čerstvý majitel 2.8V6 4motion

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
happy.blondak
Řidič
Řidič
Příspěvky: 163
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ústeckoorlicko
Kontaktovat uživatele:

čerstvý majitel 2.8V6 4motion

Příspěvek od happy.blondak »

zdravím kluci. Pořídil jsem si novou motorizaci ( přesedlal jsem z 1.9TDI PD ASZ). Chtěl bych si auto trochu zdiagnostikovat. Jsem z auta unešenej, protože oproti naftě nádhernej zvuk a těch otáček kam až to jde... tj paráda. Jde mi o to jestli je na autě všechno tak jak má bejt. Jestli ten motor funguje tak jak má. Poradí mi někdo? zajímá mě třeba váha vzduchu, tlak čerpadla atd nějaký hodnoty. Vag nic nepíše, ale prostě mě to zajímá. U nafty si člověk dal ve Vagu kanál 3,10,11 a vpodstatě věděl jestli je auto cajk. Existuje něco podobnýho na benzínek. Díky

Uživatelský avatar
mastibruch
Pilot
Pilot
Příspěvky: 870
Registrován: 24.12.2012 13:46

Re: čerstvý majitel 2.8V6 4motion

Příspěvek od mastibruch »

Vitej vitej. ;-) Mam to o same a jsem spokojeny. Ja vag nemam takze s hodnotama ti moc neporadim. Ale jestli ti muzu poradit tak koukni na podtlakove hadicky coz je hodne caste ze jsou prodrene, a hlavne at mas origo svicky Ngk je zbytecne experimentovat.
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009

Uživatelský avatar
happy.blondak
Řidič
Řidič
Příspěvky: 163
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ústeckoorlicko
Kontaktovat uživatele:

Re: čerstvý majitel 2.8V6 4motion

Příspěvek od happy.blondak »

Díky za radu. Na svíčky se mrkneme příští tejden, už jsem o tom něco četl že nejlepší jsou tyhle, jestli tam nebudou tak je vyměnim. Na ty podtlaky sem zvědavej kde budu hledat, je tam tak málo místa kolem motoru, že nevim co kam vede, u nafty bylo místa mraky :-). Jinak mám najeto cca 270tis, takže tomu budu muset udělat větší servis pro jistotu. Mám rád pořádek a chci mít jistotu že mě auto nikde nezradí.

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: čerstvý majitel 2.8V6 4motion

Příspěvek od xerxes »

Dobre motory hlavně nezadrbat vyměnu oleje měnim tet olej po cca po 7000km no prostě každou sezonu :wink: pošlu ti dobry odkaz ale musim ho najit :)

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: čerstvý majitel 2.8V6 4motion

Příspěvek od xerxes »

pošli email :wink:

Uživatelský avatar
mastibruch
Pilot
Pilot
Příspěvky: 870
Registrován: 24.12.2012 13:46

Re: čerstvý majitel 2.8V6 4motion

Příspěvek od mastibruch »

S tím tvým nájezdem kilometrů bych šel asi nejdříve do přetěsnění motoru, gufera ventilů atd.... protože je to celkem dost. Ale když se o ten motor staráš tak v klidu vydrží jednou tolik. Jinak jak psal luki měnit olej hodně často. Já měnil před 6tkm a na jaře se chystám znovu takže max těch 10000.

Jinak o těch podtlakových hadičkách se tu dost psalo takže to tu někde najdeš.... i s obrázkama
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: čerstvý majitel 2.8V6 4motion

Příspěvek od xerxes »

pokud motor nežere olej taky bych neřešil přetěsněni,co se tyče podtlaku tak ty jsou duležite na chod motoru

Uživatelský avatar
happy.blondak
Řidič
Řidič
Příspěvky: 163
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ústeckoorlicko
Kontaktovat uživatele:

Re: čerstvý majitel 2.8V6 4motion

Příspěvek od happy.blondak »

mail: happy.blondak@seznam.cz

a jaký olej kluci. Starej majitel mi říkal že lil polosyntetiku, někde sem četl že lepší plná. Jak to máte? jinak jestli bere nebo nebere a kolik nevím, mám najeto cca 600km a oleje pořád stejně :-)

Uživatelský avatar
mastibruch
Pilot
Pilot
Příspěvky: 870
Registrován: 24.12.2012 13:46

Re: čerstvý majitel 2.8V6 4motion

Příspěvek od mastibruch »

Jestli bývalý majitel dával polosyntetiku tak bych ji tam určitě nechal. Není dobré přecházet z polo na plnou. Naopak to problém není. A taky kvůli tvému nájezdu se hodí více hustější olej.
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009

Uživatelský avatar
happy.blondak
Řidič
Řidič
Příspěvky: 163
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ústeckoorlicko
Kontaktovat uživatele:

Re: čerstvý majitel 2.8V6 4motion

Příspěvek od happy.blondak »

Dobrá. Děkuji za rady. Udělám výměnu oleje a filtrů, zkontroluju popřípadě vyměním svíce za NGK a vrhnu se na podtlaky. Potom se zase ozvu.

