Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1,8T AWT + LPG padanie vykonu sporadicky
PříspěvekNapsal: 31.07.2013 12:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.12.2011

Příspěvky:

47

Bydliště:

Topoľčany, Štúrovo

Zdar vsetkym,
mam otazocku mam spominany motor, chova sa mi to nasledovne niekedy chodim doslova bez turba ako by ale nie akoby ale chova sa to ako atmosfera chodim dost casto jednu trasu 1x tyzdenne a su tam nejake kopce ktore ked ma auto aj silnejsi vykon a citit ze turbo ide aj ho pocut ako svisti ked tlaci a ide ako raketa dokazem kopec vyst na 5ke s 1700ot/min s jemnou nohou a pri pridavani dokazem krasne zrychlovat jedna sa skoro o 12% stupanie.
Ked auto sa mi chova ako atmosfera kopec pri stejnej rychlosti a otackach samozrejme na 5q nedokazem vytiahnut ani ked pridavam plyn rychlost zacne pomalinky klesat a na 4ke dokazem rychlost udrzat ci jemne mozno zrychlit.
V jednotke sa mi objavuje chyba rada 1 sonda jedna topny okruh vykon prilis maly dal som novu origo sondu a to iste.
po odskusani v ruke mi hriala bez problemov.
Objavuje sa mi chyba zmes chuda moze to robit lpg ale skusal som aj benzin a vykon to iste predpoklaam ze to robi LPG lebo ked ide turbo nevytacam to nad 3500 lebo u 4000sekne nema dostatok plynu a ked vykon nema vytocim ho aj na 7000tis predpokladam ze to suvisi s tym ze v sacom ci je tlak alebo neni a reduktor nestiha to ze trhne ma netrapi lebo do 3500 mi vykonovo staci. Moze byt s tym nejaky suvis ze nepocujem turbo a netlaci? Ale podla Vag ani zmienka o probleme s turbom a tlakom v potrubi.
Tak isto auto raz nejde raz ide a chova sa sporadicky niekedy dlho dlho nic inokedy zas ide nejaky cas potom prestane tahat.
Vaha je nova od BOSCH tak isto.
Kde mam hladat chybu?
Podtlakovky vymenene, tak isto N75 cvaka ked som dal test clenov.
Ked som na volnobeh pobrnkal a kukal som na tubo podtlakovka behala.
Kde mam hladat chybu som zufaly :( ...
Ako mam to auto odskusat ci vsetko ide co mam sledovat?
Tak isto som vymenil IC stary bol dieravy setko je tesne no chyba ostava.
Zda sa mi ze za studena teraz dost casto ide zvysebnym vykonom a ked sa zohreje nie az po tak dlhej jazde vykon strati uplne.
Dakujem kazdemu za rady lebo nik mi nevie pomoct.

_________________
Škoda 110R 1971
VW POLO variant 1997, 1,4MPI, 44KW, kód: AEX, LPG
VW Passat sedan 2001 B5,5 1,8T, 110KW, kód: AWT, LPG + chip 195HP
VW Passat variant 2005 B5,5 1,9TDi, 96KW, kód: AWX

_________________
IT technik


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,8T AWT + LPG padanie vykonu sporadicky
PříspěvekNapsal: 07.08.2013 09:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.12.2011

Příspěvky:

47

Bydliště:

Topoľčany, Štúrovo

som sklamany nikto nic ziadne rady?

_________________
Škoda 110R 1971
VW POLO variant 1997, 1,4MPI, 44KW, kód: AEX, LPG
VW Passat sedan 2001 B5,5 1,8T, 110KW, kód: AWT, LPG + chip 195HP
VW Passat variant 2005 B5,5 1,9TDi, 96KW, kód: AWX

_________________
IT technik


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,8T AWT + LPG padanie vykonu sporadicky
PříspěvekNapsal: 07.08.2013 15:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.12.2012

Příspěvky:

868

Zkus jezdit pouze na benzín pokud bude problém s poklesem výkonu přetrvávat určitě není problém v LPG...

