Stránka 1 z 2

1,8T

Napsal: 16.09.2013 20:26
od smile333
Majitelé tohoto motoru, jak jste s ním spokojeni a jaká je spotřeba? mám tdi 96kw a není to prostě ono tak přemýšlím o 1.8T, děkuji za každou odpověď

Re: 1,8T

Napsal: 16.09.2013 21:05
od amavet
pokud ti jde o spotrebu , zustan u tdi , vykonove malinko lepsi , ale zazraky se cekat nedaji . u me spotreba cca 10-14 /100 . jezdim vesmes cmrndacky po meste , sem tam vyjede dal , nebo dalnice . okresky spotreba cca 6,5-9 , dalnice 9 . tydne padne pul nadrze , vidim jak pada rucicka od benzinu :lol:

co se tyce ostatniho je vec nazoru , zalezi po kom chytnes auto . ja ho chyt po babe co se o to starala , tak sem spokojen , az na spojku ktera stoji 23

Re: 1,8T

Napsal: 17.09.2013 20:31
od smile333
nezkoušel jsi kolik najedeš na plnou nádrž Km? já jsem kolem 1000 Km

Re: 1,8T

Napsal: 17.09.2013 20:36
od Red Devil
Tak tady budes tak 500,650uz pripomina ekojazdu amyslim,ze proti 96kw budes pocitove dost zklamany...pokud ho trochu netocis,je to chcipaak...

Re: 1,8T

Napsal: 17.09.2013 20:58
od palacinka
jediné výhody 1.8T oproti naftě jsou ty, že motor je tichý, netřepe se a velmi brzo topí

jinak aby pořádně jel, tak se musí pěkně vytočit, chybí tomu krouťák, na plnou nádrž ujedu max cca 650km, spotřeba na benzín cca 10L, na LPG 13,5L, já si teda nestěžuju, mám ho v automatu, takže jedu na pohodu a když je třeba, tak se umí pěkně rozjet, ale to je pak pořádný vír v nádrži :-)
jo a údržba u mého 1.8T je zatím standard, olej, filtry atd. takže zde celkem pohoda

Re: 1,8T

Napsal: 21.09.2013 19:50
od onderera
Zhruba rok jsem měl Passat 1,9 Tdi 96Kw rok 02 a nebylo to ono. Neříkám ty kecy typu nafta patří do kamen a tak, ale prostě vždy jsem měl k benzínu blíž. Naftové passata jsem prodal a koupil passat 1,8T a jsem Maximálně spokojeny! Kultivovanost motoru, tichost,rozsah otáček, oproti naftě jede líp. 2x jsem dal sprint proti dvou různým Fabii RS a pokaždé jsem jim ujel, jednou proti BMW e30 325i a taky byl poražen. Jak říkám, max. spokojeny, našel jsem to co jsem přesně hledal.

Re: 1,8T

Napsal: 21.09.2013 20:04
od Dymák
tak v tý tříce musel sedět pěknej moula... pokud v tom nemáš 250PS, tak nechápu

Re: 1,8T

Napsal: 22.09.2013 14:09
od onderera
Je to možné, že v tom sedělo jelito, nebo motor ji v ní běžel, jak pytel hoven, nevim, ale taky jsem měl e30 2,5 , e34 2,0, e34 2,7 Eta a zas takové divočiny to nebyli.

Re: 1,8T

Napsal: 22.09.2013 20:10
od Dymák
170ps/1100kg nepojede 150ps/1400kg ????? leda by to byla ETA
Já bych se upřímně bál o výsledek i s tou fab1 RS

Re: 1,8T

Napsal: 22.09.2013 23:25
od palacinka
teda 1.8T bych tak nefandil, mam tady jednu fab1 RS se kterou obcas jezdim a je to jine kafe nez 1.8T, nehlede na ten vyssi vyuzitelny kroutak na nizsi vaze vozu, ale nesmi za volantem sedet debil co to neumi

