čaute chalani, prosim vas o radu, z prvniho valce sem vytahnul svicku a ani nebylo poznat kolik ma elektrod, jak byla zarostla, ostani byly ok. papa mi to 1l ojlu na 500km, komprese je ok, na 4 tym valci sice vyhodila diagnostika pri volnobehu veci vybrace, ale komprese v norme. poradte prosim, bude mi stacit vymenit pouze tesneni dřiku ventilů, nebo je to na rozsahlejsi opravu makovice? ventily jinak slyset nejsou. diag nehodil vubec nic, jen to kouri jako čert takze i kat?v diky
passat variant V6 syncro
2.8 V6 30V vyžraná olejnicka
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 20.04.2012 16:37
Re: 2.8 V6 30V vyžraná olejnicka
tak pry tyhle motory jsou neskutecny drzaci, podelaly me v autoservisu, znamej rika ze zerou olej az tak po 350ti tisicich poradte mi nekdo pls jesli ma cenu delat repas, nebo bude lepsi nove srdce
- cernohousmartin
- Pilot
- Příspěvky: 758
- Registrován: 22.01.2009 23:59
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.8 V6 30V vyžraná olejnicka
přetěsnil bych komplet hlavy a vidělo by se,mě to taky žralo a po výměně gufer ventilu se to o dost zlepšilo...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 20.04.2012 16:37
Re: 2.8 V6 30V vyžraná olejnicka
JJ to mas pravdu, zvlast kdyz koprese je v poradku, tesneni pod viko, gufera, to vyjde celkem na hubicku, mam i prirucku na to pjekne, ale moc si na to netroufam, kdyby to byla radovka tak klidne ale to Vecko, drobet mam z toho vítr. ty jsis to delal sam?
Při kolika tisicich ti to zaclo brat ojl, mas to taky stoceny?
Při kolika tisicich ti to zaclo brat ojl, mas to taky stoceny?
- cernohousmartin
- Pilot
- Příspěvky: 758
- Registrován: 22.01.2009 23:59
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.8 V6 30V vyžraná olejnicka
dělal jsem to sám,ale ty gufera jsem dělal u bratra v servisu,jinak zbytek před barákem.Chce to mít připravek na ventily,bez něj to nejde.Při skládání si hlavně dávat pozor na správné časování vaček vuči sobě.Jinak dělal jsem ty hlavy,tz.gufera ventilů,vaček,těsnění pod hlavy,šrouby hlavy,těs.pod víka a komplet rozvody s pumpou a ještě nějaký blbosti.Matroš kolem 10tis,což jde.Jinak já už to koupil s určitou spotřebou oleje,u těchto motoru je to normální,V6 je V6 a 30 ventilu je 30 ventilu no.Ted dolívám zhruba litr na 4tis.Hodně se ta spootřeba odvíjí od stylu jízdy,když jezdím couračky tak si bere víc,když jen dálky tak si nebere skoro nic na oleji.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 20.04.2012 16:37
Re: 2.8 V6 30V vyžraná olejnicka
diky moc za rady, asi se do toho vrhnu, ty vacky se poradim s mechanikem, asi i sundam cely ty makovice a udelam tesnenicko pod hlavou. ale nejhorsi bude asi ten pripravek, vit? slysel sem ze bez nej to cely vyskoci, vyleti pruzina a konec. neda se to nejak sikovne poresit i bez nej? diky moc
- cernohousmartin
- Pilot
- Příspěvky: 758
- Registrován: 22.01.2009 23:59
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.8 V6 30V vyžraná olejnicka
dá,já jsem si vyrobil přípravek který jsem potom upnul do stojanové vrtačky,pákou jsem vždycky tlačil dolu a tím jsem stačil pružinu na ventilu a sundal ty pulměsíčky a podložky.Ven to jde v pohodě,horší je to zpět,ty pulměsíčky jsou fakt malý a je to hra nervů.Jinak vrtačku v žádným případě nepouštět,jen tlačit dolů
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 20.04.2012 16:37
Re: 2.8 V6 30V vyžraná olejnicka
heh, dobre ty tje vybornej napad. svarecku flexu i stojanovku mam. tak na to vlitnu. pak dam info diky moc