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: čerstvý majitel 2.8V6 4motion

Příspěvek od Doctor Driver »

V Passatech celkově nic moc, ale VR_6 v Golfu_IV je skvost. Žere mi po městě 20L/100km, mimo město 12L/100km a dálnice je na tom za 11L/100km. To by stačilo z té skrblíkovy strany. :lol:
Jinak mě za dobu vlastnictví předjeli jen 2 vozy a 1x jsem měl studený motor, takže jsem jen lochtal plyn (i to se vyrovná max. výkonu felicie :-D ) Je to pila. Každej říká že ne, kdo se tím nikdy ani nesvezl, ale kdo tuhle motorizaci má, určitě jí dá občas přednost před schůzkou s paní, dámou či slečnou. Lineárnost zátahu impozantní - netočí moc agresivně, ale pořád stejným tempem od volnoběhu prakticky až za hranici omezovače.
Mazání klidně i 0W-40. Jedu na něj dál a do výměny dolévám max. Litr oleje, víc nikdy ne po ujetých 20-max.25 tis. km (long life)
Kultivovanost Passat V6 má, je to pán ve fraku oproti Golfu IV, kde motor chrlí zvuk, který mi dodnes mrazí při staženém okénku v zádech :yahoo: Předjetí nebývá problém, pokud vůz před vámi nemá pod kapotou něco obdobného. Pohod 4x4 v zimě bezvadný pomocník spolu s ESP a spol. Ale pocit tíže a nedotáčivosti od přední nápravy je v Golfu oproti Passatu o dost víc znatelný. Jako na vybláznění na léto super, ale na Golfa IV už je tento motor příliš těžký a náročný při přejezdech nerovností atd. Kola R16 se trhají jako slupky od banánů :mrgreen: R17 kompromis mezi stabilitou a komfortem, ale jen na R18 získalo auto dostatečnou stabilitu do zatáček a na rovinky. Pro mě ze seriovek zatím nejlepší kousek :good:
Kdo tu bude tahat Japonce atd. tak to jsou už sportovní vozy více-méně. Passat nebo Golf jsou s tímto motorem čistokrevné seriovky, proto srovnávám jabka s jabky a ne naopak.
Naposledy upravil(a) Doctor Driver dne 28.12.2013 12:39, celkem upraveno 1 x.
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: čerstvý majitel 2.8V6 4motion

Příspěvek od Doctor Driver »

Ajajaj téma mladé pouhých 7 let, to už bude pašík na stromě předpokládám od té doby :D
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
happy.blondak
Řidič
Řidič
Příspěvky: 163
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ústeckoorlicko
Kontaktovat uživatele:

Re: čerstvý majitel 2.8V6 4motion

Příspěvek od happy.blondak »

néé, téma je nový :-)

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: čerstvý majitel 2.8V6 4motion

Příspěvek od Doctor Driver »

Další chyba - koukám na registraci uživatelů místo času a data příspěvků :-D
Jak dlouho máš Passata ? :)
Proč byla 96ska nemoc ? :D já měl její turbo v rotačce a nemoc celýho auta to teda byla no :sorry: :taunt:
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
happy.blondak
Řidič
Řidič
Příspěvky: 163
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ústeckoorlicko
Kontaktovat uživatele:

Re: čerstvý majitel 2.8V6 4motion

Příspěvek od happy.blondak »

Jako ta nafta, na spotřebu to nemělo chybu ikdyž PD už nejsou moc úsporný já jezdil max za 7l když sem na to šlapal, pohodička do 5,5l to je nádhera. Ale kdo chce silnou naftu, musí mít balík na opravy. tam se sere kde co, za tři roky 3x váha vzduchu, 1x trysky na vstřikách, 1x turbo, N75 ventil plus podtlaky, spojka... to jsou peníze vykoupený za spotřebu, ale těch starostí kolem. Nafta už mi nesmí do domu. Když jsem poprvé sednul do V6 myslel jsem že ten motor tam snad ani není (to je kočička), sem si řek že to prostě musím mít. Sice zatim spotřeba 11,5l ale... už bych neměnil

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“