Špatné starty u ALZ 1.6 75KW Pa kombi B6.. + LPG

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Benyhof
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 06.06.2008 11:32

Špatné starty u ALZ 1.6 75KW Pa kombi B6.. + LPG

Příspěvek od Benyhof »

Ahoj ,
tak bych měl o5 dotaz na teplotní čidlo (Snímač teploty chladiací kvapaliny dvojité) a to jestli má někdo změřenou jeho konkrétní ohmovou hodnotu?
Já naměřil 1,85 Kohm a 3,96 Kohm a venku mohlo být kolem 10 stupnu což podle jednoho fora by mělo být v pořádku :(

Ohmické hodnoty G62 (piny 1 a 3 pro čidlo Škoda, nebo C a D pro čidlo VW jsou vlevo, pokud je dvojitý klíč nahoře): 0°C = 5,6 kΩ, 10°C = 3,8 kΩ, 20°C = 2,6 kΩ,30°C = 1,8 kΩ, 40°C = 1,1 kΩ, 50°C = 822 Ω, 60°C = 545 Ω, 70°C = 443 Ω, 80°C = 302 Ω, 90°C = 256 Ω, 100°C = 181 Ω,
Ohmické hodnoty G2 (piny 2 a 4 pro Škodu nebo A a B pro VW): 0°C = 2,46 kΩ, 20°C = 1,158 kΩ, 60°C = 234 Ω, 90°C = 99 Ω, 100°C = 78 Ω

Vyměnil jsem baterku za novou a proměřil to teplotní čidlo což se jeví jako v pořádku a po odpojení i vyskočila hláška ve vagu takže asik OK.
No po nastartování to stejně kolísá, škytá, vynechává a po zahřátí asi 2min už nic a vše OK po dalších startech zahřátého motoru bez problému ,ale jak motor schládne tak zas ,kuck,kuck, škyt :cry:
Musím přiznat že už to dělá delší dobu a nějak jsem si na to zvyk ,ale říkal jsem si že bych to mohl konečně zpravit, tak jsem kontroloval benzínové vstřiky a vše OK.

Máte nějakou zkušenost či radu?

Benyhof
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 06.06.2008 11:32

Re: Špatné starty u ALZ 1.6 75KW Pa kombi B6.. + LPG

Příspěvek od Benyhof »

Tak jsem to nejspíš vyřešil :pleasantry:
Zkusil jsem nastavení škrtící klapky do továrního nastavení a auto chytlo bez jakéhokoliv škytnutí nebo zakolísání. Prostě jak má :good:
Zkusil jsem měnit svíčky, měřil teplotní senzory , čistil benzínové vstřiky a předtím (asi 2008) při koupi byla porucha lambdy (urvaný drát na konektoru)
a byla i díra ve vlnovci z odvzdušnění spodní části motoru takže přisával fal. vzduch a to jsem kdysi opravil, ale škrtící klapku nepřenastavil ,protože mě to nenapadlo :fool:
Takže na to ,že jsem to 5 roků neřešil a vždycky počkal až se to trochu zahřeje tak mám konečně snad klid :wink:
Myslím že při výměně už druhého plynového vstřiku mě napadlo že to má špatnou korekci a tím pádem i horší směs při startu.
Mám jen obavu, že tím že se přepíná Benzín nebo LPG se uloží data z jízdy na plyn a pak na benzín to špatně chytne ...
No budu to teď pozorovat a sledovat co se bude dít, každopádně vím co mám udělat.
Tak třeba jsem někomu pomohl...

Markus237
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 29.11.2013 09:44

Re: Špatné starty u ALZ 1.6 75KW Pa kombi B6.. + LPG

Příspěvek od Markus237 »

Mam dotaz mam B5 na lpg a mam uplne stejny problem tak bych se ctel zeptat jak tu klapku dam do tovarniho nastaveni??

Benyhof
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 06.06.2008 11:32

Re: Špatné starty u ALZ 1.6 75KW Pa kombi B6.. + LPG

Příspěvek od Benyhof »

Mě pomohly tyto stránky
http://lugosy.smirci-krize.cz/clanky-sk ... -ecu-simos" onclick="window.open(this.href);return false;
, ale nejsem si zrovna jistý tou skupinou , myslím si že jsem zvolil jinou ... podle Visu ... přesně si nepamatuji buď 00 nebo 68 fakt bych musel pohledat..
No každopádně přes Vag... myslím že přizpůsobení nebo kódování najdeš skupinu a zadáš uložit 00 a ono se to přenastaví. Podle návodu ve fóru... nebo ve visu.
Auto šlape jak hodinky... Už nemusím čekat :) a hned v klidu zatížit aniž bych měl strach že se jako kdyby zahltí.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“