Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG
PříspěvekNapsal: 25.11.2012 13:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.07.2012

Příspěvky:

41

já chtěl původně naftu, takže další důvod si ji koupit :drinks:

_________________
Passat b5 TDI 81KW EGR off


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG
PříspěvekNapsal: 21.04.2013 22:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.04.2013

Příspěvky:

8

startovani na 3.pokus ... netesnost tlakovych hadic, v podstate to byli vsecky... vibrace pri vykonu (muj pripad) vypalenej katalizator a vybehane turbo ( novy stred do motoru APU me stal 5300, instaloval jsem sam)

pak me blbo auto kdyz jsem prepnul na lpg obcas jelo dobre ale kdyz sem vyndal kvalt otacky 600-900 proste kolotoc, diky netesnosti ale hlavne hydrostel a zdvihatka k.o to by byla investice za 20k ( tak sjem koupil motor co ma udajne 85k nabehano vcetne prevodovky a turbomychadla za 7k :p s praci 13tisiic :) muj mel 235tkm, ale diky katalyzatoru to nebylo jako driv. u stareho motoru me piskala palubovka na olej, saci kos cistil jsem ho jednou a byl vazne ucpanej,, chtelo by to znovu vicistit vymenit olej a filtr.. potom byla zavada na sekvencim vstrikovani ( jadirka k.o made in poland- reklamace)
po sleze ucpane jadirko na nadrzi jestli bordel v nove nadrzi nebo v natankovanem plynu kdo vi.. kazdopadne uvazuju o chipu rj. (4000,- -> 132kw) Vas nazor? bohuzel mam pouze Vag Com - kkl diagnostiku a ta me nepusti temer nikam

klidne prohodim par slov osobne --- Cesky Krumlov :)

1.8t APU 1999


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG
PříspěvekNapsal: 22.04.2013 09:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.01.2013

Příspěvky:

44

Bydliště:

Praha

Hlavní a největší problém je v tom LPG...:-D Plyn patří do sporáku né do auta...:-D

_________________
Passat B5 97' 1.8T Tiptronic...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG
PříspěvekNapsal: 22.04.2013 14:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.04.2013

Příspěvky:

8

todle napise clovek co su koupi tdi a mysli si ze je frajer :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG
PříspěvekNapsal: 22.04.2013 18:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.01.2013

Příspěvky:

44

Bydliště:

Praha

Mám taky 1.8T ještě k tomu automata takže se po městě pod 11-12litrů nedostanu a LPG do toho nedám ani náhodou....:-D když uz...:-D

_________________
Passat B5 97' 1.8T Tiptronic...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG
PříspěvekNapsal: 05.05.2013 16:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

68

tak take pridam svoji zkusenost... To cukani bych koukl na tlak paliva delalo mi to na 2,8 ale ne zas moc a otec ma 1,8T tam to bylo cejtit hodne to skubani oba sme meli origo VDO ted Bosch a uplne supr zadne skubani. A stema svickama u LPG mel sem NGK co tam patrej ale s LPG to byl des. Vymeneno za obycejny jednobodovy svicky bosch 78kč/kus a pecka zadnej problem.

_________________
VW BORA 1,9TDI 66kw odladeno a uprava r32turbomotors.cz ( A. Škutchan)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG
PříspěvekNapsal: 10.05.2013 21:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.08.2009

Příspěvky:

806

Tak u me to byl nakonec vstrik, trochu to pomohlo a ted jak už je teplo tak už startuje normálně ani necuka... ( voda zamrzlá v Benz filtru?) nevím zatim jede tak nemam jak testovat...

Jaké tlakové hadice mas na mysli ?

_________________
Obrázek

_________________
Autoelektrika! VAG diagnostika - za pívo, výčet PIN, opravy zámků, zapojení pal. PC a veškeré elektro


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG
PříspěvekNapsal: 13.05.2013 10:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.12.2012

Příspěvky:

868

Mě tohle cukání a blbosti dělaly na 2.8 podtlakové hadičky.

