Dvakrát se mi stala stejná věc se kterou si nevím rady.
Při vyřazení na volnoběh došlo k chcípnutí motoru. Neprojeví se to žádným zvukem a i s vypnutým rádiem to hned nejde postřehnout jinak než zvtrdnutím volantu. Dnes to bylo v zatáčce což je takové docela nepříjemné.
Zkoušel jsem diagnostiku, ale nějak mi to po reinstalaci notebooku zase nechce běžet tak to snad dneska vyčtu.
Ještě dodám, že jezdím už druhým rokem na LPG ale kdyby byl problém tam tak by dala jednotka výstrahu o zápisu závady.
Je něco na co bych se měl zaměřit ? Filtry a náplně by neměli být problém motor před instalací plynu dostal takovou větší generálku a čištění usazenin.
Chcípnutí 1.8T při vyřazení na volnoběh
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- _GK_
- Závodník
- Příspěvky: 552
- Registrován: 09.06.2009 17:47
- Kontaktovat uživatele:
- alfik666
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 09.08.2012 20:40
Re: Chcípnutí 1.8T při vyřazení na volnoběh
Ako prve pozret klapke a vycistit,aj z vnutra.
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD
Alfa 156 2.4 JTD
- vasikpasik
- Řidič
- Příspěvky: 123
- Registrován: 21.10.2012 17:09
Re: Chcípnutí 1.8T při vyřazení na volnoběh
nemohly by to dělat i zapalovací cívky?
Volkswagen Passat V Highline, r.v. 2000 po faceliftu, 1.8T, motor AWT, 110kW, zelená metla
__________________________________
Finanční poradenství k Vaší spokojenosti
__________________________________
Finanční poradenství k Vaší spokojenosti
- SupermanXXX
- Profík
- Příspěvky: 1160
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: střední čechy
Re: Chcípnutí 1.8T při vyřazení na volnoběh
"Ještě dodám, že jezdím už druhým rokem na LPG ale kdyby byl problém tam tak by dala jednotka výstrahu o zápisu závady"
no nechci ti kazit iluze ale LPG jednotky umí hlásit jen pár velmi hrubých chyb. takže v lpg klidně závada být může,,,
no nechci ti kazit iluze ale LPG jednotky umí hlásit jen pár velmi hrubých chyb. takže v lpg klidně závada být může,,,
-
- Jezdec
- Příspěvky: 294
- Registrován: 30.10.2008 19:07
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chcípnutí 1.8T při vyřazení na volnoběh
Pojezdi chvili na benzín a uvidíš. Pokud se závada neobjeví tak je to v plynu. Takže pak u plynaře kontrola - reduktor, vstřiky, nastavení, atd.
Kamarádovi na O1 1,8T praskla membrána II. stupně LPG reduktoru a přes hadičku podtlakové regulace toho II. stupně mu to sálo plyn do sání. Instalace byla stará 6let.
Občas to zdechlo, volnoběh jak traktor 1.4TDi tříválec, neuvěřitelně bohatá směs a lambda visela na maximu. V otáčkách to ale jelo dobře. Kretén plynař doporučil výměnu lišty vstrikovačů za 6000Kč, ale nakonec se přišlo na to že se vysral na repasi reduktoru ačkoliv ji uvedl na rozpis práce. Reduktoru se udělala kompletní repase, nastavil tlak a zase to jezdí jak oheň. Nak
Kamarádovi na O1 1,8T praskla membrána II. stupně LPG reduktoru a přes hadičku podtlakové regulace toho II. stupně mu to sálo plyn do sání. Instalace byla stará 6let.
Občas to zdechlo, volnoběh jak traktor 1.4TDi tříválec, neuvěřitelně bohatá směs a lambda visela na maximu. V otáčkách to ale jelo dobře. Kretén plynař doporučil výměnu lišty vstrikovačů za 6000Kč, ale nakonec se přišlo na to že se vysral na repasi reduktoru ačkoliv ji uvedl na rozpis práce. Reduktoru se udělala kompletní repase, nastavil tlak a zase to jezdí jak oheň. Nak
- _GK_
- Závodník
- Příspěvky: 552
- Registrován: 09.06.2009 17:47
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chcípnutí 1.8T při vyřazení na volnoběh
Já už to odhalil před 2-mi týdny. Sice už mi to nechcípalo při vyřazení, ale začlo to blbě startovat.
Nakonec to bylo teplotní čidlo respektive o-kroužek který pouštěl trošičku skrz no a konektor plný chladící kapaliny.
Teplota na palubce ani diagnostika nic zvláštního neukazovali.
Nakonec to bylo teplotní čidlo respektive o-kroužek který pouštěl trošičku skrz no a konektor plný chladící kapaliny.
Teplota na palubce ani diagnostika nic zvláštního neukazovali.