přehřáti oleje ???
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 14.11.2009 11:44
- Bydliště: Most
přehřáti oleje ???
Ahoj lidi
mám problém, je to tak dva dny co jsme jeli na Boží Dar je to tak 14 km pořád do kopce, auto jsem nešetřil takže točky skoro pořád na max a pak najednou se rozblikala červeně olejnička a auto chcíplo, a nešlo následně nastartovat, auto mi přišlo že i víc řvalo a jakoby škubalo. Tak jsem nechal motor chvilku vychladnout a pak jsem to natočil bez potíží. Jinak olej jsem měl dostatek, používam Texaco havoline ultra SAE 5W-40.
Co jsem volal maníkovi co mi děla auto tak se mohl olej přehřát a nemazat. Dneska jsem byl v servizu a tam mi řekli že je to kravina.
mám problém, je to tak dva dny co jsme jeli na Boží Dar je to tak 14 km pořád do kopce, auto jsem nešetřil takže točky skoro pořád na max a pak najednou se rozblikala červeně olejnička a auto chcíplo, a nešlo následně nastartovat, auto mi přišlo že i víc řvalo a jakoby škubalo. Tak jsem nechal motor chvilku vychladnout a pak jsem to natočil bez potíží. Jinak olej jsem měl dostatek, používam Texaco havoline ultra SAE 5W-40.
Co jsem volal maníkovi co mi děla auto tak se mohl olej přehřát a nemazat. Dneska jsem byl v servizu a tam mi řekli že je to kravina.
- vencacik
- Řidič
- Příspěvky: 110
- Registrován: 09.05.2010 17:59
Re: přehřáti oleje ???
Nízký tlak oleje. Příčína? Olejové čerpadlo. Na toto téma je zde psáno mnoho. Hledej!
- DarkMaverick
- Jezdec
- Příspěvky: 399
- Registrován: 02.06.2011 20:31
- Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko
Re: přehřáti oleje ???
nech vyměnit olejový čerpadlo...mě to při poklesu z vysokých otáček a málem to odnesl motor...čerpadlo netlačilo dost oleje...
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB
-
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 14.11.2009 11:44
- Bydliště: Most
Re: přehřáti oleje ???
No já mám podezření na sejto to auto ma už 170 000 km nalítáno a nepočítám že předešlá majitelka nechavala čistit sejto. A ještě ke všemu mám teď jinej olej než jsem dával a to jak jsem psal texaco a prej i tenhle olej uvolňuje usazenej karbon kterej se mohl usadit v sejtu. Ale jsou to jen stroje může to bej i něco jiného, tady jsem se dočetl i čerpadlo. Ale co jsem projížděl servisy tak mi maník v servisu řekl aby nebyla uvolněná klika no to by bylo už o dooost horší.
A taky otázka potřebuju nějakej dooost hoodně slušnej servis co netahaj z lidí zbytečný peníze a auto opraví, a hlavně věděj o čem mluví a jsou fakt šikovný, v okolí Most Litvínov
A taky otázka potřebuju nějakej dooost hoodně slušnej servis co netahaj z lidí zbytečný peníze a auto opraví, a hlavně věděj o čem mluví a jsou fakt šikovný, v okolí Most Litvínov
- lanasxxx
- VWagenista
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 09.10.2011 20:34
- Bydliště: Teplice
přehřáti oleje ???
Vim,Decin...Jílové...po dohode muzes byt u auta..
-
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 14.11.2009 11:44
- Bydliště: Most
Re: přehřáti oleje ???
lanasxxx píše:Vim,Decin...Jílové...po dohode muzes byt u auta..
Díky ale to je až u Děčína, to je daleko pak se ještě něco vysere a jak se dostanu domů
- lanasxxx
- VWagenista
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 09.10.2011 20:34
- Bydliště: Teplice
přehřáti oleje ???
Jjo dalka to urcite je,ale kdyby jsi nesehnal neco bliz,dam ti klidne kontakt.Me tam servisujou 3C
-
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 14.11.2009 11:44
- Bydliště: Most
Re: přehřáti oleje ???
lanasxxx píše:Jjo dalka to urcite je,ale kdyby jsi nesehnal neco bliz,dam ti klidne kontakt.Me tam servisujou 3C
No tak kdyby náhodou jsem tady nikoho nesehnal tak se na tebe obrátim.
Nejhorší je to že je tady servisů jak máků ale kvalitních jen pár.
- lanasxxx
- VWagenista
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 09.10.2011 20:34
- Bydliště: Teplice
přehřáti oleje ???
No to mi taky povidej...a kdyz treba umej,tak ti treba neco vymenej na motoru jako driv me na me bejvale audine.
-
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 14.11.2009 11:44
- Bydliště: Most
Re: přehřáti oleje ???
