1.8T problémy se startováním a výkonem.
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- Mario02
- Jezdec
- Příspěvky: 274
- Registrován: 17.06.2008 18:25
- Bydliště: Třinec
1.8T problémy se startováním a výkonem.
Zdravím. Mám problém se startovaním který už se tu probíral ale potřebuju poradit s poznatky. Už nějakou dobu mi to zase špatně startuje, někdy startuju i na pětkrát. Při prvním startování vůbec nic při druhém už jakoby chytne ale jenom se to roztřese a udusí. Potom zkusím ještě párkrát a potm chytne jako zamlada a jede. To se děje když auto třeba stojí přes noc. Pokud je motor trošku už v provozní teplotě tak každé další startování je naprosto bez problému. Asi před týdnem jak se pořádně ochladilo v noci u nás bylo i -1°C tak motor napoprvé chytal i když stál celou noc no prostě bez problému i výkon motoru byl uplně někde jinde, auto prostě letělo jak raketa. Teď jak se zase oteplilo dejme tomu nad 10°C tak se všechno zase vrátilo auto nechce startovat, je takové lenivé nechce se mu do otáček. Asi před měsícem jsem vyměnil čidlo teploty, vzduchový filtr, palivový filtr i váhu vzduchu ale tu jsem dal novou ale ne originál. Tak že si říkam s palivem to být asi nemůže protože na jeho dopravu do motoru asi teploty vzduchu vliv nemůže. Dále bych se rád zeptal jestli by teplota luftu mohla mít vliv na chod váhy vzduchu. Připadně jake jsou ještě teplotní čidla která by tak to mohla ovlivnit chod motoru. Díky.
- Kobrik
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 28.01.2011 19:31
- Bydliště: Veselí nad Moravou
Re: 1.8T problémy se startováním a výkonem.
A když se ti podaří nastartovat, tak už to jede normálně bez škubání? Pokud jo, určitě bych šel po podtlakových hadičkách a zpětných ventilech.
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC
- Mario02
- Jezdec
- Příspěvky: 274
- Registrován: 17.06.2008 18:25
- Bydliště: Třinec
Re: 1.8T problémy se startováním a výkonem.
Pravě že jak je teplo a jdu hodně po plynu tak to i škubne, ne nějak šileně razatně ale prostě není to plynulé.
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: 1.8T problémy se startováním a výkonem.
Diagnostiku na VAG si delal? Treba ti da nejakou napovedu. Urcite je treba prolezt podtlakove hadice, povyndavat a zkontrolovat zda neni nekde dira nebo prasklina, ten motor na to citlivy je a pak to skube a kucka a treba i spatne startuje .-)
- Mario02
- Jezdec
- Příspěvky: 274
- Registrován: 17.06.2008 18:25
- Bydliště: Třinec
Re: 1.8T problémy se startováním a výkonem.
VAG mam a bez chyby. OK mrknu na ty hadice ale nedava mi smysl ze kdyby to bylo hadici tak by se to nezhorsovalo podle teploty?
- Kobrik
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 28.01.2011 19:31
- Bydliště: Veselí nad Moravou
Re: 1.8T problémy se startováním a výkonem.
Prave ze, pokut to mas studené a prisava to falešný vzduch, tak tam jde bohata směs a teoreticky to proste nějak funguje i s tím vzduchem navíc. S teplým motorem tam tolik paliva pri startu nejde......
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC
- Marshall007
- Jezdec
- Příspěvky: 357
- Registrován: 13.04.2008 13:16
- Bydliště: SK-Levice
Re: 1.8T problémy se startováním a výkonem.
ako som pisal v inej teme, mam tento isty problem. Auto mi nastartuje az na cca 5x, na 1x ani neodpali aj keby som tocil 30min na 2x odpali ale len ho zatrepe a zdochne, potom na 3-5x bud nastartuje alebo zasa sa len zatrepe a pokusam sa startovat dalej...
Potom ked uz nastartuje a motor bezal aj ked iba 2-3min uz startuje na 1x. Akonahle motor stoji cca 4-5h (zalezi aj od okolitej teploty) tak zasa nestartuje
Uz som menil: palivovy filter, vzduchovy filter, sviecky, zapalovacie cievky, cidlo teploty motora, dal som do systemu jednosmerny ventil (pre pripad ze by sa mi palivo vracalo do nadrze), lieval som do benzinu aj kadeake cistidla systemu atd. menil som aj tu hadicu (skoro ako Tcko, ktora je na odvetranie klukovky).
