Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: čerstvý majitel 2.8V6 4motion
PříspěvekNapsal: 29.12.2013 00:53 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

happy.blondak píše:
přesně tak, teď si zčeknu motor aby byl cajk, páč nevim jaký hovado to předemnou mělo (aby mi taky 30 ventilů neprofrčelo haupnou :-)) a pak to budu cpát do benzínu a vozit se, auto mám stejně jen jako víkendowku takže mě spotřeba dvakrát nese.e. Jinak dneska jsme koukali na svíčky, vypadá to že je někdo měnil, jsou jako nový. Nějaký BOSCH. Nevim jestli je mám teda vyměnit za NGKáčka nebo je zatim nechat. Myslíte že na výkonu budou znát ty NGK?

Mě osobně po výměně z Bosch na NGK nenastala žádná změna ani nic sem nezpozoroval, takže pokud jsou nové a kvalitní není problém jezdit pár let na Bosche.
Jinak olej v normě XW/40 se dával do VR6stek nejčastěji. Viskozitu si každej zvolí sám podle kiláků co najede ročně.

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Naposledy upravil Doctor Driver dne 29.12.2013 00:55, celkově upraveno 1

Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: čerstvý majitel 2.8V6 4motion
PříspěvekNapsal: 29.12.2013 00:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8972

by ses divil ty to nepoznaš ale spalovani to pozna já osobně jsem to paznal na lambdach

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: čerstvý majitel 2.8V6 4motion
PříspěvekNapsal: 29.12.2013 01:00 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

Nevím jezdím na tom přes půl roku a žádná změna nepocítěna.. Luki ty máš Prassata taky :)) Copak tam hovíš za motorizaci ?

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: čerstvý majitel 2.8V6 4motion
PříspěvekNapsal: 29.12.2013 01:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8972

mám zatim passata 2.8i takže euro 4 4 katy 4 lambdy takže mi na tom zaleži aby to bylo cajk :wink: pujde asi na prodej nastupce bude Phaeton :mrgreen:

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: čerstvý majitel 2.8V6 4motion
PříspěvekNapsal: 29.12.2013 02:00 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

Pěkný :) Tak vítej v Klubu 2.8i žroutů :) Teď jak je chladno, tak jezdím město za 20 :D

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29.12.2013 06:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.03.2011

Příspěvky:

705

Bydliště:

Děčín okolí...

Zdravím ;-)
Chtěl bych reagovat na ty kilometry. Auto jsem kupoval s 190tis. Přes Cebii ještě před koupí zjištěno ze auto má už přes 600 tis. Na třikrát stocene. Ale motor zatím v pohodě . Myslím ze tyhle motory vydrží ještě o dost víc. Jen klasika, žere olej. Výměna gufer by pomohla, ale stálo by to balík. A sám se do toho zatím nepustím. Aspoň je porad čistý olej :-)
Čeká mě také asi výměna podtlaku. Diky mastibruchovi jsem se dozvěděl, že to má možná souvislost s problémem u přepínání do LPG.
Také jse přešel z nafty a to passata 81kw a auto jsem si okamžitě zamiloval. Ten zvuk a jízdní vlastnosti spolu s 4m.
Diky kluci za užitečné informace. Ať slouží!

Píšu z telefonu

_________________
:arrow: Passat B5 1.9 TDi 81kw AVG+4motion
Ex ►Audi A6 Avant 3.0 TDi
Ex ►Passat B5,5 Variant, 2.8 V 6 30V,4motion,Tiptronic,Highline+LPG
Ex ►Passat B5 sedan 1.9 TDI 81KW AFN


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: čerstvý majitel 2.8V6 4motion
PříspěvekNapsal: 29.12.2013 11:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

163

Bydliště:

Ústeckoorlicko

jj, byl jsem zastáncem motta: 4hrnky stačí, když mi turbo tlačí! :-), ale dnes? dnes už žijem iný život http://www.youtube.com/watch?v=4CSBwcHhPNM. Jinak město je hnus no, to mám taky 20L.


