Ahoj jelikož mi motor začíná brát olej chystám se na výměnu gufer ventilů,chtěl bych si to udělat sám,jaký je postup je to náročný,musí hlava motoru dolů?
Motor 1.6 AHL
Gufera ventilů
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- miky1
- Jezdec
- Příspěvky: 314
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sedliště,Plzen-jih
- Kontaktovat uživatele:
- Marshall007
- Jezdec
- Příspěvky: 357
- Registrován: 13.04.2008 13:16
- Bydliště: SK-Levice
Re: Gufera ventilů
to iste chcem riesit aj ja ale na 1.8T mne to bere cca 1l na 3000km,...tebe ako?
Ale pytal som sa v servise ze by to stalo cca 150e tak neviem ci sa mam pustat do toho sam alebo to dat radsej do servisu...
Ale pytal som sa v servise ze by to stalo cca 150e tak neviem ci sa mam pustat do toho sam alebo to dat radsej do servisu...
Moj passatik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=101&t=14077 PHM: Benzin LPG
Ex Golfik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=80&t=12952
Ex Golfik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=80&t=12952
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 158
- Registrován: 12.10.2011 22:07
- Bydliště: Napajedla
Re: Gufera ventilů
Kde mate jistotu v tom, ze to jde pres gufera ventilu? Nez budete mozna zbytecne sundavat hlavu, je potreba zmerit tlaky ve valcich, jestli nejsou krouzky kaput, u 1.8T to muze zrat turbo kdy se olej tlaci zpet do sani, atd. Me to zere 1l na 4000km, limit od VW je udajne 1l na 1000km (u 1.8T). Pokud bych ale nakonec ty gufera delal, urcite bych to dal do servisu ve kterem s tim maji zkusenosti, protoze pak znovu nastavovat ventily by se mi urcite samotnemu bez potrebne vybavy nechtelo. Sice mam pristup do kompletne vybavene dilny s nekolika heverama, ale radeji at zrovna toto dela odbornik.
Passat B5.5 Variant 2001 1.8T Tiptronic + Ford Galaxy 1.9TDI Ghia 2002
- Marshall007
- Jezdec
- Příspěvky: 357
- Registrován: 13.04.2008 13:16
- Bydliště: SK-Levice
Re: Gufera ventilů
hadicu od IC som uz daval dolu ale nevytieklo az tolko oleja co by zodpovedalo tej hodnote 1l na 3000km.palacinka píše:Kde mate jistotu v tom, ze to jde pres gufera ventilu? Nez budete mozna zbytecne sundavat hlavu, je potreba zmerit tlaky ve valcich, jestli nejsou krouzky kaput, u 1.8T to muze zrat turbo kdy se olej tlaci zpet do sani, atd. Me to zere 1l na 4000km, limit od VW je udajne 1l na 1000km (u 1.8T). Pokud bych ale nakonec ty gufera delal, urcite bych to dal do servisu ve kterem s tim maji zkusenosti, protoze pak znovu nastavovat ventily by se mi urcite samotnemu bez potrebne vybavy nechtelo. Sice mam pristup do kompletne vybavene dilny s nekolika heverama, ale radeji at zrovna toto dela odbornik.
turbo mi trosku popiskava (zacalo prednedavnom) ale nic hrozne. A tie tlaky zatial zmerane nemam, ale planujem. Mozem ich dat zmerat aj ked mam teply motor?
Dakujem.
Moj passatik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=101&t=14077 PHM: Benzin LPG
Ex Golfik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=80&t=12952
Ex Golfik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=80&t=12952
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: Gufera ventilů
pokud u T zahulí hned po nastartování, tak to turbem není - nejvíc pravděpodobný jsou ty ventily, kdy po zdechnutí motoru stejká olej skrz gufera do válců a po následném startu vyletí vejfukem..
Samo pokud změříš tlaky, tak můžeš vyloučit/potvrdit kroužky.
Na teplým motoru, bych to neměřil, protože ty kruhy už budou roztažený, tudíž se to může jevit v relativně pořádku...
Nicméně nepředpokládám, že by ti to páplo 3L/1000km jen díky studenýmu motoru, takže sázím na ty ventily
Samo pokud změříš tlaky, tak můžeš vyloučit/potvrdit kroužky.
Na teplým motoru, bych to neměřil, protože ty kruhy už budou roztažený, tudíž se to může jevit v relativně pořádku...
Nicméně nepředpokládám, že by ti to páplo 3L/1000km jen díky studenýmu motoru, takže sázím na ty ventily
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
-
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 26.01.2010 20:06
Re: Gufera ventilů
Na 1,6 budou špatné pístní kroužky, běžná závada u těchto motorů, gufera ti nepomůžou...
- Lukes_610
- Řidič
- Příspěvky: 156
- Registrován: 11.10.2008 16:54
- Bydliště: Moravský Žižkov předměstí (Velkých Bilovic)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gufera ventilů
přesně táák kroužky jsou zalepené nebo vyjeté !!
- Golfik_II
- Řidič
- Příspěvky: 157
- Registrován: 05.04.2010 22:26
- Bydliště: Crhov okr. Šumperk