Přidřený motor
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Přidřený motor
takže praxi už máš bude to šup šup
- PetrVK
- Jezdec
- Příspěvky: 473
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pardubice
-
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 26.11.2011 12:12
- Bydliště: Zlín
Re: Přidřený motor
Tak motor rozchozen, dojel jsem aj ke znamemu do servisu a klepou mi pry loziska na nektere ojnici, coz docela sedi protoze se to ozve az po vytoceni nad 2500 ot/min pujde to udelat zespodu po demontazi olejove jimky? Taky se chci zeptat zda menit jedno ci celou sadu, kdyz uz su tam tak asi vsechny ne? Diky moc za rady:-)
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Přidřený motor
dostaneš se tam i zespodu,vyměn raději komplet
- amavet
- VWexpert
- Příspěvky: 4166
- Registrován: 11.02.2008 07:50
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přidřený motor
dostane se zespod , ale pokud bude klika chicena musi jit ven na prebrus ... ke klice drzi spojka atd . doporucuju se pokusit promerit ovalitu atd na namontovane klice
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3
-
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 26.11.2011 12:12
- Bydliště: Zlín
Re: Přidřený motor
No tak jsem se tam dostal, sundavani te olejové jímky to je opravdu něco:) je to na páté ojnici od předu, je tam vůle asi 1mm do boku, ted jdu rozebrat tu ojnici at vim na čem jsem, mám strach ze to bude aj chycena klika:( z motorem se mi ven nechce:(
-
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 26.11.2011 12:12
- Bydliště: Zlín
Re: Přidřený motor
Abych dal ven kliku bude stačit shodit prevodovka ze spojkou?
-
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 26.11.2011 12:12
- Bydliště: Zlín
Re: Přidřený motor
Dobre, takze rozebrano, kliku mi známý mechanik okomentoval slovy: Máš s pr**le kliku že nemáš v prdeli kliku:-) teď jen čekám až v utery dojdou nove ložiska a poskladat to zpět jen se chci zeptat, beru při tom i homokineticke klouby a nevim jestli mam na 2,8 v6 syncro rv:1999 motor APR ty klouby z počty zubu:
vnitřni/vnějši
38/30
38/28
33/30
38/27
Poradí mi teď někdo bez vinka? nebo jak to zjistit
vnitřni/vnějši
38/30
38/28
33/30
38/27
Poradí mi teď někdo bez vinka? nebo jak to zjistit
- amavet
- VWexpert
- Příspěvky: 4166
- Registrován: 11.02.2008 07:50
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přidřený motor
vim jen o dvou typech kloubu pro toto auto ...
1:
montovací strana: strana kola
převodovka typ: Tiptronic
počet zubů ABS: 45
vnější průměr [mm]: 87,9
průměr těsnícího kroužku [mm]: 59,6
vnitřní ozubení - strana kola: 30
vnější ozubení - strana kola: 38
2:
vnější ozubení - strana kola: 38
vnitřní ozubení - strana kola: 27
průměr těsnícího kroužku [mm]: 59
počet zubů ABS: 45
vnější průměr [mm]: 98
1:
montovací strana: strana kola
převodovka typ: Tiptronic
počet zubů ABS: 45
vnější průměr [mm]: 87,9
průměr těsnícího kroužku [mm]: 59,6
vnitřní ozubení - strana kola: 30
vnější ozubení - strana kola: 38
2:
vnější ozubení - strana kola: 38
vnitřní ozubení - strana kola: 27
průměr těsnícího kroužku [mm]: 59
počet zubů ABS: 45
vnější průměr [mm]: 98
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3
-
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 26.11.2011 12:12
- Bydliště: Zlín
Re: Přidřený motor
takze pro 5ti kvalt manuaal tu druhou verzi?