Stránka 1 z 1

Pístní kroužky 1.8T

Napsal: 29.04.2012 19:09
od Karburator
Čao,
Nemáte někdo info, kolik by to (výměna pístních kroužků) cirka mohlo v servisu stát a na jak dlouho je to práce? Sežere mi všechen olej za 2000 km. Moc nejede. Nekouří, turbo by mělo být OK. Emulze na víčku od chladičky není, takže hlava snad OK.

Vždycky když to sežere všechen olej, začnou klepat hydroštely (asi,tuším dle zvuku)... Kontrolka se ani nerozsvítí, jenže na měrce je kulový. Olej doleju a vše OK, klepání ustane.

Mám nalítáno 240 000 a měsíc co měsíc do toho auta investuju. Už mi to leze krkem a teď ještě toto :(

Re: Pístní kroužky 1.8T

Napsal: 29.04.2012 20:57
od Flico
no nechci rejpat ale kdyz uz bude ten motor takhle rozhazenej nebylo by rovnou lepsi udelat komplet ( gufera ventilu atd ... ) navic kde beres jistotu ze to jde zrovna krouzkama ? to ze zacnou klepat hydra je logicky kdyz to nema olej, pokud to nehlasi zkus zkontrolat cidla oleje, pak sunda cooler jestli tam neni olej a treba zmerit tlaky nez zacnes ( treba i zbytecne ) menit krouzky

Re: Pístní kroužky 1.8T

Napsal: 29.04.2012 22:18
od Karburator
Flico píše:no nechci rejpat ale kdyz uz bude ten motor takhle rozhazenej nebylo by rovnou lepsi udelat komplet ( gufera ventilu atd ... ) navic kde beres jistotu ze to jde zrovna krouzkama ? to ze zacnou klepat hydra je logicky kdyz to nema olej, pokud to nehlasi zkus zkontrolat cidla oleje, pak sunda cooler jestli tam neni olej a treba zmerit tlaky nez zacnes ( treba i zbytecne ) menit krouzky
Na kolik to může vyjít taková komplet GO motoru i s těma guferama atd? Jistotu samozřejmě ještě nemám, to mi řekne servisák, ale už nedávno mi říkal, že tam je poměrně velká pravděpodobnost. Tlaky se určitě budou měřit předtím. Může to mít vliv na výkon motoru? Zdaleka to nejede tak, jak by mělo. Moc se v tom nevyznám, tak snad neplácám blbosti :)

Re: Pístní kroužky 1.8T

Napsal: 29.04.2012 22:27
od Flico
no to ze to nejede a zere olej vetsinou bejva turbem, pak samzrejme kdyz sou krouzky KO tak to ma vliv na vykon, na mym aute za novy ventily hlavu, pisty, gufera atd cca 40.000,- takze bych rekl ze komplet to muze 20.000,- hodit ale to si netroufam odhadovat

Re: Pístní kroužky 1.8T

Napsal: 29.04.2012 22:48
od Karburator
Flico píše:no to ze to nejede a zere olej vetsinou bejva turbem, pak samzrejme kdyz sou krouzky KO tak to ma vliv na vykon, na mym aute za novy ventily hlavu, pisty, gufera atd cca 40.000,- takze bych rekl ze komplet to muze 20.000,- hodit ale to si netroufam odhadovat
Díky za info.

Kdyby to bylo turbem, tak se to projeví kouřivostí nebo ne? Turbo občas píská v záběru - nevím, zda-li to je dobře nebo ne. Jinak dnes jsem na VAGu mazal tuto chybu:

00575 - Tlak v sacím potrubí - 11-10 regul. hranice podkročena - sporadicky

Smazal jsem to, nastartoval, vypnul motor a chyba už tam nebyla. Po projetí jsem nekoukal, můžu zkontrolovat zítra.

Může to s tím mít něco společného? Co to je?

Re: Pístní kroužky 1.8T

Napsal: 29.04.2012 23:48
od Flico
kourit to muze i kdyz to pujde krouzkama - proste jednou to ten olej spaluje a je jedno jak se tam dostane jestli sanim nebo kolem pistu

takze zkus zjistit jestli ti ho to zere nebo nekam tece, jinak ta zavada - popis v obrazku:

Re: Pístní kroužky 1.8T

Napsal: 30.04.2012 07:45
od Karburator
Děkuji za info o chybě, mrknu na to !

Re: Pístní kroužky 1.8T

Napsal: 10.07.2012 23:03
od At3m.
Zajimalo by me jak zjistim kudy olej jde jestli turbem nebo pres krouzky...nemate nejakou radu, abych nemusel delat Go motoru a pa menit i turbo.

Me to vzdy vyhodi oblak dymu pri akceleraci nebo rozjezdu, neco jako naftak.