Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
PříspěvekNapsal: 04.11.2013 17:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.09.2010

Příspěvky:

7

Ventilátor běží pořád i při studeném motoru, to asi není správně?
Prosím o radu co s tím. Díky.
Použití vyhledávače bylo negativní.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
PříspěvekNapsal: 04.11.2013 22:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.05.2011

Příspěvky:

70

Bydliště:

Vysočina

Proměřit teplotní spínač:

Piny: 1 a 3 = ∞ Ω
2 a 3 = ∞ Ω

A napiš kód motoru :baseball: :laugh:

_________________
Golf II NZ (1991) & Passat B5 AFN (1997)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
PříspěvekNapsal: 04.11.2013 22:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.09.2010

Příspěvky:

7

Jestli je to ten na spodní hadici pod pravým světlem, tak tam jsem odpojil konektor a běželo to dál. Ale jestli má vypínat při nulovém odporu, tak by to mohlo být ono.
Neměřil jsem to, protože jsem předpokládal, že při nulovém odporu by měl sepnout a tudíž by ho rozpojení konektoru mělo zastavit, leč nestalo se tak. Proto tady brečím. :oops:

Jinak díky za nasměrování.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
PříspěvekNapsal: 04.11.2013 23:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.09.2010

Příspěvky:

7

Tak jsem trochu googlil a už vím, že jsem se hrabal v čidle klimatizace :oops:
Budu tedy hledat čidlo teploty motoru.
Auto mám už 8 let, ale zatím nebyl důvod se v tom šťourat (i když mě to baví) a tak vůbec nevím kde co je :oops:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
PříspěvekNapsal: 04.11.2013 23:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.12.2012

Příspěvky:

868

Tobě teda běží oba dva ventilátory jo?

_________________
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 viewtopic.php?f=126&t=268788
Citroen C4 1.4 LPG 2009


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
PříspěvekNapsal: 04.11.2013 23:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.09.2010

Příspěvky:

7

Ne, jenom ten elektrický (napravo od řidiče). Ten s magnetickou spojkou (tedy myslím, že to tak funguje) se jen volně protáčí (při studeném motoru).


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
PříspěvekNapsal: 05.11.2013 00:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.12.2012

Příspěvky:

868

Tak jeden je snad přes visko spojku připojený na řemen a má se točit rychle i při studeneném motoru druhý je na elektřinu na dochlazování při vyšší teplotě motoru.


Přílohy:
chlazení.jpg
chlazení.jpg (234.33 KiB) Zobrazeno 299 krát


_________________
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 viewtopic.php?f=126&t=268788
Citroen C4 1.4 LPG 2009
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
PříspěvekNapsal: 05.11.2013 09:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.09.2010

Příspěvky:

7

Ten se spojkou se točí, napsal jsem to blbě, ele je zřejmé, že ta spojka není sepnutá (při studeném) a to je podle mě dobře.
Problém je, že ten elektrický je zapnutý permanentně.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
PříspěvekNapsal: 05.11.2013 12:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.12.2012

Příspěvky:

868

Ten s tou visko spojkou se točí čím dál tím více čím je více zahřátý motor. Ta visko spojka má v sobě nějaký bimetalový plíšek, který se při ohřívání ohýbá a tím propouští větší množství oleje a tím více se ventilátor otáčí. Ten elektrický by se měl zapínat při teplotě okolo 95°C. Určitě ho slyšíš i podle typického hučení protože má celkem vysoké otáčky. Nevím co máš za rok výroby ale buď budeš mít problém v čidle teploty chladící kapaliny a nebo ve spínači právě ho ventilátoru (ten by měl být někde na chladičové stěně). Ten spínač vypadá nějak takhle http://autodily.mjauto.cz/vw/passat-3b3 ... 90010.html

_________________
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 viewtopic.php?f=126&t=268788
Citroen C4 1.4 LPG 2009


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
PříspěvekNapsal: 05.11.2013 15:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8972

pokud se ti toči elektricka vrtule tak neni to náhodou tim že máš zapnutou klimu?

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
PříspěvekNapsal: 05.11.2013 15:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.12.2012

Příspěvky:

868

No vidíš to mě vůbec nenapadlo :D

_________________
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 viewtopic.php?f=126&t=268788
Citroen C4 1.4 LPG 2009


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
PříspěvekNapsal: 05.11.2013 17:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.09.2010

Příspěvky:

7

luki píše:
pokud se ti toči elektricka vrtule tak neni to náhodou tim že máš zapnutou klimu?

BINGO . :good:

Mám klima už pár let vypuštěnou a nepouživám ji a klimatronic jsem asi někdy přepnul na AUTO a protože je bez náplně, tak jsem to nepoznal.
Díky moc za nakopnutí a všem ostatním za snahu pomoci.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
PříspěvekNapsal: 05.11.2013 20:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.12.2012

Příspěvky:

868

Hmmm tak to potom jo :D Vždyť ta klima a ventilátor řve jako blázen :D

_________________
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 viewtopic.php?f=126&t=268788
Citroen C4 1.4 LPG 2009


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
PříspěvekNapsal: 05.11.2013 21:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.09.2010

Příspěvky:

7

My starší lidé, už jsme trochu nahluchlí.... :lol: :lol: :lol:

A když jsem si toho řvaní konečně všiml, začal jsem pátrat po příčině.....

Věřím, že teď půjde spotřeba dolů min. o 0,5 l/100km, i když jsem se dosud i na couračkách (převážně) v pohodě vešel pod 10l.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
PříspěvekNapsal: 05.11.2013 21:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.12.2012

Příspěvky:

868

NO když máš zapnutou klimu tak na volnoběh by měla být spotřeba kolem 1,5 až 1,7 litrů podle toho jak chladí. Bez klimy by se měla pohybovat okolo 1,2 litrů za hodinu.

_________________
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 viewtopic.php?f=126&t=268788
Citroen C4 1.4 LPG 2009


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group