Stránka 1 z 1

VW Passat B5 1998 1.8 20V 92kw

Napsal: 04.01.2013 05:28
od LSuky
Zajíma mě zkušenost ostatních co si o tomto motoru myslí? Jak jste s ním spokojeni a jak se motor umí chovat? Děkuji

Re: VW Passat B5 1998 1.8 20V 92kw

Napsal: 13.01.2013 12:11
od kenyacek
Mám pašu b5 s tímto motorem už 5 let,co se týče motoru tak za celou dobu ani ledna oprava,na tym motoru se nemá co pokazit,hlavně nemusíš řešit stálý problémy s turbem.jinak na závodění to nějak není,pokud chceš opravdu zrychlení tak ho musíš více vytočit a pak už jede pěkně.za mě spokojenost,na takový to běžný ježdění plně dostačující,ale pokud ti jde o nějaký sprinty tak ber něco silnějšího.Ikdyž žádnej passat není vyráběnej na závody,na to jsou jiný auta:-)

Re: VW Passat B5 1998 1.8 20V 92kw

Napsal: 13.01.2013 19:32
od Cestovatel
Mám stejný názor, jako předchozí pisatel. Já budu passata s tímto motorem mít v březnu 4 roky a na samotné motoru jsem měnil (teda krom svíček, oleje a filtrů): ve 179 tis. km termostat (motor se nechtěl ohřát na víc jak 70 stupňů; po výměně termostatu OK) - položka za cca 400,- Kč; ve 182 tis. napínací kladka drážkovaného řemene (byla "vyšmajdaná") a při té příležitosti i řemen samotný; ve 220 tis výměna těsnění víka ventilů. Musím říci, že jsem naprosto spokojen.

Re: VW Passat B5 1998 1.8 20V 92kw

Napsal: 17.01.2013 20:05
od sneb
Zdravim mam takový problém koupil jsem pašika 1.8 20V a vypadalo to že je všechno v pohodě až do chvíle než jsem to protáhl na dálnici.Auto sem měl ohřátý a jakmile jsem jel 150 a víš tak mi začala klesat teplota až spadla uplně zpomalil jsem a zase vystoupala.Zjistil jsem že to dělá i když jedu po městě na 2 a 4000ot/min a výše tak začne teplota klesat.Vyměnil jsem termostat a čidla a žádná změna.Co s tim jinak se to ohřívá normálně a vše funguje do těch 3500ot/min.Díky za rady