2.3 VR5 - možnost koupě
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 68
- Registrován: 10.05.2009 12:01
- Bydliště: Chomutovsko
2.3 VR5 - možnost koupě
Zdravím,
mám možnost koupit Passat B5 VR5, r.v. '98 a najeto 265 000. Zajímá mě, jaký máte zkušenosti s tímhle motorem, na co si dát pozor při koupi a taky váš názor na hodnotu na tachometru u tohohle motoru .
Díky všem, Kirk
mám možnost koupit Passat B5 VR5, r.v. '98 a najeto 265 000. Zajímá mě, jaký máte zkušenosti s tímhle motorem, na co si dát pozor při koupi a taky váš názor na hodnotu na tachometru u tohohle motoru .
Díky všem, Kirk
Bývalo: Golf IV 1.6 SR AKL, Golf III 1.9 TDI AFN. Nyní: Audi A4 2.6 V6 Quattro ABC
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: 2.3 VR5 - možnost koupě
nedoporučuju - není to žádná výkonová hitparáda, hladový to je a hlavně nesmírně finančně náročný na údržbu... např. rozvody se dělají na vyndaným motoru, páč jsou zezadu
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
-
- Řidič
- Příspěvky: 182
- Registrován: 24.05.2012 21:20
Re: 2.3 VR5 - možnost koupě
Pokud to nebude 4motion (u 98 teda Syncro), tak s tím může jezdit průměrně za 8-9 kombinované. A kdyby to bylo náhodou po rozvodech a za slušnou cenu, tak proč ne. Záleží na stavu, ono těch alternativ (1.8T) moc není (v dobrém stavu minimum), takže pokud chce benzín například kvůli plynu, tak lepší stará 110kW V5tka v dobrém stavu, než vyhoněné 1.8T s problémama. Záleží na konkrétním kusu, nabídce, ceně, záměru.
-
- Řidič
- Příspěvky: 68
- Registrován: 10.05.2009 12:01
- Bydliště: Chomutovsko
Re: 2.3 VR5 - možnost koupě
Díky za oba názory, auto má cenu 33 000,-, ale domnívám se že je to hlavně kvůli kosmetickým vadám, zdá se že motor šlape tak jak má. Uvažuju o koupi kvůli tomu, že teď jezdím v TDI, ale najezdím ročně míň, než jsem původně předpokládal a to tak, že bych pravděpodobně benzínovou dva trojku uživil bez větších problémů. V případě těch problémů by byla možnost přestavby na plyn, ale bylo by to rozumný při takovým nájezdu km?
Bývalo: Golf IV 1.6 SR AKL, Golf III 1.9 TDI AFN. Nyní: Audi A4 2.6 V6 Quattro ABC
- Pindurik
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 15.01.2013 18:29
Re: 2.3 VR5 - možnost koupě
Čus, já si pořídilv únoru B5, r.v. 98, 2.3, 110kW, 185.000 (zaručenejch), od dobrýho známýho. V loni v červnu udělal všechny tekutiny, svíčky, kabely od svíček, celou přední nápravu, všechny kotouče s destičkama, mám od toho servisku, všechny faktury ze servisu, technickou jsme v březnu prošli ofiko....... Jde s ním jet za 8 litrů, ale to musíš jet jak čepičář... Město dávám za 14L/100km a dlouhodobou kombinovanou mám za 11,5L... Píšou, že řetěz by měl vydržet 300 tisíc, ale těžko říct. Dělaná váha vzduchu, ale teď to vypadá, že se buď zasírá, nebo jsem třeba narazil na nějakej vadnej kousek. Teď musím sehnat ŘJ, protože ta moje nemluví s VAGEM a až to zprovozním, tak mě čeká ABS, který nefunguje, ale zatím nevím proč. Těžko poradit, zatím toho nelituju a užívám si toho, že to jede a s komfortem jsem taky jinde než s Cordobou SX 1.6, 74kW.... Uvidíme jak to bude pokračovat. Naftu nebrat, ale passat v 1.6tce, nevim, nevim, nedovedu si to vůbec představit a s 1.8T bude ta spotřeba asi obdobná. Plyn? Možná. Známej si řekl o 23tis... návratnost zhruba po 15. tis. km. Tak asi tak
- bauer
- Pilot
- Příspěvky: 705
- Registrován: 19.07.2012 18:11
- Bydliště: Ostrava
Re: 2.3 VR5 - možnost koupě
Me vždycky bavi kecy tech co to viděli maximálně na fotce. V5 125kW koupeno loni v červenci. Zatím najeto 20tkm. V rámci údržby po koupi naplně, filtry, svíčky. Pak běžné opotřebení - výfuk prostredni díl a nechal jsem udělat i spojku, výměna baterky a klinovy řemen včetně kladek atd... Jinak pouze liju benzin. Prumer mam 9-9.5l.
