2.8 V6 a E85

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

2.8 V6 a E85

Příspěvek od Gixxer »

zkouseli ste to smichat nekdy 50 na 50 s benzinem u V6 ?? ja sem to ted zkusil nalit 15 litru 95 a 20litru E85 do prazdne nadrze ... jediny co sem zpozoroval tak ze nez se to zahreje tak to ma nizsi volnobeh a nekdz to skubne ale jak se zahreje tak je to ok ...vim ze to obsahuje vodu tak ze to muze zacit v soustave rezivet ale to prej akorat kdyz to auto dlouho stoji,ale kdyz sem to spocital tak na nasi benzince kdyz je to pul na pul tak vychazi to 31kc litr paliva ...a tak se ptam jestli s tim ma nekdo dlouhodobejsi ykusenosti ve V6 , zatim sem to tam nelil tak se prvni ptam
.

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.8 V6 a E85

Příspěvek od Gixxer »

tak sem nasel kluk a s 2.8 co to uz dyl micha 1:1 a prej v pohode jede to lip ,necuka to ale vyzkouseny to ma akorat ze kolem nuly to este startuje , zalezi co to bude delat az bude minus 10 treba
.

Uživatelský avatar
PaSSat 4x4
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 409
Registrován: 29.11.2011 19:08
Bydliště: Morava

Re: 2.8 V6 a E85

Příspěvek od PaSSat 4x4 »

Sice usetris nejakou korunu ale podival ses kolik mas ted prumernou spotrebu? Cim horsi palivo mas tim se spotreba zvysuje takze ve finale neusetris a jeste davas autu sajrajt misto kvalitniho paliva a to se casem nekde odrazi to mi ver.....
Páša 2.8 V6 142kw 4x4 v kombajnu

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: 2.8 V6 a E85

Příspěvek od Dymák »

ethanol je horsi palivo? Nevim o tom...
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

Uživatelský avatar
PaSSat 4x4
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 409
Registrován: 29.11.2011 19:08
Bydliště: Morava

Re: 2.8 V6 a E85

Příspěvek od PaSSat 4x4 »

Samozrejme cim mensi cslo napr. 100,98,95,85 tim horsi spalovatelnost tudis i pro auto je to horsi....
Páša 2.8 V6 142kw 4x4 v kombajnu

Uživatelský avatar
Mario02
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 274
Registrován: 17.06.2008 18:25
Bydliště: Třinec

Re: 2.8 V6 a E85

Příspěvek od Mario02 »

PaSSat 4x4 píše:Samozrejme cim mensi cslo napr. 100,98,95,85 tim horsi spalovatelnost tudis i pro auto je to horsi....
Jo ale to míchaš jabka s hruškami. E85 znamená 15% benzínu a 85% Ethanolu a ne oktanové číslo. Oktanové číslo je u E85 109 oktanů.

DUB57
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 08.02.2011 08:18
Bydliště: Karlovy Vary

Re: 2.8 V6 a E85

Příspěvek od DUB57 »

V ČR neznám pojem kvalitní palivo.E85 dávám i do sekačky,mot.pily,jawy 350 apod.Míchám to ale ve větším poměru,tak do 7L benzínu přidám 3L E85.
Ano E85 má víc oktanů ale menší výhřevnost což je pro moje použití ve starých motorkách a spartaku žádoucí.
VW Passat variant 1.9 TDI 96 KW 2003,VW Polo variant 1.9 SDI 1999,škoda 440 spartak 1957

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.8 V6 a E85

Příspěvek od Gixxer »

tak najel sem o vykendu 500km spotreba 8,6l pri predpisove jizde kolem 100kmh a cesta prevazne z kopce do kopce a v kopci parkrat dostal za usi a z kopca sem ho nechal vydychnout...spotreba stejna ,jede to stejne asi mozna pocitove to ma trochu vetsi kroutak a necuka to...tak uvidime...ale pozor musi se s tim autem umet jezdit protoze nekdo muze jet jak snek za 11litru
.

