Ahoj, zas mám problém. Passat b5 2.8 v6 syncro
Dvakrát se mi stalo, že jsem dojel 5 km a před domem po zastavení a vypnutí motoru mi přetekla chladící kapalina. Stalo se mi to vždy po tom samém krátkém úseku. Autem jsem jel několikrát víc jak 30 km a ani jednou se to nestalo ( jezdil jsem to v době před i mezi přetečením). Začalo se to stávat po výměně nádobky na chladící kapalinu. ( možná náhoda) Kapaliny v nádržce akorát, ale přeteklo to fakt hodně, tak čtvrt litru.
Občas přeteče 2.8 v6
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- amavet
- VWexpert
- Příspěvky: 4166
- Registrován: 11.02.2008 07:50
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Občas přeteče 2.8 v6
tak bud je vycko na nadobce na h***o nebo mas fouklou hlavu
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3
- svatep
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 06.08.2009 11:46
- Bydliště: Praha
Re: Občas přeteče 2.8 v6
Pro začátek, bych doufal v to víčko. Kamoš to minulý rok řešil na sharanovi a po koupi víčka, zase vše cajk. Tož snad to budeš mít rovněž tak. Jinak zřejmě, druhá varianta.
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Občas přeteče 2.8 v6
budeš mít problém z tlakovanim,takže bud někde prdla hlava a nebo těsněni
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 13.01.2016 15:41
Re: Občas přeteče 2.8 v6
Ještě jsem to teda nevyřešil, poněvač to zas párkrát neudělalo.
Další moje poznatky jsou:
-ale natlakované hadice nejsou okruh mi přijde bez tlaku úplně, přitom víčko tam jde sotva nacpat.
-udělá to až po vypnutí motoru nikdy za chodu.
-když vypnu motor a hladina začne stoupat, nastartuji a hladina okamžitě spadne na normální stav.
-hadice co vede z motoru k chladiči a z ní přepad do expanzky bývá u vrchu bez vody.
-auto se zahřeje a na 90 se ručička drží jak přibitá nepřehřeje se i když dostane za uši.
Moje teorie je taková, že po zastavení se někde voda zahřeje a změní v páru. Tím pádem se začne roztahovat a vytlačí vodu kolem víčka. A pozor jak to víčko funguje? Část pod těsněním není nijak spojená s částí nad těsněním, přitom ve vrchní části je asi "parodie" na ventil Voda utíká kolem těsnící gumičky nikoliv skrze víčko. Tímto bych chtěl upozornit na levné náhražky funkčních dílů, protože vážně pochybuji, že mi zrovna při výměně nádržky a víčka prdlo těsnění. Proto raději připlatit Jinak je to docela smůla, když vám na benzince začne pářit auto z podkapoty.
Další moje poznatky jsou:
-ale natlakované hadice nejsou okruh mi přijde bez tlaku úplně, přitom víčko tam jde sotva nacpat.
-udělá to až po vypnutí motoru nikdy za chodu.
-když vypnu motor a hladina začne stoupat, nastartuji a hladina okamžitě spadne na normální stav.
-hadice co vede z motoru k chladiči a z ní přepad do expanzky bývá u vrchu bez vody.
-auto se zahřeje a na 90 se ručička drží jak přibitá nepřehřeje se i když dostane za uši.
Moje teorie je taková, že po zastavení se někde voda zahřeje a změní v páru. Tím pádem se začne roztahovat a vytlačí vodu kolem víčka. A pozor jak to víčko funguje? Část pod těsněním není nijak spojená s částí nad těsněním, přitom ve vrchní části je asi "parodie" na ventil Voda utíká kolem těsnící gumičky nikoliv skrze víčko. Tímto bych chtěl upozornit na levné náhražky funkčních dílů, protože vážně pochybuji, že mi zrovna při výměně nádržky a víčka prdlo těsnění. Proto raději připlatit Jinak je to docela smůla, když vám na benzince začne pářit auto z podkapoty.