Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Setrvačník a převodovka Passat 2.8
PříspěvekNapsal: 20.12.2013 19:29 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

13.12.2013

Příspěvky:

28

Zdravíčko z důvodu že mě v převodovce na passatu 4x4 manual 2.8 v6 škrčí jednička a jde už huř řadit dvojka a mam pocit že setrvačník už taky nebude z nejlepších zajimalo by mě jesi se dá sehnat pevnej setrvačník třeba z jinyho auta co pasuje a jesi se da sehnat 6kvalt mam pocit že ta 6ka tam docela chybí. Díky za odpověd


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Setrvačník a převodovka Passat 2.8
PříspěvekNapsal: 20.12.2013 19:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.07.2011

Příspěvky:

2748

Bydliště:

Praha

To co popisuješ nemá se setrvákem co dělat, nicméně nějaká jednohmota tam určitě půjde, ale neřeknu ti z čeho (páč to sám nevím, ale počítám starý A6 2,6 apod. Ale je to zbytečný, protože seklá dvouhmota se vlastně chová stejně, jako jednohmota)
Rozhodně musí bejt benzínová, protože čidlo kliky bere právě ze setrváku
6q jsem dělal a jsou potřeba věci z 2,5tdi 4x4 (převodovka s táhlama řazení, kulisa řazení, oba držáky převodovky do nápravnice, kardan a diferák) nejlíp vše z jednoho auta :wink: Poloosy, spojka, startér, šrouby a tak - vše pasuje z původní 2,8

_________________
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Setrvačník a převodovka Passat 2.8
PříspěvekNapsal: 21.12.2013 09:47 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

13.12.2013

Příspěvky:

28

Jak to myslis s tou seklou dvouhmotou?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Setrvačník a převodovka Passat 2.8
PříspěvekNapsal: 21.12.2013 13:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.07.2011

Příspěvky:

2748

Bydliště:

Praha

Předpokládám, že víš jak funguje dvouhmotnej setrvák... čili když se podělá, tak buď netlumí vibrace motoru a při záběru poskočí, nebo se sekne natvrdo a už ani netlumí, ani neskáče - chová se stejně, jako klasickej setrvák

_________________
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Setrvačník a převodovka Passat 2.8
PříspěvekNapsal: 21.12.2013 21:20 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

13.12.2013

Příspěvky:

28

Pravě mi to dělá že když prudce přidam nebo pustím plyn tak to cukne už sme prochazeli secky silenbloky uložení motoru převodovky a nekonec sme našli jeden špatne na diferencialu tak se to opravilo a děla to ted teda o hodně min ale stejně mě to štve.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Setrvačník a převodovka Passat 2.8
PříspěvekNapsal: 21.12.2013 21:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.07.2011

Příspěvky:

2748

Bydliště:

Praha

projdi ještě klouby poloos - hlavně zadních :wink:

_________________
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Setrvačník a převodovka Passat 2.8
PříspěvekNapsal: 23.12.2013 09:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8569

ja jsem všechyny homokynetaky rozebral vyčistil namazal a je to znat

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Setrvačník a převodovka Passat 2.8
PříspěvekNapsal: 23.12.2013 10:09 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

13.12.2013

Příspěvky:

28

tak na to ještě kouknu až budu měnit ramena ve předu. Jestě se chci zeptat jak naročny je přetesnít olejovou vanu na ty 2.8 ale nemyslím jen ten spodni deklík myslím celou vanu dost mi to tam teče .


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Setrvačník a převodovka Passat 2.8
PříspěvekNapsal: 24.12.2013 23:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8569

přetěsněni vany je v klidu každopadně jak ji budeš mit sundanou tak při jednom ji pěkně vyčistit dokonce mám dojem že se tam dava těsněni

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Setrvačník a převodovka Passat 2.8
PříspěvekNapsal: 24.12.2013 23:51 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

13.12.2013

Příspěvky:

28

A silikon nebude stačit ? to se musi vymontovat olejove čerpadlo jesi si to myslím spravně ?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Setrvačník a převodovka Passat 2.8
PříspěvekNapsal: 09.08.2016 13:45 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

30.07.2016

Příspěvky:

1

Zdravím, celkem by mě zajímala debata kolem setrvačníku v 2.8 V6 AMX (3BG variant rv. 2003) na volnoběh mám nerovnoměrné otáčky, a přesně jak píše kolega nahoře zvláště pokud vytočím jedničku a řadím dvojku, s autem to prostě cukne. Jako bych neuměl pouštět spojku. Spojka mi zabírá dosti nahoře, podle mě je nutná výměna.. Ale co setrvačník? jaký doporučujete? kolik cca stojí spojka + setrvačník? kolik je tak za výměnu?

To cukání, můžou to být klouby poloos? Mohu to nějak ověřit?

Uvítám jakékoliv tipy.

Díky moc.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Setrvačník a převodovka Passat 2.8
PříspěvekNapsal: 28.08.2016 20:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8569

zdravím tě vule muže být kdekoliv od homokynetáku,zadniho torsnu,kardanu převodovky nejlíp jak zvedneš auto a potočíš kolama dej si tam rychlost a uvidíš kde je vule :wink:

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Setrvačník a převodovka Passat 2.8
PříspěvekNapsal: 04.09.2016 17:43 
Offline
Závodník
Závodník

Hodnost:

Závodník

Registrován:

08.01.2016

Příspěvky:

1

Zdravím, prolezl jsem několik témat a to poskočení, při řazení, nebo při prudkém přidání plynu jsou ve většíně případů silenbloky, převodovky, nebo motoru. NA převodovce nejsou tak drahý, a není extra poznat jestli jsou dobrý nebo KO. Takže radši vyměnit. A s tím škrčením jedničky. Měl jsem to samé, teda lépe řečeno jednička drnčela, byl to ulomenej zub na jedniččce v převodovce. Takže repas, nebo výměna za jinou.
Jo a teď koukám, že odpovídám z části na tři roky starej příspěvek. :rofl:


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group