_________________
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 viewtopic.php?f=126&t=268788
Citroen C4 1.4 LPG 2009


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,8T AWT + LPG padanie vykonu sporadicky
PříspěvekNapsal: 13.08.2013 21:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.12.2011

Příspěvky:

47

Bydliště:

Topoľčany, Štúrovo

Ked je v stave poklesu vykonu nejde ani na benzin siel som na nom aj 50km a nic sa neobnovilo nemyslim ze je problem s plynom to ze nejde od 4000 robi plyn ale pricina je ze nestiha davkovat to je v poriadku,... Netaha od 4000 len vtedy ked auto ma silu a tah moja dedukcia je ze turbo tlaci tlak ako sa patri a splynovac nedoda tolko plynu,.. samozrejme na benzin vtedy potiahne aj do 7000 sem tam cuknutie ale inak neni problem auto ide jas strela... Ale ked nejde ze ma stav bez vykonu tak auto aj na lpg potiahne normalne do 7000ot/min aj na benzin ide uplne bez problemov ale ide komotne nema vykon sprava sa jak atmosfera moja dedukcia je ze turbo netlaci,.. To logovanie kanalov tlaky sa mi uz cele nepaci minule som kukal samozrejme ze slo a tlaky malo potom ked neslo zas nebol cas logovat a kukat real data,... Premyslam nad budikom turba aby som to mal na ociach ked zacne kolisat vykon co sa deje s turbom,.. Ako funguje regulacia turba? Uplne nezavysle od paliva? To znamena turbo riadi RJ zvlast blokom parametrov a to teda sleduje len tlak cidla na IC ? A pomocou n75 reguluje pretlakovu banku? Dalej asi riadi pop off ten ma tiez solenoid predpokladam ze to je zvlast blok ked dojde k pretlaku pri zavreti plynuklapy tak pusti do blow podtlak a odfukne. Nasledne ked je solenoid otvoreny tak je to pri akceleracii aby drzal tlak,.. (aj ked ten solenoid by asi tam byt podla mojej dedukcie byt nemusel,..) zmes vaha lambda predpokladam ze s riadenim tlaku turba nema nic,.. ked turbo tlaci a vaha vykazuje nejaky prietok k tomu je davkovane palivo a nasledne lambda robi finalnu korekciu +-10% ci ako to je presne? Vdaka

_________________
Škoda 110R 1971
VW POLO variant 1997, 1,4MPI, 44KW, kód: AEX, LPG
VW Passat sedan 2001 B5,5 1,8T, 110KW, kód: AWT, LPG + chip 195HP
VW Passat variant 2005 B5,5 1,9TDi, 96KW, kód: AWX

_________________
IT technik


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,8T AWT + LPG padanie vykonu sporadicky
PříspěvekNapsal: 21.08.2013 21:31 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

12.10.2011

Příspěvky:

159

Bydliště:

Napajedla

Lambda, turbo a vaha vzduchu jsou mezi sebou propojene a jsou na sobe navzajem zavisle a chyba na jedne komponente ovlivnuje druhou a treti komponentu atd. Pokud ti to stale dava chybu na lambda sonde 1 - system prilis chudy atd. tak je problem na vaze vzduchu, znama to chyba. To ze jiz byla vaha vymenena neznamena, ze je v poradku a to ze je to BOSCH neznamena uz vubec nic, je to stejna cina jako vsechny ostatni, jen zabalena do krabicky BOSCH. Osobne bych zkusil jeste jednou dat jinou vahu vzduchu, idealne se domluvit na vraceni vahy v pripade neuspechu po jeji vymene, slusny dodavatel dilu by to mel v pohode udelat, teda aspon tady to tak funguje, ja zkousel tri vahy vzduchu u prakticky stejne zavady, prvni byla vadna, druha byla v poradku, ale auto nebylo jeste uplne ono, ale az se treti auto jede jak raketa a jako driv.

_________________
Passat B5.5 Variant 2001 1.8T Tiptronic + Ford Galaxy 1.9TDI Ghia 2002


Nahoru
 
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group