ex Passat B5.5 sedan 2.3V5 125kW 4motion
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW
-
- Jezdec
- Příspěvky: 395
- Registrován: 08.02.2011 08:18
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: 2.3 VR5 - možnost koupě
Miluju ti kecy NAFTU NEBRAT !!!!Pindurik píše:Čus, já si pořídilv únoru B5, r.v. 98, 2.3, 110kW, 185.000 (zaručenejch), od dobrýho známýho. V loni v červnu udělal všechny tekutiny, svíčky, kabely od svíček, celou přední nápravu, všechny kotouče s destičkama, mám od toho servisku, všechny faktury ze servisu, technickou jsme v březnu prošli ofiko....... Jde s ním jet za 8 litrů, ale to musíš jet jak čepičář... Město dávám za 14L/100km a dlouhodobou kombinovanou mám za 11,5L... Píšou, že řetěz by měl vydržet 300 tisíc, ale těžko říct. Dělaná váha vzduchu, ale teď to vypadá, že se buď zasírá, nebo jsem třeba narazil na nějakej vadnej kousek. Teď musím sehnat ŘJ, protože ta moje nemluví s VAGEM a až to zprovozním, tak mě čeká ABS, který nefunguje, ale zatím nevím proč. Těžko poradit, zatím toho nelituju a užívám si toho, že to jede a s komfortem jsem taky jinde než s Cordobou SX 1.6, 74kW.... Uvidíme jak to bude pokračovat. Naftu nebrat, ale passat v 1.6tce, nevim, nevim, nedovedu si to vůbec představit a s 1.8T bude ta spotřeba asi obdobná. Plyn? Možná. Známej si řekl o 23tis... návratnost zhruba po 15. tis. km. Tak asi tak
VW Passat variant 1.9 TDI 96 KW 2003,VW Polo variant 1.9 SDI 1999,škoda 440 spartak 1957
- Pindurik
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 15.01.2013 18:29
Re: 2.3 VR5 - možnost koupě
Nechtěly se mi rozepisovat důvody proč jsem se rozhodl pro benzín a né pro naftu, tak jsem to napsal heslovitě a nečekal jsem, že jsou tu děti, které se hned urazí. Když něco špatnýho sníš, tak vyhledej lékaře než se začneš projevovat na veřejnosti. Myslím, že by to ocenilo dost lidíDUB57 píše:Miluju ti kecy NAFTU NEBRAT !!!!Pindurik píše:Čus, já si pořídilv únoru B5, r.v. 98, 2.3, 110kW, 185.000 (zaručenejch), od dobrýho známýho. V loni v červnu udělal všechny tekutiny, svíčky, kabely od svíček, celou přední nápravu, všechny kotouče s destičkama, mám od toho servisku, všechny faktury ze servisu, technickou jsme v březnu prošli ofiko....... Jde s ním jet za 8 litrů, ale to musíš jet jak čepičář... Město dávám za 14L/100km a dlouhodobou kombinovanou mám za 11,5L... Píšou, že řetěz by měl vydržet 300 tisíc, ale těžko říct. Dělaná váha vzduchu, ale teď to vypadá, že se buď zasírá, nebo jsem třeba narazil na nějakej vadnej kousek. Teď musím sehnat ŘJ, protože ta moje nemluví s VAGEM a až to zprovozním, tak mě čeká ABS, který nefunguje, ale zatím nevím proč. Těžko poradit, zatím toho nelituju a užívám si toho, že to jede a s komfortem jsem taky jinde než s Cordobou SX 1.6, 74kW.... Uvidíme jak to bude pokračovat. Naftu nebrat, ale passat v 1.6tce, nevim, nevim, nedovedu si to vůbec představit a s 1.8T bude ta spotřeba asi obdobná. Plyn? Možná. Známej si řekl o 23tis... návratnost zhruba po 15. tis. km. Tak asi tak
- zanzara2
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 12.04.2013 20:20
- Bydliště: Plzeň
Re: 2.3 VR5 - možnost koupě
Ročně ujedu 10-15tís. Taky jsem rozhodoval jaký motor.
