motor takhle rozhazenej nebylo by rovnou lepsi udelat komplet ( gufera ventilu atd ... ) navic kde beres jistotu ze to jde zrovna krouzkama ? to ze zacnou klepat hydra je logicky kdyz to nema olej, pokud to nehlasi zkus zkontrolat cidla oleje, pak sunda cooler jestli tam neni olej a treba zmerit tlaky nez zacnes ( treba i zbytecne ) menit krouzky


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pístní kroužky 1.8T
PříspěvekNapsal: 29.04.2012 22:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.02.2011

Příspěvky:

92

Flico píše:
no nechci rejpat ale kdyz uz bude ten motor takhle rozhazenej nebylo by rovnou lepsi udelat komplet ( gufera ventilu atd ... ) navic kde beres jistotu ze to jde zrovna krouzkama ? to ze zacnou klepat hydra je logicky kdyz to nema olej, pokud to nehlasi zkus zkontrolat cidla oleje, pak sunda cooler jestli tam neni olej a treba zmerit tlaky nez zacnes ( treba i zbytecne ) menit krouzky

Na kolik to může vyjít taková komplet GO motoru i s těma guferama atd? Jistotu samozřejmě ještě nemám, to mi řekne servisák, ale už nedávno mi říkal, že tam je poměrně velká pravděpodobnost. Tlaky se určitě budou měřit předtím. Může to mít vliv na výkon motoru? Zdaleka to nejede tak, jak by mělo. Moc se v tom nevyznám, tak snad neplácám blbosti :)

_________________
VW Passat 1.8T


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pístní kroužky 1.8T
PříspěvekNapsal: 29.04.2012 22:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2008

Příspěvky:

1634

Bydliště:

Divokej západ u Plzně

no to ze to nejede a zere olej vetsinou bejva turbem, pak samzrejme kdyz sou krouzky KO tak to ma vliv na vykon, na mym aute za novy ventily hlavu, pisty, gufera atd cca 40.000,- takze bych rekl ze komplet to muze 20.000,- hodit ale to si netroufam odhadovat


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pístní kroužky 1.8T
PříspěvekNapsal: 29.04.2012 22:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.02.2011

Příspěvky:

92

Flico píše:
no to ze to nejede a zere olej vetsinou bejva turbem, pak samzrejme kdyz sou krouzky KO tak to ma vliv na vykon, na mym aute za novy ventily hlavu, pisty, gufera atd cca 40.000,- takze bych rekl ze komplet to muze 20.000,- hodit ale to si netroufam odhadovat

Díky za info.

Kdyby to bylo turbem, tak se to projeví kouřivostí nebo ne? Turbo občas píská v záběru - nevím, zda-li to je dobře nebo ne. Jinak dnes jsem na VAGu mazal tuto chybu:

00575 - Tlak v sacím potrubí - 11-10 regul. hranice podkročena - sporadicky

Smazal jsem to, nastartoval, vypnul motor a chyba už tam nebyla. Po projetí jsem nekoukal, můžu zkontrolovat zítra.

Může to s tím mít něco společného? Co to je?

_________________
VW Passat 1.8T


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pístní kroužky 1.8T
PříspěvekNapsal: 29.04.2012 23:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2008

Příspěvky:

1634

Bydliště:

Divokej západ u Plzně

kourit to muze i kdyz to pujde krouzkama - proste jednou to ten olej spaluje a je jedno jak se tam dostane jestli sanim nebo kolem pistu

takze zkus zjistit jestli ti ho to zere nebo nekam tece, jinak ta zavada - popis v obrazku:


Přílohy:
575.jpg
575.jpg (74.7 KiB) Zobrazeno 1039 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pístní kroužky 1.8T
PříspěvekNapsal: 30.04.2012 07:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.02.2011

Příspěvky:

92

Děkuji za info o chybě, mrknu na to !

_________________
VW Passat 1.8T


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pístní kroužky 1.8T
PříspěvekNapsal: 10.07.2012 23:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.10.2008

Příspěvky:

263

Bydliště:

Praha

Zajimalo by me jak zjistim kudy olej jde jestli turbem nebo pres krouzky...nemate nejakou radu, abych nemusel delat Go motoru a pa menit i turbo.

Me to vzdy vyhodi oblak dymu pri akceleraci nebo rozjezdu, neco jako naftak.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group