Stránka 2 z 2
Re: VW passat V6 2.8 4motion
Napsal: 28.07.2013 13:43
od Jacques.
Jde vždy o to kolik stojí práce, jaké je značka rozvodu apod. Počítej +/- 7 tis. A u téhle motoru odcházejí gufera ventilu a s tím i těsnění pod hlavou. Následek je spotřeba oleje. Také mě toto čeká. Doufám ze se s rozvody, gufera atd. Vejdu do 20 tis s prací
Re: VW passat V6 2.8 4motion
Napsal: 28.07.2013 13:47
od Dymák
rozvody nejsou žádný drama - jako na každým passu shodíš předek a máš luxusní přístup...
Mění se řemen, rolna a napínák (doporučuju i vodní pumpu, která ovšem nebývá součástí kitu a kupuje se zvlášť)
Hlavy se určitě nesundavají!
Pro 100% jistotu nastavení řemene je potřeba přípravek na aretaci vaček, ale je problém ho splašit... Mě nakonec dorazil na W8 a ten tam nepasuje, páč je delší.. takže klasika na fixu a těbuch...
S cenou záleží, jak dobře nakoupíš matroš - práce cca 1500,-
Re: VW passat V6 2.8 4motion
Napsal: 28.07.2013 13:52
od Dymák
Jacques. píše:Jde vždy o to kolik stojí práce, jaké je značka rozvodu apod. Počítej +/- 7 tis. A u téhle motoru odcházejí gufera ventilu a s tím i těsnění pod hlavou. Následek je spotřeba oleje. Také mě toto čeká. Doufám ze se s rozvody, gufera atd. Vejdu do 20 tis s prací
nevejdeš ani náhodou
30 gufer je 30 gufer
a práce na 2dny nejmíň
moje zkušenost je, že V6 víc oleje vyhází ven, než sežere - mrkni na vanu zespod a pokud je poblitá olejem, tak oslavuj (ušetřils balík).... přetesnit vanu a ventildekly... a rovnou kouknout na gufera vaček
Re: VW passat V6 2.8 4motion
Napsal: 28.07.2013 22:55
od Jacques.
Nevejdu jo
U mě to budou určitě gufera ventilů. Motor mám čistej jak zespoda tak zezhora. A když startuju studené auto tak to trochu hulí a jde cejtit spálenej olej. Takže to stejká po ventilech do válců
No to je peca,to zas bude peněz...
Re: VW passat V6 2.8 4motion
Napsal: 29.07.2013 09:13
od Dymák
Tak jsem se nad tím zamyslel znova a jedno gufírko stojí do 20,- takže by ses vejít měl (pokud máš v cajku hydroštely)... Těsnění pod hlavu 500,-/ks, takže se omlouvám za paniku
Re: VW passat V6 2.8 4motion
Napsal: 29.07.2013 14:10
od Jacques.
Dymak píše:Tak jsem se nad tím zamyslel znova a jedno gufírko stojí do 20,- takže by ses vejít měl (pokud máš v cajku hydroštely)... Těsnění pod hlavu 500,-/ks, takže se omlouvám za paniku
Ufff
Ale i tak to je pálka
Olej bych dolejval,nevadí.Aspoň tam je pořád čistý,ale to smradlavé startovní mi vadí.
PS: jinak potah dorazil,díky !!
Re: VW passat V6 2.8 4motion
Napsal: 29.07.2013 16:55
od Beddy
Dymak děl pravdu-měnil jsem si též rozvody,žádné velké drama se nekonalo.A přípravek na aretaci vaček?Kus správně naohybaného a vyvrtaného plocháče.Ještě pojistit dole na klice kolíkem se závitem.vše jde krásně.Já sehnal sadu i s pumpou.