Motor 1.8T zkušenosti s chipem

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T zkušenosti s chipem

Příspěvek od lifty »

Momentálně mám neznámej chip na 120kw jede slušně, ale už mě láká něco víc :D Ale teď to asi nechám. Jinak spotřeba při cukačkách po městě je tak 9l. Delší trasy třeba do Hradce na nákupy (cca 60km) se dají i za 6,5l. Při včerejší lehké honičce s morlogovim ASZ (cca 40m. předjížděli jsme všechno co mělo kola) jsem měl spotřebu při dojezdu 7,5l (ale zase palubák že :roll: )

Jinak na motorpowera jsem slyšel jen kladné reference a když bych se rozhodnul pro jinačí chip, tak bych si ho nechal dělat asi právě od něj. Co vím, tak některým klukům to dělal přímo na srazu na parkovišti. A řek jim, že brzdu mají v ceně a až budou chtít, že mají přijet to přeměřit.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T zkušenosti s chipem

Příspěvek od lifty »

S motorpowerem jsem domluvenej na chipu na jaro, už jsem s ním dvakrát řešil něco přes telefon a všechno v pohodě. Super domluva, fér jednání, ochota poradit, nemám problém. Ani kluci z okolí co znám s ním nemají problém.

A příjde mi, že BRC. majkl sem přišel akorát házet špínu bez nějakejch argumentů.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
Eitn
Člen klubu
Příspěvky: 414
Registrován: 13.04.2010 22:00
Bydliště: OlomouCity

Re: Motor 1.8T zkušenosti s chipem

Příspěvek od Eitn »

Dymak píše:
Bull píše:V6 2,8 je pořádnější čtyřkolka než 1,8T ? Já myslím,že jsou úplně stejné,kromě toho,že 2,8 je ještě těžší na předek.
ale V6 má pouze jedinou dostupnou možnost foukání a to je P.E.S. za cca 100K s výkonem 295ps, což když budeš chtít vydolovat z 1.8T, tak tam utopíš to samý a furt budeš ochuzenej o zvuk šestihrnce
Nesouhlasím...S 1.8T se na 300HP dostaneš určitě za míň než 100k a to skoro o polovinu ;) Jde o to jaký 1.8T máš...u 165kw ti stačí jen vstřiky a pumpa + soft a jsi tam (220kw) ...cenovka tak 30 když nepočítám výměnu svíček, olejů apod...Bez vstřiků to MTM u S3 upravuje na 200kw pouze softem a u 132kw a 110kw s El. plynem musíš dát i K04řku což se trošku prodraží ale vesměs je 300HP z 1.8T určitě menší problém (i finanční) než to dolovat z 2.8 ;) ...nad 300 už borci většinou řeší i vnitřnosti

Uživatelský avatar
T4
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1467
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Decin
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T zkušenosti s chipem

Příspěvek od T4 »

promazáno...
Obrázek

Uživatelský avatar
wladi
Profík
Profík
Příspěvky: 945
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T zkušenosti s chipem

Příspěvek od wladi »

skoda dobre citanie :(
Ono, Slovensko je zaujimava krajina, taka svojska. Tu si ludia zavidia aj to, ked ma sused pekne pocasie na pohrebe.

shikaree
Závodník
Závodník
Příspěvky: 598
Registrován: 13.07.2009 13:49

Re: Motor 1.8T zkušenosti s chipem

Příspěvek od shikaree »

Nevím proč se to mázlo, je tady snad cenzura?

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T zkušenosti s chipem

Příspěvek od lifty »

Ne, ale byl to offtopic. Hádat se tady můžou, ale v tématu pro to určeném ;)
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

shikaree
Závodník
Závodník
Příspěvky: 598
Registrován: 13.07.2009 13:49

Re: Motor 1.8T zkušenosti s chipem

Příspěvek od shikaree »

Tady je OT 95% příspěvků... Jen pro doplnění.

graystorm88
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 12.04.2008 05:43
Bydliště: Praha

Re: Motor 1.8T zkušenosti s chipem

Příspěvek od graystorm88 »

brc.majkl píše:mám čip na 1.8T AWT. Konkrétně jde o škodu superb, r.v. 2007. Na motoru vše původní, najeto 112 tis km.

Nechal jsem si to naladit u tdichip.cz. Mohu všem doporučit. Není tajemství, že je to nejlepší ladič benzínových motorů. Je to oficiální ladič výkonu přímo z výroby pro Corvette, teď pracuje na softu do formule, jezdí závody s Audi 1,8T quattro chipnutých na nevím kolik kw včetně kompletního převrtání a 2.0 a jezdí na e85 . Je to opravdu mistr ve svém oboru, mám naladěno na 197 koní s tím, že mi zvedl tlak turba z 0,5 na 0,8 přičemž turbo zvládne až 1,1. I tady platí, ne vše přehnané je opravdu dobré a výkonné. Upraví hodnoty, aby auto nepadalo do nouzáku při čočce atd. Je potřeba mít v pořádku lambdu a váhu vzduchu. Za mně tedy určitě doporučuji, cenovka 5 tis a jel jsem kv§li tomu 600 km - sídlo má v Berouně.
NO TY KRÁVO... Jak by řekl Rytmus - "tys zabil"...

