špatný starty 1,8T
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 10.05.2009 12:06
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
špatný starty 1,8T
Zdravím,poslední dobou mě trápí špatný startování za studena.Někdy nastartuju až napotřetí.Když je motor zahřátý,tak startuje bez problémů ale jakmile ho nechám přes noc stát,tak je ráno problém.Startér točí dobře ale nechce to chytnout a když to chytne tak musím přidat plyn aby to hned nechcíplo. Motor je to 1,8T AEB r.v 98,svíčky ok,palivový filtr ok,vzduch. filtr ok, baterka a startér taky ok. Nemá někdo podobný zkušenosti ? Budu rád za každou radu,dík
- Cestovatel
- Řidič
- Příspěvky: 101
- Registrován: 20.05.2010 08:45
- Bydliště: Litomyšl
Re: špatný starty 1,8T
Pokud jezdíš na LPG (a na benzín jen do zahřátí reduktoru na nějakých 30 stupňů), tak to může dělat starý benzín. Mně to dělalo, když jsem měl dlouho benzín v nádrži (taky otázka jak dlouho ho měli u benzinky). Po natankování "čerstvého" to bylo v pohodě. A teď beru vždy jen za 500,- (to mi vydrží na cca 3 měsíce/5-6 tis km).
-
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 10.05.2009 12:06
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: špatný starty 1,8T
často to protáhnu i na benzín a včera jsem tankoval za 400 čerstvej,zkoušel jsem i VAG ale vůbec nic
- cernohousmartin
- Pilot
- Příspěvky: 758
- Registrován: 22.01.2009 23:59
- Kontaktovat uživatele:
Re: špatný starty 1,8T
mam 2.8V6 na lpg a když natankuju benzín za 500 tak to mam na 14 dní,myslíš že by to mohlo být tím že se to třeba později přepíná na plyn?Cestovatel píše:Pokud jezdíš na LPG (a na benzín jen do zahřátí reduktoru na nějakých 30 stupňů), tak to může dělat starý benzín. Mně to dělalo, když jsem měl dlouho benzín v nádrži (taky otázka jak dlouho ho měli u benzinky). Po natankování "čerstvého" to bylo v pohodě. A teď beru vždy jen za 500,- (to mi vydrží na cca 3 měsíce/5-6 tis km).
- Cestovatel
- Řidič
- Příspěvky: 101
- Registrován: 20.05.2010 08:45
- Bydliště: Litomyšl
Re: špatný starty 1,8T
Hmmm... tak to je divný. Teď v těch hicech, kdy je ráno o půl sedmé 20 stupňů, mi to na plyn přepíná po nějakých 200-300 metrech. A odpoledne, kdy mi pere slunce na auto, to přepíná hned po nastartování. Teď jsem koukal, jak jsem to měl já, a tankoval jsem BA za 500,- 17. dubna (při 203582 km) a pak zase za 500,- 14. srpna (208961). Opravdu záleží, kdy Ti to přepíná na plyn, ale benál za 500,- na 2 týdny je i tak docela krátká doba...cernohousmartin píše:mam 2.8V6 na lpg a když natankuju benzín za 500 tak to mam na 14 dní,myslíš že by to mohlo být tím že se to třeba později přepíná na plyn?Cestovatel píše:Pokud jezdíš na LPG (a na benzín jen do zahřátí reduktoru na nějakých 30 stupňů), tak to může dělat starý benzín. Mně to dělalo, když jsem měl dlouho benzín v nádrži (taky otázka jak dlouho ho měli u benzinky). Po natankování "čerstvého" to bylo v pohodě. A teď beru vždy jen za 500,- (to mi vydrží na cca 3 měsíce/5-6 tis km).