Tak včera jsme měnili čidlo otáček klikový hřídele co mi už chvilku blblo a podle kompu jsem měl vše v OK prej by mi to ukázalo i chybu špatného mázání ale nic tam nebylo. po výměně jsem to jel projet a dal jsem ji pořádnou čočku, pořád v omezovači a žádná chyba ani se mi olejnička nerozsvítila. Dnes jsem to stejně odvezl do servisu aby mi vyčistili sejto a mrkli na čerpadlo, tak uvidim co mi řeknou
- Lukas44
- Řidič
- Příspěvky: 168
- Registrován: 07.01.2010 18:40
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Re: přehřáti oleje ???
Čerpadlo u těchto motorů opravdu odchází. Určitě máš ještě původní a vw doporučuje výměu po 160000km! Ani sejto čistý jak slóvo bóží ti nepomůže. Ono ti to uděla jednou ale za nějakej měsíc ti to začne častěj a častěj. Čerpadlo stojí cca 3000 kč a máš svatej pokoj. Prostě ty motory jsou na tohoe nemocný. Je toho tady napsáno mrak takže pohledej a pak přemýšlej jestli by to nemylo lepší preventivně vyměnit. Já jsem si s tím taky užil své a začalo to úplně stejně jako u tebe.
Golf IV 1.9 TDi 66 kW / Passat 1.9 Tdi 96kw 4x4 .....bejvávat PASSAT B5 1.8T 110 kW
- vory90
- Jezdec
- Příspěvky: 290
- Registrován: 10.12.2010 18:14
- Bydliště: Praha
Re: přehřáti oleje ???
Ještě taková blbost, nevím kde tam je sejtko umístěný a jaký to byl krpál, ale nemohl se ti jenom přelít olej?
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: přehřáti oleje ???
5w-40 je tak na hraně, vzhledem k tomu, že tenhle motor fakt nechladí olej, tak používat 5w-50, 5w-60 a měnit po max 10tkm. Sázim na připeklej ovládací ventil čerpadla, nebo sací koš. Koš vyčistit, čeknout čerpadlo a každopádně bych to vzal průplacháčem, páč ten olej karbonizuje i v kanálech a pak kvalitní olej - hlavně né žádný long life.
Je to holt tím, že ten motor je podél, tak se hůř chladí.. Na oktě tenhle problém nenajdeš
Je to holt tím, že ten motor je podél, tak se hůř chladí.. Na oktě tenhle problém nenajdeš
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
- Lukas44
- Řidič
- Příspěvky: 168
- Registrován: 07.01.2010 18:40
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Re: přehřáti oleje ???
Nesmysl. Chladič oleje tam je (olej je chlazen vodou). To že v octavii u těhle motorů tenhle problém není a u passatu je není způsobeno podélným nebo příčným uložením motoru. To je to samé jako motor 1.8 92kw byl v passatech vynikající tak v octavii trpěl různými dětskými nemocemi a nebyl v ní nějak zvlášť úspěšný. Ani vyskozit 5w40 není prolém. Ta vyskozita je naprosto vyhovující a motor dostatečně maže. Prostě v passatech ty čerpadla jsou jiný než v octavii. Čerpadlo z passata nedáte do octavie a naopak. Jestli je v těch čerpadlech nějaká konstrukční odlišnost to nevím ale možné to taky je a možná to je ten problém proč odcházejí. Jednoduše řečeno passaty na to trpí proto je zháodno to čerpadlo vyměnit dostatečně včas. Já to čerpadlo vyměnil dal sem tomu olej 5w40 a od té doby dva roky auto jezdí bez problémů (a takových jako já je tady spousta)....Dymak píše:5w-40 je tak na hraně, vzhledem k tomu, že tenhle motor fakt nechladí olej, tak používat 5w-50, 5w-60 a měnit po max 10tkm. Sázim na připeklej ovládací ventil čerpadla, nebo sací koš. Koš vyčistit, čeknout čerpadlo a každopádně bych to vzal průplacháčem, páč ten olej karbonizuje i v kanálech a pak kvalitní olej - hlavně né žádný long life.
Je to holt tím, že ten motor je podél, tak se hůř chladí.. Na oktě tenhle problém nenajdeš
Golf IV 1.9 TDi 66 kW / Passat 1.9 Tdi 96kw 4x4 .....bejvávat PASSAT B5 1.8T 110 kW
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: přehřáti oleje ???
Já se s tebou nechci hádat, máš pravdu, že čerpadlo je jiný v octavii a v passatu(superbu) - ale to že odchází je nejčastěji způsobeno tím, že se připeče ovládací ventil, což se dá eliminivat (nikoliv vyřešit) používaním kvalitnějšího oleje. Pravda taky je, že nový čerpadlo vydrží min 5 let normálního provozu a ve výsledku je levnější dát nový čerpadlo a lejt tam dál 5w40, než kupovat drahý oleje, který daj tomu čerpadlu třeba 20% životnosti navíc...
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115