Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Problem s 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 08.06.2013 14:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.11.2011

Příspěvky:

412

Bydliště:

Morava

Zdravim , včera mi zničeho nic začal passat dělat neplechu. Držel na jedne křižovatce nizky volnobezny otacky a trepal se a asi po 3km kdyz jsem vyradil abych zjistil jestli to dela porad to kleslo ,zatrepal se a zdechl, nejde natocit na to rachotivy zvuk. Nevi nekdo co by to mohlo vyt, mazani se nerozlo ,olej tam je,voda taky, rozvodak tam taky je.

_________________
Páša 2.8 V6 142kw 4x4 v kombajnu

_________________
Soustružník


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problem s 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 08.06.2013 23:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8972

muže to byt hodně věci civka,rozvody,řidice jednotka ale tak najednou divne :(

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problem s 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 10.06.2013 11:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.11.2011

Příspěvky:

412

Bydliště:

Morava

Zavada odhalena uletel sroub co drzi napinaci kladnu rozvodu. Co ted jak poznam jak je na tom motor?

_________________
Páša 2.8 V6 142kw 4x4 v kombajnu

_________________
Soustružník


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problem s 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 10.06.2013 19:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8972

a jeje sudat hlavy,kolik mělo auto otaček jak se to seklo?hlavy mám doma 4ks :wink:

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problem s 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 11.06.2013 16:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.11.2011

Příspěvky:

412

Bydliště:

Morava

Seklo se to na cca volnobeh, nasazeny rozvody mam a kdyz stim tocim zasekne se to a slysim zvuk z jedne strany je mozny aby to bylo potkany jen na jedne strane?

_________________
Páša 2.8 V6 142kw 4x4 v kombajnu

_________________
Soustružník


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problem s 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 11.06.2013 16:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.11.2011

Příspěvky:

412

Bydliště:

Morava

luki: kolik za komplet hlavu?

_________________
Páša 2.8 V6 142kw 4x4 v kombajnu

_________________
Soustružník


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problem s 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 11.06.2013 17:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.07.2011

Příspěvky:

2795

Bydliště:

Praha

možný to je...
že se seká ventil o píst znamená, že jsou pootočený vačky proti klice.... pokud chceš mít 100% přehled o utrpěných škodách, tak hlava musí dolu. Obecně u benzínu škody nebudou takový, jako u nafty, takža já bych sundal jen ventildekl a kouknul, jestli všechny ventily zavíraj. Pokud budou chodit, tak jen nastavit rozvody a zkusit protočit motor rukou. Pokud to půjde, tak bych to zkusil nastartovat.

_________________
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problem s 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 11.06.2013 17:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.11.2011

Příspěvky:

412

Bydliště:

Morava

Nastaveny rozvidy mam a jde pootocit jen asi o jeden a pul otacky a sek. [album][/album]

_________________
Páša 2.8 V6 142kw 4x4 v kombajnu

_________________
Soustružník


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problem s 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 11.06.2013 18:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.07.2011

Příspěvky:

2795

Bydliště:

Praha

takže jsi na značkách a seká se ti jen jedna řada, jo?
a když točíš na druhou stranu, tak kolik otočíš? A sekne se zase ta samá hlava?
jeden cyklus je 2x otočení kliky

_________________
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problem s 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 11.06.2013 18:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.11.2011

Příspěvky:

412

Bydliště:

Morava

1ciklus a zase ta sama zvuk jde porad z jednoho mista....

_________________
Páša 2.8 V6 142kw 4x4 v kombajnu

_________________
Soustružník


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problem s 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 11.06.2013 19:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.07.2011

Příspěvky:

2795

Bydliště:

Praha

tak to je blbý...
nejspíš ohnutej ventil a nezavře se

_________________
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problem s 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 11.06.2013 19:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.11.2011

Příspěvky:

412

Bydliště:

Morava

V hlave je retez jak ho mam sundat a jak poznam ze neni/je potkana i druha hlava?

_________________
Páša 2.8 V6 142kw 4x4 v kombajnu

_________________
Soustružník


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problem s 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 26.06.2013 10:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8972

řetěz sundaš jedině jak vyndaš vačky ne?+sundat napinak druhou hlavu budeš muset sundat jinak to nepoznaš

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problem s 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 29.06.2013 19:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.11.2011

Příspěvky:

412

Bydliště:

Morava

Opet problem dovezl jsem jiny hlav z funkcniho motoru a nechal je prebrousit dl novy gufera ventilu i tesneni pod hlvy ,slozil jsem to jde tim rocne otocit jen tak o ctvrt otacky tam i zpet. Cim to?

_________________
Páša 2.8 V6 142kw 4x4 v kombajnu

_________________
Soustružník


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problem s 2.8 V6
PříspěvekNapsal: 30.06.2013 07:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8972

tak jsi to špatně načasoval

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group