Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 2.8 V6 30V vyžraná olejnicka
PříspěvekNapsal: 03.05.2012 11:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.04.2012

Příspěvky:

20

čaute chalani, prosim vas o radu, z prvniho valce sem vytahnul svicku a ani nebylo poznat kolik ma elektrod, jak byla zarostla, ostani byly ok. papa mi to 1l ojlu na 500km, komprese je ok, na 4 tym valci sice vyhodila diagnostika pri volnobehu veci vybrace, ale komprese v norme. poradte prosim, bude mi stacit vymenit pouze tesneni dřiku ventilů, nebo je to na rozsahlejsi opravu makovice? ventily jinak slyset nejsou. diag nehodil vubec nic, jen to kouri jako čert :) takze i kat?v diky

passat variant V6 syncro


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.8 V6 30V vyžraná olejnicka
PříspěvekNapsal: 03.05.2012 14:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.04.2012

Příspěvky:

20

tak pry tyhle motory jsou neskutecny drzaci, podelaly me v autoservisu, znamej rika ze zerou olej az tak po 350ti tisicich :( poradte mi nekdo pls jesli ma cenu delat repas, nebo bude lepsi nove srdce


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.8 V6 30V vyžraná olejnicka
PříspěvekNapsal: 03.05.2012 23:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.01.2009

Příspěvky:

717

přetěsnil bych komplet hlavy a vidělo by se,mě to taky žralo a po výměně gufer ventilu se to o dost zlepšilo...

_________________
G2,Passat 3BG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.8 V6 30V vyžraná olejnicka
PříspěvekNapsal: 04.05.2012 18:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.04.2012

Příspěvky:

20

JJ to mas pravdu, zvlast kdyz koprese je v poradku, tesneni pod viko, gufera, to vyjde celkem na hubicku, mam i prirucku na to pjekne, ale moc si na to netroufam, kdyby to byla radovka tak klidne ale to Vecko, drobet mam z toho vítr. ty jsis to delal sam?
Při kolika tisicich ti to zaclo brat ojl, mas to taky stoceny?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.8 V6 30V vyžraná olejnicka
PříspěvekNapsal: 04.05.2012 23:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.01.2009

Příspěvky:

717

dělal jsem to sám,ale ty gufera jsem dělal u bratra v servisu,jinak zbytek před barákem.Chce to mít připravek na ventily,bez něj to nejde.Při skládání si hlavně dávat pozor na správné časování vaček vuči sobě.Jinak dělal jsem ty hlavy,tz.gufera ventilů,vaček,těsnění pod hlavy,šrouby hlavy,těs.pod víka a komplet rozvody s pumpou a ještě nějaký blbosti.Matroš kolem 10tis,což jde.Jinak já už to koupil s určitou spotřebou oleje,u těchto motoru je to normální,V6 je V6 a 30 ventilu je 30 ventilu no.Ted dolívám zhruba litr na 4tis.Hodně se ta spootřeba odvíjí od stylu jízdy,když jezdím couračky tak si bere víc,když jen dálky tak si nebere skoro nic na oleji.

_________________
G2,Passat 3BG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.8 V6 30V vyžraná olejnicka
PříspěvekNapsal: 07.05.2012 14:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.04.2012

Příspěvky:

20

diky moc za rady, asi se do toho vrhnu, ty vacky se poradim s mechanikem, asi i sundam cely ty makovice a udelam tesnenicko pod hlavou. ale nejhorsi bude asi ten pripravek, vit? slysel sem ze bez nej to cely vyskoci, vyleti pruzina a konec. neda se to nejak sikovne poresit i bez nej? diky moc


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.8 V6 30V vyžraná olejnicka
PříspěvekNapsal: 07.05.2012 20:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.01.2009

Příspěvky:

717

dá,já jsem si vyrobil přípravek který jsem potom upnul do stojanové vrtačky,pákou jsem vždycky tlačil dolu a tím jsem stačil pružinu na ventilu a sundal ty pulměsíčky a podložky.Ven to jde v pohodě,horší je to zpět,ty pulměsíčky jsou fakt malý a je to hra nervů.Jinak vrtačku v žádným případě nepouštět,jen tlačit dolů :mrgreen:

_________________
G2,Passat 3BG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.8 V6 30V vyžraná olejnicka
PříspěvekNapsal: 08.05.2012 16:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.04.2012

Příspěvky:

20

:lol: heh, dobre ty :) tje vybornej napad. svarecku flexu i stojanovku mam. tak na to vlitnu. pak dam info ;) diky moc


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Weeman a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group