_________________
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 viewtopic.php?f=126&t=268788
Citroen C4 1.4 LPG 2009


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG
PříspěvekNapsal: 09.02.2015 00:15 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

09.02.2015

Příspěvky:

12

ked som cital som odpadaval stoho co vy tu vypisujete ....jeden debil napise ze nikdy lpg lebo ten patri do sporaku ...ne radsej sa budem vozit na debilnom automate s 1.8t ktory zerie 12l to je rozum ...mne to zerie na lpg 11l a ked si vypocitam tak je to raz tak mensia cena za lpg ako za benzin ...za 40eu prejdem 500km na lpg ...pri benzine to bolo cez 70eu co je to rozdiel kurnik ...po dalsie ...ja mam NGK sviecky ktore som kupil za 42eu ! a vydrzia mi 60 000km ! ...pri benzine ci pri lpg ide auto uplne rovnake bez hocijakej zmeny ......jedine co ma zaujimalo ako to je mozne ze ked odpojite N75 ventil tak vam ide auto super ale vam to necuka ? ..ved nato tam je ze ked odpojite tak rovno vypiste chybu a zacne sekat .....toto mne robi ked ho odpojim a vy vypisujete ze vam to robi problem ...ja by som bol rad na vasom mieste keby som to vedel odstanit lebo pozadovany plniaci tlak pri turbe by bol 1b a vykon cez 200k 320nm !


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG
PříspěvekNapsal: 09.02.2015 13:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.10.2008

Příspěvky:

294

Bydliště:

Ostrava

Motáte tady hrušky a jablka. Prvně je třeba odstavit auto z provozu na LPG a vyřešit tak, aby jelo 100% bez problému na benzín. Jakmile je tahle podmíka
spleněna, tak se může řešit závada na instalaci LPG. Měníte věci na přeskáčku, svíčky, cívky, hadičky a nikde sem tady nečetl že by někdo z vás disponoval diagnostikou pro osazenou LPG instalaci. Co tak teplotní čidla motoru a váha vzduchu? Asi se nepředpokládá že by mohly být vadné...omyl.

Měl sem podobný problémy na 1.8 Social Edition nonTurbo a musel sem jít postupně - nejdřív tak aby bylo vše OK při provozu na benzín, pak diagnostika instalace LPG. Následovala výměna a repase vadných komponent LPG systému a znova nastavení jeho řídící jednotky a najetí nové mapy dávkování plynu.

Cukání a podpaleným ventilům 3x nazdar! Nak

_________________
Audi A4 B5 1.8 20V ADR Golfíka jsem musel prodat :(


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG
PříspěvekNapsal: 15.02.2015 19:54 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

09.02.2015

Příspěvky:

12

ty si dobry debil odpojis n75 konektor to si mal opravit ale to uz je vyriesene ...das pred NGK SVIECKY ?! ved tie su najlepsie a tam aj patria kde su a ne davat brisky pre boha ...to este horsie si urobil ...super sviecky za totalne smejdy po 90kc omfg ...to si teraz zabil ...ja som mal tie sracky a auto sekalo trhalo ked som dal ngk v hodnote 1500kc tak ide ako raketa ci na LPG alebo benzine ! a to ze ti trha to z toho vodou lebo si dal smejdy sviecky alebo tie NGK uz mali nieco svoje ! treba ich vymenit za nove a ist do lpg a nech ti nastavia lpg ...mne aj pri 200k ide ako pri benzine a necitim ani najmensi naznak toho zeby to neslo tak


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG
PříspěvekNapsal: 27.02.2015 12:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.08.2012

Příspěvky:

346

skorica píše:
ked som cital som odpadaval stoho co vy tu vypisujete ....jeden debil napise ze nikdy lpg lebo ten patri do sporaku ...ne radsej sa budem vozit na debilnom automate s 1.8t ktory zerie 12l to je rozum ...mne to zerie na lpg 11l a ked si vypocitam tak je to raz tak mensia cena za lpg ako za benzin ...za 40eu prejdem 500km na lpg ...pri benzine to bolo cez 70eu co je to rozdiel kurnik ...po dalsie ...ja mam NGK sviecky ktore som kupil za 42eu ! a vydrzia mi 60 000km ! ...pri benzine ci pri lpg ide auto uplne rovnake bez hocijakej zmeny ......jedine co ma zaujimalo ako to je mozne ze ked odpojite N75 ventil tak vam ide auto super ale vam to necuka ? ..ved nato tam je ze ked odpojite tak rovno vypiste chybu a zacne sekat .....toto mne robi ked ho odpojim a vy vypisujete ze vam to robi problem ...ja by som bol rad na vasom mieste keby som to vedel odstanit lebo pozadovany plniaci tlak pri turbe by bol 1b a vykon cez 200k 320nm !

Ked odpojis N75 turbo viacej ako 0.3 nenafukne.
A Vobec neviem ako to myslis s tym požadovanym tlakom. Požiadavok zmeniš jedine v eeprom.

_________________
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group