Luki a Phaeton V8 nebo V12? :-)

_________________
Passat 3BG 2.8 V6 4motion


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: čerstvý majitel 2.8V6 4motion
PříspěvekNapsal: 29.12.2013 11:10 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

Jako 300 tis. a novej motor - asi tak sem to taky myslel :good:

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: čerstvý majitel 2.8V6 4motion
PříspěvekNapsal: 29.12.2013 12:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.12.2012

Příspěvky:

868

Jak už jsem někde psal tak znám jednoho týpka co má na B5 2.8 s TT 570 tkm a nikdy nic nedělal s převodovkou ani motorem a nemá žádný problém. Já mám poctivých 185. Kupoval jsem po prvním majiteli ověřeno podle pravidelného servisu v autorizáku VW. Tak snad ještě něco vydrží :D A svíčky určitě jedině NGK.

_________________
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 viewtopic.php?f=126&t=268788
Citroen C4 1.4 LPG 2009


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: čerstvý majitel 2.8V6 4motion
PříspěvekNapsal: 29.12.2013 16:30 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

Tak motor je poctivej kus kovanýho železa a takovej už se v dnešní době jen těžko sežene třeba u VW. Proto je to asi i takovej držák no. Kam se hrabe TDi - podle mě při pravidelný výměně oleje ta VR6 najede to samý co poctivá rotačka

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: čerstvý majitel 2.8V6 4motion
PříspěvekNapsal: 29.12.2013 18:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.12.2012

Příspěvky:

868

Nevím teď o kterém motoru mluvíš.... V pasatu je V6 klasika do véčka 142 kw. VR6 se dávala do Golfů 150kw.

_________________
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 viewtopic.php?f=126&t=268788
Citroen C4 1.4 LPG 2009


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: čerstvý majitel 2.8V6 4motion
PříspěvekNapsal: 29.12.2013 18:35 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

Myslím si, že oba budou mít spoustu komponent kovaných. To jinak snad ani nelze, když bys točil 7500 ot. a najednou začaly lítat hlinikový komponenty z motoru, asi by z toho nikdo nebyl nadšenej ;)

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: čerstvý majitel 2.8V6 4motion
PříspěvekNapsal: 29.12.2013 21:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8972

já jsem osobně zažil při 150km/h jak mi praskla klika nic přijemneho než se tenhle motor zastavi tak ještě stihnul pěkně pouklizet prakticky nic se z něho nehodilo jen jsem viděl jak se zespod motoru začlo něco sypat :)

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: čerstvý majitel 2.8V6 4motion
PříspěvekNapsal: 29.12.2013 22:57 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

13.03.2012

Příspěvky:

1398

Bydliště:

Slaný

JJ, luxování motoru za jízdy - šetří čas a snižuje hmotnost :D Ne teď vážně, asi nic příjemného to není vidět, jak padají peníze z auta za jízdy znehodnocené na zem.
Kamarádovi tenkrát něco podobného udělal Peugeot 306 1,9 TD. taky v podobný rychlosti, ale ten diesel stál hned si myslím oproti V_6.
Takže já si určitě pletu 2 motory: 2,8 V6 30V a 2,8 V6 24V (což je v golfech) a ty motory s označením 2,8 VR6 jsou jen starší předchůdci toho 2,8 V6 24V, který má i nejvyšší výkon ze všech druhů 2,8 V6 co se kdy do 4. Golfa montovali.
Je ale zvláštní, že Passat má 30Ventilů a přesto nižší výkon jak V6ska v golfu kterou mam já. A i ten zvuk se nedá srovnávat. Passat je Fabie 1.4 MPi a Golf je s tím motorem trochu jako z laděným výfukem :D

_________________
VW Golf IV V6 4_MOTION


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: čerstvý majitel 2.8V6 4motion
PříspěvekNapsal: 29.12.2013 23:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.12.2012

Příspěvky:

868

No a pořád si to pleteš protože v Golfu IV není V6 ale VR6. Máš motor napříč né podélně. Koncepcí je tenhle motor úplně jiný než vidlicový šestiválec v passatu. Podívej se co máš pod kapotou, najdi na googlu jak vypadá motor v passatu a příjdeš na to ;-)

_________________
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 viewtopic.php?f=126&t=268788
Citroen C4 1.4 LPG 2009


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group