Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: VW Passat B5 1998 1.8 20V 92kw
PříspěvekNapsal: 04.01.2013 06:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.06.2011

Příspěvky:

2

Zajíma mě zkušenost ostatních co si o tomto motoru myslí? Jak jste s ním spokojeni a jak se motor umí chovat? Děkuji


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: VW Passat B5 1998 1.8 20V 92kw
PříspěvekNapsal: 13.01.2013 13:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.08.2008

Příspěvky:

684

Bydliště:

Někde na Jížní Moravě poblíž Vyškova se pohybuju

Mám pašu b5 s tímto motorem už 5 let,co se týče motoru tak za celou dobu ani ledna oprava,na tym motoru se nemá co pokazit,hlavně nemusíš řešit stálý problémy s turbem.jinak na závodění to nějak není,pokud chceš opravdu zrychlení tak ho musíš více vytočit a pak už jede pěkně.za mě spokojenost,na takový to běžný ježdění plně dostačující,ale pokud ti jde o nějaký sprinty tak ber něco silnějšího.Ikdyž žádnej passat není vyráběnej na závody,na to jsou jiný auta:-)

_________________
Co dělá lenochod, když hoří les? Hoří taky

_________________
VW passat B5 1.8 20V 92kW r.v. 1998


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: VW Passat B5 1998 1.8 20V 92kw
PříspěvekNapsal: 13.01.2013 20:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.05.2010

Příspěvky:

101

Bydliště:

Litomyšl

Mám stejný názor, jako předchozí pisatel. Já budu passata s tímto motorem mít v březnu 4 roky a na samotné motoru jsem měnil (teda krom svíček, oleje a filtrů): ve 179 tis. km termostat (motor se nechtěl ohřát na víc jak 70 stupňů; po výměně termostatu OK) - položka za cca 400,- Kč; ve 182 tis. napínací kladka drážkovaného řemene (byla "vyšmajdaná") a při té příležitosti i řemen samotný; ve 220 tis výměna těsnění víka ventilů. Musím říci, že jsem naprosto spokojen.

_________________
Passat Variant 1.8 20V 92 kW + LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: VW Passat B5 1998 1.8 20V 92kw
PříspěvekNapsal: 17.01.2013 21:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.03.2012

Příspěvky:

12

Zdravim mam takový problém koupil jsem pašika 1.8 20V a vypadalo to že je všechno v pohodě až do chvíle než jsem to protáhl na dálnici.Auto sem měl ohřátý a jakmile jsem jel 150 a víš tak mi začala klesat teplota až spadla uplně zpomalil jsem a zase vystoupala.Zjistil jsem že to dělá i když jedu po městě na 2 a 4000ot/min a výše tak začne teplota klesat.Vyměnil jsem termostat a čidla a žádná změna.Co s tim jinak se to ohřívá normálně a vše funguje do těch 3500ot/min.Díky za rady


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group