Re: 1,8T

Napsal: 25.09.2013 07:34
od onderera
To je primo ono, beres to papirove. Mel, nebo jel si nekdy v te 2,5 ??? Passat 1,8T vazi 1285 kg a ty Fabie Rs byli dve, takze zadna haluz

Re: 1,8T

Napsal: 25.09.2013 07:51
od onderera
A mam v Passatu 132Kw

Re: 1,8T

Napsal: 25.09.2013 09:07
od palacinka
Bohuzel ani netusis v cem vsem jezdim a jezdil jsem, ale to sem ted tahat nebudu, nejsem male decko. Passat 1.8T vazi 1280kg jako sedan a v uplne ocesane verzi, treba muj 1.8T kombajn vazi 1434kg, takze bych tebou uvadenou vahu rozhodne nebral obecne na kazde 1.8T.

Re: 1,8T

Napsal: 04.10.2013 08:28
od Zdendaa
Ahoj,
přesně jak už tady kluci napsali, skoro se vším souhlas. Tak z 1,9 TDI 96kw si moc nepolepšíš. Spotřeba nic moc, když nejezdíš úplně na spotřebu, tak jedeš za 9,5-10. Jel jsem i za osm, ale to jako důchodce po okreskách. A když se na to šlápne, tak to jde nahoru. A ani výkonově žádná sláva, od spoda to nejede, do dvou tis. vůbec a když chceš předjíždět, tak to musíš pořádně vytočit. Můj táta má právě 1,9 96kw a to je pocitově jiný kafe. Že by 1,8T dalo na pr... Fabii RS si rozhodně nemyslím.
Já přešel do 1,8T z Golfa VR6 (2,8) a samozřejmě srovnávat se to nedá (objem ničím nenahradíš), ale čekal jsem trochu víc. Věděl jsem jak jede ta 1,9 96kw a člověk si řekne 110kw 1,8 s turbem musí být o dost lepší a ono ani ne.
Jinak spotřebu řeší plyn a tam je to možná výhodnější než ta 1,9, jezdím tak za 11-12 plynu a nešetřím to extra.
A další věc je, že 1,8T se shání blbě, je jich strašně málo (stovky TDI v bazarech a 1,8 T se dá spočítat na prstech obou rukou, pokud na to máš nějaký požadavky u zúží se ti ještě víc výběr (jako kombi, výbava, atd.).

Re: 1,8T

Napsal: 09.10.2013 10:42
od xrat
1,8T na LPG/E85 s čipem je dle mejch zkušeností do passata v kombajnu nejlepší řešení. Žere mi to 13,6 litru a to jezdim Prahu svižně. Náklady sou směšný, když vemu čim jezdim a jak jezdim (beru v potaz kategorii vozidla, styl jízdy, cenu paliva, náhradních dílů, nákladů na opravy a údržbu, silniční daň atd..). Volej měnim jednou za 20 tisíc, olejovej filtr dávám ten největší co vůbec dělaj po 10 tisících. Motor (AWT) je čisťounkej, olej má barvu medu, žádná černá kaše jako v dýzlu, navíc když na to někde v kopci šlápnu, tak ze mě nelítaj černý mraky. Když sem chtěl ve dvou stech montovat plyn, tak mě společníci ve firmě odrazovali, takový ty keci o návratnosti atd, jenže teď už mám ujetejch dalších 100 000, takže už sou všichni sticha, to už sem na celýho passata v podstatě vydělal. Asi před měsícem sem se teprv dokopal k první revizní prohlídce toho plynu, má se jezdit tak asi jednou ročně, od montáže prostě jenom jezdim a jezdim, nic neřešim. Všem doporučuju!!

Už sem měl nutkání si koupit novej služebák, ale tohle auto fakt miluju. Vypadá furt moc dobře, nikdy se mi nic zásadního neposralo, nikde sem nezůstal viset, tak sem mu z lásky vyměnil všecko co de a je ve stavu jako když sem ho před sedmi lety jako tříletý kupoval. Nutno podotknout, že to bylo dovezený ze švajcu po nějaký buchtě, úplně vyvoněný, netknutý, na tacháči asi stotřicet tkm..