Novější ročníky nechci, pač moc toho neujedu a auto klesá rychle v ceně každým rokem.
Při tomto uvažování taky si říkám naftu ne! 12-15let starý diesel bude mít 300tís a víc, ať si každý tvrdí co chce.
Motory 1.4, 1.6 a 1.8 92kW jsem vynechal, protože moc nejedou a žerou.
2.0 a 2.3 cenově byly podobní. 2.0 má u Bory kombinovanou spotřebu 8 a výkon 85kW, 2.3 9,3 a 110kW.
Nejlíp asi vychází 1.8T - 7,9l/100km a 110kW ale byl zhruba o 25tís dražší a taky to turbo.
Rozhodl jsem pro 2.3 s LPG. Najeto zaručeně 180tís., r.v.1998. Na LPG 100tís. km. Najel jsem 5tís. Olej neubývá, výkonnostně je dobrý. V posledních dnech, jak ochladilo, po ránu bez přidání plynu chytne a ihned chcípne. Asi je čas přetěsnit vstřikovací ventily na plyn. V Plzni stojí 250Kč/ks.
Novější ročníky nechci, pač moc toho neujedu a auto klesá rychle v ceně každým rokem.
Při tomto uvažování taky si říkám naftu ne! 12-15let starý diesel bude mít 300tís a víc, ať si každý tvrdí co chce.
Motory 1.4, 1.6 a 1.8 92kW jsem vynechal, protože moc nejedou a žerou.
2.0 a 2.3 cenově byly podobní. 2.0 má u Bory kombinovanou spotřebu 8 a výkon 85kW, 2.3 9,3 a 110kW.
Nejlíp asi vychází 1.8T - 7,9l/100km a 110kW ale byl zhruba o 25tís dražší a taky to turbo.
Rozhodl jsem pro 2.3 s LPG. Najeto zaručeně 180tís., r.v.1998. Na LPG 100tís. km. Najel jsem 5tís. Olej neubývá, výkonnostně je dobrý. V posledních dnech, jak ochladilo, po ránu bez přidání plynu chytne a ihned chcípne. Asi je čas přetěsnit vstřikovací ventily na plyn. V Plzni stojí 250Kč/ks.
- Pindurik
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 15.01.2013 18:29
Re: 2.3 VR5 - možnost koupě
To mě to po nastartování chcípalo taky. Nejdřív jednou, pak dvakrát, třikrát až jsem startoval 15x a furt to nedrželo. Jo a to LPG nemám. Jak se to chová cos to přetěsnil?
- zanzara2
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 12.04.2013 20:20
- Bydliště: Plzeň
Re: 2.3 VR5 - možnost koupě
Po přetěsnění vstřiků na LPG vše ok. S autem jezdí denně žena do práce a neví, že Bora je na LPG )Pindurik píše:To mě to po nastartování chcípalo taky. Nejdřív jednou, pak dvakrát, třikrát až jsem startoval 15x a furt to nedrželo. Jo a to LPG nemám. Jak se to chová cos to přetěsnil?
V tvém případě bych to tipoval na krokový motůrek.
- Pindurik
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 15.01.2013 18:29