Ale stale bezozmeny uz vazne neviem co mam robit a menit dalej.
Jedina chyba na VAG ktora mi vyskoci vzdy po cca 50km je:
16804 - rada 1: system katalyzatoru ucinek prilis maly
P0420 - 35-10 - - - Sporadicky
ked tu chybu zmazem, tak sa mi zda ze mi auto startuje este horsie. Ked chyba nabehne zasa tak startuje nie na 1x ale uz nastartujem aspon na 3x
Moze lambda sposobovat tu chybu? A moze sposobovat aj zly start?
Potom ked uz nastartuje a motor bezal aj ked iba 2-3min uz startuje na 1x. Akonahle motor stoji cca 4-5h (zalezi aj od okolitej teploty) tak zasa nestartuje
Uz som menil: palivovy filter, vzduchovy filter, sviecky, zapalovacie cievky, cidlo teploty motora, dal som do systemu jednosmerny ventil (pre pripad ze by sa mi palivo vracalo do nadrze), lieval som do benzinu aj kadeake cistidla systemu atd. menil som aj tu hadicu (skoro ako Tcko, ktora je na odvetranie klukovky).
Ale stale bezozmeny uz vazne neviem co mam robit a menit dalej.
Jedina chyba na VAG ktora mi vyskoci vzdy po cca 50km je:
16804 - rada 1: system katalyzatoru ucinek prilis maly
P0420 - 35-10 - - - Sporadicky
ked tu chybu zmazem, tak sa mi zda ze mi auto startuje este horsie. Ked chyba nabehne zasa tak startuje nie na 1x ale uz nastartujem aspon na 3x
Moze lambda sposobovat tu chybu? A moze sposobovat aj zly start?
Moj passatik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=101&t=14077 PHM: Benzin LPG
Ex Golfik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=80&t=12952
Ex Golfik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=80&t=12952
- Mario02
- Jezdec
- Příspěvky: 274
- Registrován: 17.06.2008 18:25
- Bydliště: Třinec
Re: 1.8T problémy se startováním a výkonem.
JJ do detailu uplně to stejné až na tu chybu ve vagu.
- Marshall007
- Jezdec
- Příspěvky: 357
- Registrován: 13.04.2008 13:16
- Bydliště: SK-Levice
Re: 1.8T problémy se startováním a výkonem.
tu chybu ja mozem mat aj koli LPG, kedze LPG ma ine spaliny ako B95 a tym to hadze chybu.
Moj passatik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=101&t=14077 PHM: Benzin LPG
Ex Golfik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=80&t=12952
Ex Golfik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=80&t=12952
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 14.08.2012 17:22
Re: 1.8T problémy se startováním a výkonem.
Zdravím, mám to podobně jezdím LPG a najednou když po tak 8 hod. nechám auto stát tak potom nestartuje napoprvé ale až napodruhé... vyřešil jste to už někdo čím to tedy je? Díky
- Marshall007
- Jezdec
- Příspěvky: 357
- Registrován: 13.04.2008 13:16
- Bydliště: SK-Levice
Re: 1.8T problémy se startováním a výkonem.
zatial to je neviriesena zahada, aspon teda pre mna a uz to zacina stat dost penazi, kedze vsetko menim a skusam...
Ale jednemu pomohlo vymenenie benzinoveho cerpadla, mozno je to tvoj pripad.
Ale jednemu pomohlo vymenenie benzinoveho cerpadla, mozno je to tvoj pripad.
Moj passatik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=101&t=14077 PHM: Benzin LPG
Ex Golfik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=80&t=12952
Ex Golfik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=80&t=12952
- Jacques.
- Pilot
- Příspěvky: 813
- Registrován: 31.03.2011 17:57
- Bydliště: Děčín okolí...
Re: 1.8T problémy se startováním a výkonem.
Tak ja vytahnu stare tema. Mam podobny problem. Vyresil jste to startovani nekdo. Me to dela to,ze studene auto nastaruju na prvni otoceni starteru-uplne bez problemu. Ale kdyz jdu treba jen nakoupit tak uz se to startuje dyl. Chytne to vzdy,ale starter toci motorem dlouho nez to chytne.A i tak je to takovy divny chod prvnich par sekund. Zda se mi ze auto startuje na LPG, protoze je motor stale teply. Je to mozne ?
