Zdravím všechny. Padl mi do oka jeden pašík ale hnedle mě u něj zarazil motor. Vím co obnášejí VR6ky v golfech a přišlo mě to jako přijatelné jen jsem nějak nevěděl co je ten 5ti vál v passatu zač. Automaticky jsem hnedle oslovil strýčka Googla a zjištoval jsem nějaký info. Koukal jsem na pár temat kde to porovnávali s 1.8T a chápu že ta turbína bude mít lepší akceleraci ale docela psali že ta 2.3ka opravdu moc nejede a tak bych se chtěl zeptat co je na tom pravdy. Zajímalo by mě třeba srovnání s mk3 Golfem v GTI verzi. Jinak pokud je spotřeba u tohodle auta kolem 10 litrů tak je to přijatelné na to jsem si už zvykl jen by mě zajímalo zda je tento motor vhodný na ethanol třeba i po předělání. Dále a asi poslední věc je zda ten řetěž je vážně nesmrtelný a jestli jsou u tohodle auta nějaké vážné a časté závady. Jo a abych nezapoměl je to předokolka 110kw...
Předem všem děkuji za komentáře a názory. Mějte se pěkně a jezděte bezpečně....
Passat 2.3 V5 - Koupit nebo ne?
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- Svaatas
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 23.03.2012 17:22
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
- reznylada
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 28.08.2011 19:44
- Bydliště: Hodonín
Re: Passat 2.3 V5 - Koupit nebo ne?
Zdravím moje zkušenost .....nebrat 2.3v5 špatná volba měl jsem ho šest let a byl jsem jenom v servise a ceny dílů nic moc.
- karlospv
- Člen klubu
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 04.10.2007 11:01
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat 2.3 V5 - Koupit nebo ne?
Si asi chytl nejakej spatnej kus. Ja ho mam sice jen rok ale v servise jsem stim nebyl ani jednou. Jen tam leju benzin a vodu do ostrikovacu.
110kw se davala do b5 do r.2000
125kw se davala do b5.5 od r.2001
110kw se davala do b5 do r.2000
125kw se davala do b5.5 od r.2001
Prodam naraznik na G3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=138878
-
- Řidič
- Příspěvky: 182
- Registrován: 24.05.2012 21:20
Re: Passat 2.3 V5 - Koupit nebo ne?
Jestliže se bavíme o 110 kW verzi, tak odhaduju nájezd minimálně přes 200 tis. kilometrů. Pokud s tím nejezdilo prase, může to dalších 150 vydržet v pohodě, a nebo taky ne. Pokud je hlučný řetěz po nastartování a do 2-3 minut jízdy (i v zimě) nepřestane být slyšet, takový kus brát jen se slevou a jasným odhodláním řetěz brzy měnit. Další věcí u 110 kW verze je modul zapalovacích cívek, který stojí min. 4.500,- a životnost má +/- 200 tis. Na mé 125 kw odešly dvě cívky (není v ní modul, ale jsou jednotlivě). A spotřeba u té 110 kW předokolky bude příjemná, jen o něco málo vyšší jak 1.8T. Dynamika odpovídá motoru bez turba, ale pokud je motor v dobré kondici, stačí držet otáčky za hranicí 3200 a zklamaný nebudeš. A v rozmezí 1700-2500 nabízí pohodlnou, klidnou jízdu na spotřebu. Alternativní paliva by tomuto motoru vadit neměly, stejně vždy záleží především na samotné kvalitě provedení přestavby + co do toho leješ.
Podle toho, jak se teď v posledních dnech reznylada rozepsal o V5, měl rozhodně špatný kus.Stejně špatný, jako tě může potkat u kteréhokoli motoru. Měl by se spíš rozepsat o tom, co řešil, než vypisovat jak je to debilní motor. Já mám tu svou V5 od června, najeto přes 10 tis. a jediné co jsem řešil s motorem byla hadička odvětrávání a dvě cívky. A pak s ní ještě řeším jednu sluchovou záležitost právě za 3.000 otáček - je to o válec hezčí zážitek.
Obecně bude 1.8T, se stejným nájezdem jako V5, vždy dražší právě kvůli oblíbenosti a o něco menší spotřebě.
