Stránka 1 z 1

Problém 1.8T AWT

Napsal: 05.10.2014 22:35
od bohdalecak
Ahoj, prosím Vás mám problém na pašíkovi. Mám 1.8.T AWT a mám problém s ohříváním motoru. Běžnou jízdou motor neohřeji víc jak na 80. Jakmile nechám auto jet lehce pod plynem nebo brzdit motorem začne ručička na budíku padat dolu. Třeba na 1km to spadne o 10stupnu. Když popojíždím po městě a semafory atd tak se má snahu ohřívat k 90 ale jakmile se rozjedu tak se to vrátí k 80 a pak to samé jak se psal prvně. Na motoru je dělaná kompletně hlava, ventily, těsnění pod hlavou, je tak druhý nový termostat, před cca 1,5 rokem nové čidlo na teplotu, nové víčko na expansce. Nikde voda nekape že by něco netěsnilo nebo tak. Fakt nemám tušení a v servisu taky ne. Prosím o nějaký tip pokud jste někdo měl podobný problém. Případně prosím o kontakt bohdalecak@seznam.cz děkuji Michal

Re: Problém 1.8T AWT

Napsal: 06.10.2014 04:25
od alfik666
Ta teplota kolise aj v RJ?

Re: Problém 1.8T AWT

Napsal: 06.10.2014 10:21
od mastibruch
Problém bych viděl buď v teplotním čidle nebo termostatu...

Re: Problém 1.8T AWT

Napsal: 06.10.2014 17:26
od bohdalecak
Co ukazuje ŘJ to nevím ale v servisu měli na hadici od vody pridělaný teploměr a měřili to na digitálním multimetru a porovnávali to s budíkem na palubce a to že ukazovalo přibližně stejně ale podle RJ nevím. Termostat je tam před měsícem danej druhej novej. Teplotní čidlo tam je tak 1,5 roku co bylo dávaný nový. Budu muset zkusit zajet do servisu aby to napíchl a zkusili sme s tím jet a vidělo by se co by ukazoval PC a řídící jednotka. Pokud bude ručička na budíku padat při ubrání plynu a jízdě na bržděním motoru a PC bude ukazovat stabylně tak je čidlo v čudu. Děkuji za komentáře kluci..

Re: Problém 1.8T AWT

Napsal: 06.10.2014 23:39
od mastibruch
No ono se to čidlo proměřuje nejlépe od studena do tepla právě podle toho jak se bude zahřívat voda v okruhu. Jinak jestli budeš kupovat nové, kup origo přímo ve VW možná bude o pár korun dražší ale vyplatí se to. ;-)

Re: Problém 1.8T AWT

Napsal: 07.10.2014 17:18
od bohdalecak
mastibruch píše:No ono se to čidlo proměřuje nejlépe od studena do tepla právě podle toho jak se bude zahřívat voda v okruhu. Jinak jestli budeš kupovat nové, kup origo přímo ve VW možná bude o pár korun dražší ale vyplatí se to. ;-)
Jo děkuji :-) dneska mi volal známej vedoucí ze servisu VW že mu tam přijela známá taky s benzinovým pasatem a že jí to dělá uplně to stejný :-) mluvil sem s ním ohledně toho čidla a říkal že to porovnávali přes PC řídící jednotku a budík a plus měli teploměr na hadici od vody a že to +- pár stupňů sedělo a že tohle postupný ochlazování a zase ohřívání si myslí že to čidlo neni že to se tak nechová. Napadlo ho jestli nemůže bejt špatná vodní pumpa jestli v ní nejsou nějak špatně lopatky nebo tak. A jinak pokud to tak tam nechám vrazit určo origo čidlo a možná tu pumpu taky protože jinak už co se týče motoru tam je všechno udělaný :-D je to fakt záhada která mě už stála moc peněz a nervů...

Re: Problém 1.8T AWT

Napsal: 08.10.2014 02:29
od alfik666
Keby je špatna pumpa,tak sa ti to prehrieva.

Re: Problém 1.8T AWT

Napsal: 08.10.2014 19:50
od bohdalecak
jo děkuji za reakce... jsem domluvenej v servisu že mi nacení origo díly a vrazim tam originální čidlo i termostat a pokud stále nic tak už fakt nevim...

Re: Problém 1.8T AWT

Napsal: 09.10.2014 12:46
od mastibruch
Originální čidlo by mělo vyjít na nějakých 670Kč teda aspoň co jsem kupoval já u Hellera v Ostravě.