Passat B8 Alltrack 2.0 Tsi 162kw
Ex ►Passat B5 1.9 TDi 81kw AVG+4motion
Ex ►Audi A6 Avant 3.0 TDi
Ex ►Passat B5,5 Variant, 2.8 V6,4motion+LPG
Ex ►Passat B5 sedan 1.9 TDI 81KW AFN
Ex ►Passat B5 1.9 TDi 81kw AVG+4motion
Ex ►Audi A6 Avant 3.0 TDi
Ex ►Passat B5,5 Variant, 2.8 V6,4motion+LPG
Ex ►Passat B5 sedan 1.9 TDI 81KW AFN
- mastibruch
- Pilot
- Příspěvky: 870
- Registrován: 24.12.2012 13:46
Re: 1.8T problémy se startováním a výkonem.
Jacques: Některé systémy tohle mají že když máš zahřátý motor tak startují na LPG. Jednoduše to poznáš že se budeš dívat na kontrolky na ukazateli LPG nevím jaký systém máš ale věšinou když je dioda zelená tak jedeš na LPG to samé bude platit i u startu. Bude zelená hned. A nebo pak zkusit poslouchat po startu u reduktoru protože ten když se zapne tak cvakne asi se tam otevře nějaký ventil nebo něco. Když dělal problémy teplý start tak to bylo občas čidlem teploty chladící kapaliny ale musí být origo s vyraženým VW sám jsem se přesvědčil o tom že i stejně drahá druhovýroba nefunguje jak má.
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009
Citroen C4 1.4 LPG 2009
- Jacques.
- Pilot
- Příspěvky: 813
- Registrován: 31.03.2011 17:57
- Bydliště: Děčín okolí...
Re: 1.8T problémy se startováním a výkonem.
díky za info! mě při teplém startu hned začne blikat kontrolka LPG,to ze se přepiná. Takže je to asi problém. Já doufal že se dá jednotka něják nastavit (přeprogramovat) aby to nedělalo. čidlo teploty jsem před 2 týdny měnil,jen pro jistotu.Ale originál to nebyl To mě nenapadlo sakra Já ještě zkusím manualně předpnout na benzin před startem,nevím jestli to pujde. Ale doma budu až za týden,tak pak dám vědět.
Ty si s tím měl také problém ?
Edit: Nevíš zda bylo čidlo chadíci kapaliny u B5 2.8 V6 a B5,5 2.8 V6 stejné ? Mám možnost jedno koupit.
Ty si s tím měl také problém ?
Edit: Nevíš zda bylo čidlo chadíci kapaliny u B5 2.8 V6 a B5,5 2.8 V6 stejné ? Mám možnost jedno koupit.
Passat B8 Alltrack 2.0 Tsi 162kw
Ex ►Passat B5 1.9 TDi 81kw AVG+4motion
Ex ►Audi A6 Avant 3.0 TDi
Ex ►Passat B5,5 Variant, 2.8 V6,4motion+LPG
Ex ►Passat B5 sedan 1.9 TDI 81KW AFN
Ex ►Passat B5 1.9 TDi 81kw AVG+4motion
Ex ►Audi A6 Avant 3.0 TDi
Ex ►Passat B5,5 Variant, 2.8 V6,4motion+LPG
Ex ►Passat B5 sedan 1.9 TDI 81KW AFN
- mastibruch
- Pilot
- Příspěvky: 870
- Registrován: 24.12.2012 13:46
Re: 1.8T problémy se startováním a výkonem.
Tak mi to při zahřátém motoru taky bliká že se přepíná (i když dám klíček do první polohy) ale zapné se to cca vteřinu po nastartování ale tím i kdyby si startoval na LPG by to být nemělo pokud je motor třeba na 90°C. Vyzkoušej to čidlo nebo podtlakové hadičky. Mi to taky blblo ale při studeném startu viz zde: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=158&t=261234" onclick="window.open(this.href);return false;. Mělo spojitost se špatnou váhou vzduchu, potrhané podtlakové hadičky,čidlo teploty a množství benzínu v nádrži. Ale s tím benzínem se to dneska už neprojevuje, můžu tam mít i uplné minimum ale jezdím s půlkou nádrže abych neodrovnal čerpadlo. To čidlo si myslím že bude stejné ale nejsem si jistý. Já dával necelých 700 v RT Torax.
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009
Citroen C4 1.4 LPG 2009