Startovaní motoru

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Mamb0
Člen klubu
Příspěvky: 13
Registrován: 27.01.2013 08:04

Startovaní motoru

Příspěvek od Mamb0 »

Zdravím koupil jsem teď passata 1.8T a mam jeden takový problém jelikož jsem začátečník a teď jsem nějakou dobu nejezdil tak asi bude chyba spíše ve mě ale i přesto se chci zeptat nastartuju auto v klidu se rozjedu a jedu.Potom prostě nějakou trasu a když zastavím třeba před přechodem nebo na křižovatce to je jedno a chci se rozjet tak se mi auto zaškube (to bude moje chyba bo jsem předtím jezdil v dieselu a po celkem dlouhé pauze stále nvm kde přesně má dobrý záběr pro rozjezd.).no ale jde oto že když mi pak teda auto chcipne otočím klíčkem počkám než se mi rožnou a zhasnou všechny kontrolky a chci zase auto nastartovat a nic se neděje tak zase otočím klíčkém zpátky znovu počkám než se mi rozsvítí a zhasnou kontrolky chci nastartovat a nic.Motor se nastartuje někdy až na 3-4 pokus.Chci se zeptat jestli náhodou nevíte co dělám špatně nebo proč se tohle děje nebo jak dlouho mám nechat motor v klidu než budu moct znova nastartovat ?.Ještě jsem zkoušel když stojím na místě vypnu motor otočím klikčem po chvilce ho zkusím nastartovat znova a pohoda jede tak sem to zkoušel několikrát a pokaždé naběhl asi bude chyba ve mě si myslím ja :D. vím že mě tu lidi asi zkritizují :D to očekávám ale rád bych byl poučen :) jelikož tohle se mi nedělo a teď co ho mám tak se mi to stalo už párkrát a je to celkem nepříjemné pak blokovat ostatní v provozu.Děkuji za odpověď.
VW Passat 3bg Sedan 1.8T 126Kw USA verze.

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: Startovaní motoru

Příspěvek od Dymák »

že to cukne při rozjezdu je buď nohama, nebo načatou spojkou, nebo vylítaným dvouhmotným setrvákem, nebo špatnejma silentblokama motoru, nebo i kloubama poloos....