Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 2.8i V6 4x4 automat přestavba na LPG
PříspěvekNapsal: 03.06.2014 14:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.07.2013

Příspěvky:

7

Ahoj,

vím, že na toto téma toho už bylo hodně, ale mě by zajímalo co máte za sekvenční vstřikování a jaký doporučujete pro tohoto pašíka. Pokaždé mi nabízejí něco jiného: MAGIC, SOLARIS, TARTARINI, BRC A STAG ...co myslíte

Pokud máte nějaký servis kde to dělají v okolí Kladna, budu ráda za doporučení a cenu cca

Díky moc


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.8i V6 4x4 automat přestavba na LPG
PříspěvekNapsal: 03.06.2014 17:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.12.2012

Příspěvky:

868

Pokud máš na to peníze tak jednoznačně BRC nebo Tartarini jsou to nejlepší systémy co se kvality týče. Já mám v 2.8 stag a nemám 20tkm problém. V citroenu mám BRC a mám na něm najeto cca 50tkm a bez problému.

_________________
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 viewtopic.php?f=126&t=268788
Citroen C4 1.4 LPG 2009


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.8i V6 4x4 automat přestavba na LPG
PříspěvekNapsal: 03.06.2014 18:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.07.2013

Příspěvky:

7

Super, díky moc.
No prašulky jsou, ale zase nechci tam narvat hodně, přece jenom je to už starší auto a né nové, takže zase do těch 30 jsem myslela, že bych se mohla vejít...ale BRC a Tartarini jsou cenově výš :-(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.8i V6 4x4 automat přestavba na LPG
PříspěvekNapsal: 03.06.2014 19:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.12.2012

Příspěvky:

868

No ja daval za brc na 4valec 34 tisic. Ja bych se toho stagu nebal. Kdyz ti to nekdo dobre nastavi nebude problem. A hlavne si nastav teplotu prepnuti minimalne na tech 40 stupnu. Protoze pak rady odchazeji vstrikovace plynu.

_________________
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 viewtopic.php?f=126&t=268788
Citroen C4 1.4 LPG 2009


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.8i V6 4x4 automat přestavba na LPG
PříspěvekNapsal: 04.06.2014 10:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.07.2013

Příspěvky:

7

Díky moc


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.8i V6 4x4 automat přestavba na LPG
PříspěvekNapsal: 05.06.2014 08:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.05.2008

Příspěvky:

70

Bydliště:

Liberecký kraj

Já bych se taky toho Stagu nebál. NA VR6 Golfu jsem na něm najel 120 tis. km a minimální investice. U Pašíka 1,8 T nějaký problémy zpočátku byly, ale spíš doladění a nastavení a servis se k tomu postavil kladně.
Co jsem slyšel, tak prý už BRC dávno není co bývalo.
Spíš se zaměř na to kdo to bude montovat, nějaký reference a tak. Takže Kladeňáci a okolní by měli něco doporučit:).
Jinak myslím, že cena 30 tisíc za šestiválec je tak nějak na hranici i pro Stag. Slušnej servis, který používá ověřený komponenty to za o moc míň neudělá.

_________________
Passat B5,5 1,8T LPG, Golf III VR6 LPG, Corrado VR6 (jedna polovina:)) + KAWASAKI KLEčka 500 a skútr Honda


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.8i V6 4x4 automat přestavba na LPG
PříspěvekNapsal: 08.06.2014 21:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.03.2011

Příspěvky:

705

Bydliště:

Děčín okolí...

Mám Lovato a po 10tis jsem měnil trisky :(
Ale mechanik mi tvrdil že se s tím nikdy nesetkal,tak možná jen špatná karma ;)
Jinak funguje dobře a líbí se mi plnění v nádrži. Není poznat že je auto na LPG a na nálepku kašlu ;)

_________________
:arrow: Passat B5 1.9 TDi 81kw AVG+4motion
Ex ►Audi A6 Avant 3.0 TDi
Ex ►Passat B5,5 Variant, 2.8 V 6 30V,4motion,Tiptronic,Highline+LPG
Ex ►Passat B5 sedan 1.9 TDI 81KW AFN


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.8i V6 4x4 automat přestavba na LPG
PříspěvekNapsal: 19.07.2014 09:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.08.2010

Příspěvky:

36

szelvicka píše:
Ahoj,

vím, že na toto téma toho už bylo hodně, ale mě by zajímalo co máte za sekvenční vstřikování a jaký doporučujete pro tohoto pašíka. Pokaždé mi nabízejí něco jiného: MAGIC, SOLARIS, TARTARINI, BRC A STAG ...co myslíte

Pokud máte nějaký servis kde to dělají v okolí Kladna, budu ráda za doporučení a cenu cca

Díky moc


Ja mel na pasikovy Prins, delali mi to v Brne http://greenfuel.cz/. Najel sem na tom 50tkm bez problemu. P. Outrata se vyzna a dava si zalezet na kvalite provedene prace. Mne to instaloval 3 dny, cekaci lhuty ma tak mesic.
Rikal, ze mu tam jezdi Medoury co na Prinsu maji nalitano 300tkm a to sou blazni, co ani nemeni zplynovaci filtr :D

Pravda, ze Prins je cenove vys, 4 roky zpatky sem za V6 daval 45 tisic.

