1,8T

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
zanzara2
Řidič
Řidič
Příspěvky: 105
Registrován: 12.04.2013 20:20
Bydliště: Plzeň

Re: 1,8T

Příspěvek od zanzara2 »

Přesedl jsem na zkoušku z Passata B5 1.9TDI 85kW r.v. 2000 397tís. km do Bory V5 2.3 LPG r.v. 1998 187tís.
Pocitově nárůst výkonu není velký. Chybí krouťák. Ale ta kultivovanost motoru... Občas se kouknu na otáčkoměr, zda
mi motor nezhasl. Díky LPG provoz je o něco levnější. Štve akorát nutnost často tankovat (po 400-450km).
VW Bora 2.3i 110kW LPG: Obrázek

Uživatelský avatar
Evik1694
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 44
Registrován: 19.01.2013 19:47
Bydliště: Praha

Re: 1,8T

Příspěvek od Evik1694 »

Mám 1.8T v automatu, budu souhlasit se spotřebou ve městě opravdu vidíš jak Ti padá ručička před očima, ve městě si bere 13-14L, mimo město je to cca 10L což už jde na dálky je to cca 7-8L takže pohodička už..:-D jede krásně, svižně, je to benzín takže turbo bere o něco později, než nafta takže mu to chvilku trvá, mě přijde že nejlépe jede na trojku, krásně tahá i v nízkých otáčkách, co se týče motorů koukala bych hlavně i na typ motoru AEB je jeden z nejlepších, máme pašáka rok a jediné co jsem na něm dělali byl startér, jinak klasický servis, oleje, filtry atd...nemohu si na nej jinak stěžovat....Nikdy bych do nej nedávala LPG pak s tím každopádně budeš mít starosti jako ostatní co ho dali do plynu, vždyt je tu toho plné forum :)
Passat B5 97' 1.8T Tiptronic...

palacinka
Člen klubu
Příspěvky: 158
Registrován: 12.10.2011 22:07
Bydliště: Napajedla

Re: 1,8T

Příspěvek od palacinka »

S tim LPG bych problem nevidel, zalezi jaky je tam namontovany system, resp. znacka a pak nasledny servis, drive menit olej, mit namontovane primazavani ventilovych sedel atd. a hlavne nemit v nadrzi benzin starsi vic jak tri mesice a mit ho tam aspon minimalne tretinu nadrze, at muze spravne fungovat palivove cerpadlo (u vetsiny systemu je zaple a tlaci i kdyz se jede na LPG, ja mam nastesti udelane automaticke vypinani cerpadla). Mame tady passata 1.8T automat, najeto na LPG cca 300.000km a dela se na tom jen bezny servis, takze bych netvrdil, ze LPG do tohoto motoru nedavat, je to jen o lidech, jak se o to staraji. A tankovat litr naturalu za cca 37,- a nebo litr plynu za 16,- to je sakra rozdil.
Passat B5.5 Variant 2001 1.8T Tiptronic + Ford Galaxy 1.9TDI Ghia 2002

romv
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 14.03.2009 20:23
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8T

Příspěvek od romv »

Dobrý den pánové,
obracím se na Vás s žádostí o Vás názor. Scháním nějaké auto na ježdění po městě. Denně dojíždím cca tak 10 km 5/5 někdy potom 40km 20/20. Všechno je to vesměs po městě. Jelikož na delší trasy mám passata TDI, tak bych jsem chtěl i nějaký auto do města. Jelikož bydlím na kopci, tak se mi v zimě passat za tu chvilku ani neohřeje. Jedině když jedu zpět z města (to jedu do kopce). Rozhoduji se mezi passatem nebo OII. Jak je napsané výše, passat v benzinu se schání těžko. Našel jsem na netu tento 1.8T 125KW 4x4 AUTOMAT rv. 2004 najeto 89000km. Je to dobrá volba nebo je to až moc přehnané na takovéto dojíždění? Jakou může mít spotřebu? Jak je to s cenou náhradních dílů? A co poruchovost..na co si dát pozor. Nebo je lepší vzít nějakou OII 1.6...co mě štve, že za ty peníze je passat v plné výbavě a OII má max manuální AC. Děkuji Vám.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“