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.8 V6 a E85

Příspěvek od Gixxer »

podle me to palivo ma svoje pro a proti ale kdyz clovek zjisti spravnej pomer michani pro danej motor , pac kazdej to prekousne jinac,tak ze stejnou spotrebou , usetri par haliru a ,,pocitove,, to lip pojede...nektery auta to neprokousnou vubec treba ale jezdi na to tady este jedna audina 2.4 V6 a ten to tam lije uz rok a neztezuje si
.

DUB57
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 08.02.2011 08:18
Bydliště: Karlovy Vary

Re: 2.8 V6 a E85

Příspěvek od DUB57 »

Motory se vstřikováním si s tím lépe poradí než karburátory.U karburátorů se musí přetryskovat na větší průměr trysek a trochu poštelovat předstih aby se mohlo jezdit na větší podíl E85 než benzínu.
Dnes jsem v práci sekal trávu dvoutaktním křoviňákem také na E85 s benzínem (30:70) a olejem (1:50).U tohoto poměru není s karburátorem problém a nemusí se seřizovat.
Cena E85 je 23.50 kč.
VW Passat variant 1.9 TDI 96 KW 2003,VW Polo variant 1.9 SDI 1999,škoda 440 spartak 1957

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: 2.8 V6 a E85

Příspěvek od Dymák »

Gixxer píše:tak najel sem o vykendu 500km spotreba 8,6l pri predpisove jizde kolem 100kmh a cesta prevazne z kopce do kopce a v kopci parkrat dostal za usi a z kopca sem ho nechal vydychnout...spotreba stejna ,jede to stejne asi mozna pocitove to ma trochu vetsi kroutak a necuka to...tak uvidime...ale pozor musi se s tim autem umet jezdit protoze nekdo muze jet jak snek za 11litru
asi se pujdu k tobe ucit, protoze za 8.6 jsem v zivote nejel.. A ten kroutak neni jen pocit - v okamziku kdy nastane ten "spravnej" pomer vzduch/ethanol, tak to vystreli jak z praku. Ja jezdil ve felde na cistej e85 snad 100Tkm a jela jak blazen. V mrazech pravda startovala az na podruhy a s plynem, ale jak se ohrala, tak zadnej problem... Do V6 jsem to jeste nezkousel, ale kdyz ti to maka, tak to musi makat i me.. Davas 50/50 s N95?
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.8 V6 a E85

Příspěvek od Gixxer »

jj 50/50 ...hrozne moc ti udela kdyz pred dedinou pustis plyn a nechas to dojet na tech 60sat , to pak pada samo ta spotreba ale pokud se na studenej motor couras po meste tak ti tam naskoci 15prumer a potom nez vyjedes z mesta muzes jet aji 30km po rovine a pod deset litru se nedostanes ale kdyz bydlis na kraju a hned vyjedes na normal cestu tak ten prumer nevyskoci , ze zacatku jak sem to mel novy tak sem se pod 12-13litru nemohl dostat, ted sem zjistil ze kdyz clovek vi jak na to tak ma prumer jak fabia htp
.

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.8 V6 a E85

Příspěvek od Gixxer »

do golfa 1.8 gx mechanicka strikacka to mam 75 E85 a 25 benzin a je pravda ze to hur startuje, na dvakrat ,chvilu to skube ale jak se zahreje tak pohoda ...ale budu tam taky jezdit 50/50 to pak slape normalne...pac jak se ochladi tak by to asi nechytlo :D...a stou V6 si myslim ze to je pro nu uplne idealni pac ma jezdit na 98cku spravne
.

Uživatelský avatar
tragicomix
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2038
Registrován: 03.05.2009 12:01
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.8 V6 a E85

Příspěvek od tragicomix »

nevyresila by to skubani a spatny starty ta ridici jednotka prestaveb na E85?
http://www.plasti-dip-it.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.facebook.com/PlastiDipIt" onclick="window.open(this.href);return false;

tel.: 608 709 448

TEKUTÁ FÓLIE “ aplikování odstranitelné matné barvy “

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.8 V6 a E85

Příspěvek od Gixxer »

na golfu zadna elektronika neni kam bys to pripojil :)
.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“