_________________
Passat B6, 06/2010, CBBB, 125KW, manual


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.8i V6 4x4 automat přestavba na LPG
PříspěvekNapsal: 19.07.2014 21:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

Stag 300 a jediný problém bylo špatné čidlo teploty vody, které ukazovalo -30° :) jinak pohoda, teď v létě se to přepne po 800m jak nic, jen mě štve malá nádrž místo rezervy, když jezdim denně do práce 60km, musim tankovat co 3 dny.. 2.3 V5 si na dálnici vezmě těch 10 a víc litrů :roll:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.8i V6 4x4 automat přestavba na LPG
PříspěvekNapsal: 21.07.2014 19:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1063

Bydliště:

střední čechy

jestli chceš tak koukni na naše stránky dobelpg.cz, nedávno jsme tam nějakemu klubakovi předělavali chipovanou 1.8T

_________________
kvalitní přestavby na LPG www.dobrelpg.cz


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.8i V6 4x4 automat přestavba na LPG
PříspěvekNapsal: 09.08.2014 20:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2254

Bydliště:

Scania 620psů

Mam V pasiku Tartarini. Ten clovek co to tam jako novy montoval, uz na to auto ani nesahne. Potrebuju nekoho v rozumnym radiusu kdo by to po nem dal dokupy.

Auto jezdi, zere 11-12. Jakoze i funguje...ale proste nekdy z niceho nic nahodile zaskube. Hlavne kdyz jedes jako clovek. Mezi 1-2tis. Dokonce i zaclo chcipat. pri rozjezdu do krizovatky. popojedes metr dva,strcis tam cumak a chcip. super situace. To vyresil vymenou jednotky. Ted uz nechcipa. Ale cuka. Kdyz jedu kudlu jede to vicemene ok. Ale porad u toho blika checkengine. Coz vidim prvne blikat. Vzdy se to jen rozsvitilo. To je normal ze u 3BG to blika?

Jsem z Chomutova. Nechce se mi to vozit az do Hradce Kraloveho

_________________
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

_________________
3BG V6 4motion Jeep Commader 5,7 HEMI G3 Varos mTDi


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.8i V6 4x4 automat přestavba na LPG
PříspěvekNapsal: 09.08.2014 21:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.12.2012

Příspěvky:

868

To blikani urcite neni normální. Zkus prohlidnout vsechny mozne nadice jestli nemas nekne netesnost.

_________________
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 viewtopic.php?f=126&t=268788
Citroen C4 1.4 LPG 2009


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.8i V6 4x4 automat přestavba na LPG
PříspěvekNapsal: 11.08.2014 14:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1063

Bydliště:

střední čechy

check engine bude blikat pravděpodobně kvuli špatně nastavené směsi. příště to chce nechat namontovat ve firmě s dobrýma referencema... o víkendu jsme předělali chipovanou 1.8T s 250hp, původní zástavba škubala, rozsvicovala check engine, házela auto do nouzáku atd. doaldit softwarem to nešlo protože to bylo blbě nakonfigurovaný a blbě zapojený. nyní po tom co jsme to kompletně předělali to jezdí bez problémů až do červených otáček. takže jestli ti tam udělali blbě montáž stejně se to nastavením nedohoní. doporučuju ti jezdit na benzin dokud to nevyřešíš ať zbytečně neničíš motor.

_________________
kvalitní přestavby na LPG www.dobrelpg.cz


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11.08.2014 22:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.03.2011

Příspěvky:

705

Bydliště:

Děčín okolí...

Přesně co popisuješ mi to dělalo také. A asi tě nepotěšim. Měl jsem všechny lpg vstriky KO :-(

_________________
:arrow: Passat B5 1.9 TDi 81kw AVG+4motion
Ex ►Audi A6 Avant 3.0 TDi
Ex ►Passat B5,5 Variant, 2.8 V 6 30V,4motion,Tiptronic,Highline+LPG
Ex ►Passat B5 sedan 1.9 TDI 81KW AFN


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21.08.2014 20:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2254

Bydliště:

Scania 620psů

Vratil jsem se vcera z Hradce. Byl tam hlavne blbe zapojeny podtlak, a pak prehozeny stekry na dvou vstricich :-D

Jeste poladili mapu a zatim se zda ze to jede. Zadna misfire detection se neukazuje. Najeto cca 400km

_________________
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

_________________
3BG V6 4motion Jeep Commader 5,7 HEMI G3 Varos mTDi


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group