Větší kundovinu jsem už dlouho nečetl, možná na feministky.com se najdou podobný hlody. Kluku, ty jsi buď zaplacenej a nebo totálně blbej, protože tohle může sežrat někomu jen ultrablb.
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Nebo si od TDIchip dostal slevu na toner?
http://www.renton.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Je všeobecně známo, že kdokoli o chiptuningu něco ví a rovnou dělá i SW pro formuli a Corvetu, tak musí i zákonitě prodávat tonery do tiskáren.

Uživatelský avatar
SupermanXXX
Profík
Profík
Příspěvky: 1160
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: střední čechy

Re: Motor 1.8T zkušenosti s chipem

Příspěvek od SupermanXXX »

neni tajemstvim že chipujou i tonery nahravaj do nich pravě soft z Corvet :)

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: Motor 1.8T zkušenosti s chipem

Příspěvek od Dymák »

Eitn píše:
Nesouhlasím...S 1.8T se na 300HP dostaneš určitě za míň než 100k a to skoro o polovinu ;) Jde o to jaký 1.8T máš...u 165kw ti stačí jen vstřiky a pumpa + soft a jsi tam (220kw) ...cenovka tak 30 když nepočítám výměnu svíček, olejů apod...Bez vstřiků to MTM u S3 upravuje na 200kw pouze softem a u 132kw a 110kw s El. plynem musíš dát i K04řku což se trošku prodraží ale vesměs je 300HP z 1.8T určitě menší problém (i finanční) než to dolovat z 2.8 ;) ...nad 300 už borci většinou řeší i vnitřnosti
měl jsem na mysli 150ps verzi... možná ty ceny už šly malinko dolů, nevím... ale pokud zachováš obsah motoru a chceš z toho 300ps, tak to finanční sranda nebude (beru teda stavbu z novejch dílů, včetně výfukový a palivový soustavy, turba, kůlera, filtru, atd)
jinak souhlasim, že z V6 se dostává obtížněji a navíc je jediná možnost :evil:
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

brc.majkl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 11.07.2009 22:19

Re: Motor 1.8T zkušenosti s chipem

Příspěvek od brc.majkl »

graystorm88 píše:
brc.majkl píše:mám čip na 1.8T AWT. Konkrétně jde o škodu superb, r.v. 2007. Na motoru vše původní, najeto 112 tis km.

Nechal jsem si to naladit u tdichip.cz. Mohu všem doporučit. Není tajemství, že je to nejlepší ladič benzínových motorů. Je to oficiální ladič výkonu přímo z výroby pro Corvette, teď pracuje na softu do formule, jezdí závody s Audi 1,8T quattro chipnutých na nevím kolik kw včetně kompletního převrtání a 2.0 a jezdí na e85 . Je to opravdu mistr ve svém oboru, mám naladěno na 197 koní s tím, že mi zvedl tlak turba z 0,5 na 0,8 přičemž turbo zvládne až 1,1. I tady platí, ne vše přehnané je opravdu dobré a výkonné. Upraví hodnoty, aby auto nepadalo do nouzáku při čočce atd. Je potřeba mít v pořádku lambdu a váhu vzduchu. Za mně tedy určitě doporučuji, cenovka 5 tis a jel jsem kv§li tomu 600 km - sídlo má v Berouně.
NO TY KRÁVO... Jak by řekl Rytmus - "tys zabil"...

Větší kundovinu jsem už dlouho nečetl, možná na feministky.com se najdou podobný hlody. Kluku, ty jsi buď zaplacenej a nebo totálně blbej, protože tohle může sežrat někomu jen ultrablb.
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Nebo si od TDIchip dostal slevu na toner?
http://www.renton.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Je všeobecně známo, že kdokoli o chiptuningu něco ví a rovnou dělá i SW pro formuli a Corvetu, tak musí i zákonitě prodávat tonery do tiskáren.
Tak naivni a duverivy! Tam pusobil celkem duveryhodne. Kazdopadne pri reseni navraceni originalniho sw jsem se potkal malem s neuspechem, dokonce jsem jel v domluveny den na urcene misto k prehrati origo sw a malem to v pulce cesty odvolal, ze je mu spatne apod. Tak jsem opravdu vypenil a najednou to slo.

Timto to cele uzaviram, v tomto oboru se neda verit na 100% asi nikomu, proto mi bude stacit serie.
Vy si kluci vyberete snad lip a preju vam co nejmin starosti a nevyhozenych penez :drinks:

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“