Podle toho, jak se teď v posledních dnech reznylada rozepsal o V5, měl rozhodně špatný kus.Stejně špatný, jako tě může potkat u kteréhokoli motoru. Měl by se spíš rozepsat o tom, co řešil, než vypisovat jak je to debilní motor. Já mám tu svou V5 od června, najeto přes 10 tis. a jediné co jsem řešil s motorem byla hadička odvětrávání a dvě cívky. A pak s ní ještě řeším jednu sluchovou záležitost právě za 3.000 otáček - je to o válec hezčí zážitek.
Obecně bude 1.8T, se stejným nájezdem jako V5, vždy dražší právě kvůli oblíbenosti a o něco menší spotřebě.
- bauer
- Pilot
- Příspěvky: 705
- Registrován: 19.07.2012 18:11
- Bydliště: Ostrava
Re: Passat 2.3 V5 - Koupit nebo ne?
Souhlasím s jan4motion a reznylada by se měl opravdu trochu rozepsat.... Já takhle zase můžu říct, že za h***o stojí 1.8T, protože když jsem vybíral káru , tak jsem nenarazil na jediný slušný kus s 1.8T. Jenže tak to není - když se ojebe údržba, servis a celkově péče o auto, tak v tom může být jakýkoliv motor a dříve nebo později se to projeví a pak to už jen stojí peníze a nervy.
Já jezdím ve 2.3 125kW verze, spotřebu mám teď na 9.1 což mě celkem překvapilo. Předtím jsem se vozil v Mazdě 6 s motorem 2.3 a tam jsem se mohl rozkrájet a pod 11l to prostě nešlo... Rozvod je řetězem, akorát že na něj není vidět, tedy u verze 125kW, nevím jak je to u 110kW.
Jinak já jsem vůz kupoval s vadným teplotním čidlem nasávaného vzduchu pro klimu (230Kč) se spojkou zabírající na konci (sada 8500Kč) a s dírou v tlumiči v prostřední části výfuku (10500Kč) - dle mě běžný spotřební materiál. Vše ostatní šlape jak hodinky, najeto poctivých 195tkm. Interiér pěkně zachovalý, po umytí vypadá lak jako nový - vůz byl garážovaný, servisovaný, předchozí majitel právník, koupeno nové v ČR.
Za mě tedy zatím max. spokojenost!
Já jezdím ve 2.3 125kW verze, spotřebu mám teď na 9.1 což mě celkem překvapilo. Předtím jsem se vozil v Mazdě 6 s motorem 2.3 a tam jsem se mohl rozkrájet a pod 11l to prostě nešlo... Rozvod je řetězem, akorát že na něj není vidět, tedy u verze 125kW, nevím jak je to u 110kW.
Jinak já jsem vůz kupoval s vadným teplotním čidlem nasávaného vzduchu pro klimu (230Kč) se spojkou zabírající na konci (sada 8500Kč) a s dírou v tlumiči v prostřední části výfuku (10500Kč) - dle mě běžný spotřební materiál. Vše ostatní šlape jak hodinky, najeto poctivých 195tkm. Interiér pěkně zachovalý, po umytí vypadá lak jako nový - vůz byl garážovaný, servisovaný, předchozí majitel právník, koupeno nové v ČR.
Za mě tedy zatím max. spokojenost!
ex Passat B5.5 sedan 2.3V5 125kW 4motion
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW
- karlospv
- Člen klubu
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 04.10.2007 11:01
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat 2.3 V5 - Koupit nebo ne?
Ja mam teda spotrebu se 125kw kolem 10l ale to bude tema tezkejma botama.
Jinak jsem max spokojen za ten rok.
Jinak jsem max spokojen za ten rok.
Prodam naraznik na G3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=138878
-
- Nový člen
- Příspěvky: 48
- Registrován: 13.01.2013 20:32
Re: Passat 2.3 V5 - Koupit nebo ne?
Ja mám tieš 2.3 V5 125Kw a som spokojný moc nesťažujem sa
Passat 2.3 V5 AZX
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 10.07.2012 21:56
Re: Passat 2.3 V5 - Koupit nebo ne?
Nápravy zadní není nová jen se repasovala, kotouče, desky, rozvody, chladič, váha vzduch....plus další dribnosti jako svíčky, vysok. n. kabely, mot. stahování okének....už jsem v dílech na 70...ale auto je to luxusní, jede krásně i v nízkých otáčkách a táhne a se spotřebou je to taky na 2 10/100 LPG