Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: kloub v řadící páce
PříspěvekNapsal: 22.01.2014 16:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.10.2012

Příspěvky:

123

Zdar a silu,
posledni dobou mi nekdy hapruje razeni tim, ze ze dvojky na trojku me to jakoby trochu kopne do sajtrpaky nebo to tam jakoby lupne. Dela to vic spis kdyz radim v nizsich otackach. To same pri podrazeni na dvojku to jde nekdy trochu ztuha. A podrazeni ze 2ky na 1 musim nekdy skoro az zastavit jako na stare stodvacitce co mam jeste v garazi. Predtim to nedelalo. Tak sem se dival jak je na radici pace ten kryt (vyhrnul jsem to nahoru) a je tam videt takovej jakoby z bilyho plastu kloub. Muzu ho vystrikat wedeckem? :-D Jinak mam v planu zkontrolovat olej v prevodovce popr. ho vymenit. Spojka je tusim jeste origo a auto ma ted najeto necelych 160 000km. Nezaznamenal jsem, ze by spojka nekdy proklouzla. Jinak prevodovka na miste bez spojky s vyplym motorem radi vsechny rychlosti s mirnym odporem.

Diky za info a rady :drinks:

_________________
Volkswagen Passat V Highline, r.v. 2000 po faceliftu, 1.8T, motor AWT, 110kW, zelená metla
__________________________________

Finanční poradenství k Vaší spokojenosti


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kloub v řadící páce
PříspěvekNapsal: 22.01.2014 18:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.12.2012

Příspěvky:

868

WeDéčkem určitě né ale dal bych tam nějakou vazelinu nebo něco podobného protože ta ti nesteče pryč. Zkus a uvidíš, podle mě to tím ale nebude protože ten plastový kloub sám o sobě v podstatě žádný odpor mít nebude a pokud by měl tak se to určitě nebude lišit se zařazeným stupněm. Tudíž bych hledal problém někde uvnitř převodovky nebo spojky.

_________________
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 viewtopic.php?f=126&t=268788
Citroen C4 1.4 LPG 2009


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kloub v řadící páce
PříspěvekNapsal: 25.01.2014 17:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.07.2011

Příspěvky:

2795

Bydliště:

Praha

kloubem to určitě nebude, ale zkusil bych kouknout (popř. doseřídit) na spojení táhel a kulisy, kde se nastavuje poloha neutrálu šaltpáky...
Ale pravděpodovně bude problém ve skříni :|

_________________
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kloub v řadící páce
PříspěvekNapsal: 25.01.2014 18:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.10.2012

Příspěvky:

123

Dymák píše:
kloubem to určitě nebude, ale zkusil bych kouknout (popř. doseřídit) na spojení táhel a kulisy, kde se nastavuje poloha neutrálu šaltpáky...
Ale pravděpodovně bude problém ve skříni :|


-táhla mi včera kontrolovali jak jsem byl vyměnit olej v převodovce a jdou zlehka, jinak šajtrpáku mám pěkně ve středu na neutrál

-problém ve skříni? jakože v převodovce? nebo co myslíš tou skříní :)

_________________
Volkswagen Passat V Highline, r.v. 2000 po faceliftu, 1.8T, motor AWT, 110kW, zelená metla
__________________________________

Finanční poradenství k Vaší spokojenosti


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kloub v řadící páce
PříspěvekNapsal: 25.01.2014 19:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.12.2012

Příspěvky:

868

No a pomohlo něco?

No skříň myslí tím převodovku samozřejmě.

_________________
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 viewtopic.php?f=126&t=268788
Citroen C4 1.4 LPG 2009


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kloub v řadící páce
PříspěvekNapsal: 25.01.2014 19:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.10.2012

Příspěvky:

123

výměna oleje nepomohla právě... teď jsem to byl projet a asi to bude tou spojkou... když sešlápnu spojku a snažim se tam hodit kvalt co nejrychleji, tak to z 1 na 2 zařadí s menším problémem než když řadím pomalu (asi spojka nestíhá nějak rozpojovat nebo nevim)to samé řazení z 2 na 3... tam prostě někdy cítím taky jako by spojka zabrala jen na chvíli... od trojky nahoru už to je v pohodě... tak nevím, asi zkusím udělat komplet spojku a pak se uvidí...

jinak když stojím a řadím na místě (motor běží), tak všechny kvalty jdou přes spojku úplně krásně... po rozjetí to pak prostě hapruje viz. nahoře...

kéž bych byl mechanik :D

_________________
Volkswagen Passat V Highline, r.v. 2000 po faceliftu, 1.8T, motor AWT, 110kW, zelená metla
__________________________________

Finanční poradenství k Vaší spokojenosti


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kloub v řadící páce
PříspěvekNapsal: 26.01.2014 10:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8972

jaky máš pedal spojky jde od vrchu lehce?