- Cestovatel
- Řidič
- Příspěvky: 101
- Registrován: 20.05.2010 08:45
- Bydliště: Litomyšl
Re: špatný starty 1,8T
Za 400,- je při dnešních cenách docela málo benzínu; ale pokud se to ani pak nezlepšilo, tak nevim... Leda zkusit 98 oktanůlados350 píše:často to protáhnu i na benzín a včera jsem tankoval za 400 čerstvej,zkoušel jsem i VAG ale vůbec nic
- cernohousmartin
- Pilot
- Příspěvky: 758
- Registrován: 22.01.2009 23:59
- Kontaktovat uživatele:
Re: špatný starty 1,8T
asi tam budu mít opravdu nastavenou větší teplotu přepnutí,protože ted v těch hicech mě to přepíná tak po 1km,když je chladněji tak po 2km.Zajedu s tím tam kde mě to dělaly.Cestovatel píše:Hmmm... tak to je divný. Teď v těch hicech, kdy je ráno o půl sedmé 20 stupňů, mi to na plyn přepíná po nějakých 200-300 metrech. A odpoledne, kdy mi pere slunce na auto, to přepíná hned po nastartování. Teď jsem koukal, jak jsem to měl já, a tankoval jsem BA za 500,- 17. dubna (při 203582 km) a pak zase za 500,- 14. srpna (208961). Opravdu záleží, kdy Ti to přepíná na plyn, ale benál za 500,- na 2 týdny je i tak docela krátká doba...cernohousmartin píše: mam 2.8V6 na lpg a když natankuju benzín za 500 tak to mam na 14 dní,myslíš že by to mohlo být tím že se to třeba později přepíná na plyn?
- cernohousmartin
- Pilot
- Příspěvky: 758
- Registrován: 22.01.2009 23:59
- Kontaktovat uživatele:
Re: špatný starty 1,8T
asi taky záleží jaký se jezdí trasy,já jezdim dost krátký a proto to asi žere víc benálu.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 10.05.2009 12:06
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: špatný starty 1,8T
tak ode dneška už nejen špatně startuje,ale když už nastartuje tak sebou cely auto hazi a třepe se,musím přidat trochu plynu aby se nezadusilo
- Flico
- VWjunior
- Příspěvky: 1634
- Registrován: 26.10.2008 09:55
- Bydliště: Divokej západ u Plzně
Re: špatný starty 1,8T
a co zkusit hledat problem jinde nez v benzinu ? civky, vstriky, cidla teploty, tlaky na valcich, atd atd zmerit to VAGem kdyz nic tak osciloskop
-
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 10.05.2009 12:06
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: špatný starty 1,8T
jak nejlíp vyzkoušet jestli jsou v pohodě ty zapalovací cívky? Auto má najeto 200 000 km a jsou tam původní
- Cestovatel
- Řidič
- Příspěvky: 101
- Registrován: 20.05.2010 08:45
- Bydliště: Litomyšl
Re: špatný starty 1,8T
Jednou v prosinci, kdy auto stálo dva dny a přes den nebylo víc jak -10, mi to ráno taky sotva chytlo, pak se to třáslo jak ratlik a nakonec to chcíplo. Nastartoval jsem to až napotřetí. Známý mechanik mě strašil zapalovacími kabely (prý ať je proměřím - to dělá, i cívky, každý autoelektrikář). Taky jsem míval problémy, když jsem bral benzin u EuroOilu. Teď furt jen Agip a startuju... Na druhou stranu je pravda, že motory 1.8 VW (ať turbo nebo atmosféra) jsou proslulé častými problémy s cívkami.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 10.05.2009 12:06
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: špatný starty 1,8T
zitra to zkusim vsechno promerit a uvidim
- DarkMaverick
- Jezdec
- Příspěvky: 399
- Registrován: 02.06.2011 20:31
- Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko
Re: špatný starty 1,8T
s LPG nemám zkušenost, alu u mýho AEBu to dělal uhnilej drátek na čidle podtlakovýho ventilu
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB
-
- Nový člen
- Příspěvky: 38
- Registrován: 10.05.2009 12:06
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: špatný starty 1,8T
to lpg na to nema vliv,posledni dobou jezdim stejne na benzin.Kde přesně najdu ten podtlakovej ventil ?