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kloub v řadící páce
PříspěvekNapsal: 26.01.2014 21:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.10.2012

Příspěvky:

123

od vrchu jde sešlápnout trošku víc ztuha než předtím se mi zdá

_________________
Volkswagen Passat V Highline, r.v. 2000 po faceliftu, 1.8T, motor AWT, 110kW, zelená metla
__________________________________

Finanční poradenství k Vaší spokojenosti


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kloub v řadící páce
PříspěvekNapsal: 05.02.2014 17:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.05.2013

Příspěvky:

49

řeším stejnej problém, pomohla výměna spojky?? Taky sem o tom přemyšlel a servisak mi řekl že spojka jede pěkně. Tak nevím co stím budu rád když dáš nějakou radu jak si to vyřešil.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kloub v řadící páce
PříspěvekNapsal: 05.02.2014 17:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.10.2012

Příspěvky:

123

Dneska mam auto u servisáka aby se mrknul na tu spojku- chtěl jsem to od něj jen rozhodit a podle toho co tomu bude pak přes meggiho vemu buď komplet spojku i s dvouhmotou nebo jen spojku. Do večera bych měl snad vědět co s tím je... popř. do zítřka. Pak dám vědět až to dořeším.

_________________
Volkswagen Passat V Highline, r.v. 2000 po faceliftu, 1.8T, motor AWT, 110kW, zelená metla
__________________________________

Finanční poradenství k Vaší spokojenosti


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kloub v řadící páce
PříspěvekNapsal: 07.02.2014 09:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.10.2012

Příspěvky:

123

Tak sem zas dopadl :-D Servisak mi vymenil spojku bez setrvaku prej nejakou NK pres 6000,-. Spojka jde ted sice zlehka, ale zda se mi, ze problem stale pretrvava. Tak nevim, jestli jsem nemel vzit rovnou celou sadu radeji i se setrvakem dvouhmotou co mi meggi nabizel za 10700 ,-. Jestli se ten problem bude zhorsovat, tak nevim :-) Jinak mi to vicemene dela jen kdyz je venku kosa a v nizsich otackach. Kdyz radim trojku ve vyssich tak pohoda. Ale jeste uvidim, zatim jsem najel po oprave asi jen 7 km...

_________________
Volkswagen Passat V Highline, r.v. 2000 po faceliftu, 1.8T, motor AWT, 110kW, zelená metla
__________________________________

Finanční poradenství k Vaší spokojenosti


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kloub v řadící páce
PříspěvekNapsal: 07.02.2014 10:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.12.2012

Příspěvky:

868

To bude spíše problém přímo v převodovce. Tohle to dělá ve fabii od rodiču mojí mladé. Pomalu nejde řadit dvojka ani 4ka. A spojkou to není protořže ta jde pěkně a neprokluzuje. Učil se totiž na tom její nevlastní fotřík a ten s tou řadfičkou šaltroval hlava nehlava. Ještě by jsi mohl zkusit vyměnit to co měnil radchen. Zde asi v polovině stránky viewtopic.php?f=126&t=209416&start=240

_________________
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 viewtopic.php?f=126&t=268788
Citroen C4 1.4 LPG 2009


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kloub v řadící páce
PříspěvekNapsal: 07.02.2014 13:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.10.2012

Příspěvky:

123

Tahla od kulisy jsou podle me v cajku. To by se treba sajtra nevracela do puvodni polohy apod. Spis to vidim ze kolabuje dvouhmota ze ty pruzny prvky co jsou v ni uz neni co to byvalo. Jinak jak to bylo rozhozeny tak tam od nemcouru bylo vsechno jeste originalni od Luku. A jelikoz ma auto nalitano ted 158tis. tak uz ta origo dvouhmota taky ztraci svoje vlastnosti asi. Jezdim kazdej den vicemene. Uvidim co to bude delat casem a hlavne az bude teplejc.

_________________
Volkswagen Passat V Highline, r.v. 2000 po faceliftu, 1.8T, motor AWT, 110kW, zelená metla
__________________________________

Finanční poradenství k Vaší spokojenosti


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group