Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.6 74KW nechce za studena nastartovat.
PříspěvekNapsal: 20.11.2014 05:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2013

Příspěvky:

124

zdravím za studena mi nechce chytnout auto prosím o rady, po chvíli nastartuje ale bojím se vždy že vytluču baterku. napadli mě svíčky baterka. nebo nějaký to čidlo teploty. prosím o rady díky moc


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 74KW nechce za studena nastartovat.
PříspěvekNapsal: 20.11.2014 13:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8972

vyměn čidlo teploty

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 74KW nechce za studena nastartovat.
PříspěvekNapsal: 20.11.2014 14:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2013

Příspěvky:

124

kde je umístěný? to musím vypustit vodu což. čidlo mě napadlo jako první, poslední dobou se mi zdá že to i víc žere, může to dělat to čidlo taky?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 74KW nechce za studena nastartovat.
PříspěvekNapsal: 22.11.2014 17:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.10.2008

Příspěvky:

294

Bydliště:

Ostrava

Zepredu na prirube motoru - pozice 10. Kupuj jedine origo VW, zadny kopie od FEBI, Delphi nebo nedejboze Starline.
Vodu vypoustet nemusis, kdyz to cidlo vytahnes (a nebudes mit otevrenou expanzku) tak skoro zadna voda nevytece (na studenem motoru samozrejme a bez tlaku v systemu). Kup vc. tesniciho o-krouzku. Nak


Přílohy:
etka_16_74kW_ADP.jpg
etka_16_74kW_ADP.jpg (287.38 KiB) Zobrazeno 907 krát


_________________
Audi A4 B5 1.8 20V ADR Golfíka jsem musel prodat :(
Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 74KW nechce za studena nastartovat.
PříspěvekNapsal: 27.11.2014 19:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2013

Příspěvky:

124

Když se tu všude píše že jsou tam celkem dvě čidla na teplotu (pro řídící jednotku a pro budíky) nejdou přehodit konektory? abych vyzkoušel zda je tím čidlem, nebo ta baterka nechci kupovat když tak zbytečný díly bez ověření


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 74KW nechce za studena nastartovat.
PříspěvekNapsal: 28.11.2014 17:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.10.2008

Příspěvky:

294

Bydliště:

Ostrava

No ono je to trošku jinak. Dvojité čidlo má jeden termistor pro ŘJ a druhý pro budíky (teploměr). To druhé čidlo, dvoupinové (modré barvy) je pro klimatronic - ukazuje teplotu vody na kanálu 51 (na vnitřní diagnostice klimatroniku). S ŘJ nebo budíky nemá nic společného. Podle toho čidla klimatronic řídí ventilátor a klapky (pokud je v režimu AUTO).

Já teda měnil obě pro klid duše. Dokupy 1500Kč origo díly u Audi Heller. Měl sem problémy s volnoběhem a občas za jízdy motor tak divně slabě pocuknul. Po výměně to zmizelo. Nak

_________________
Audi A4 B5 1.8 20V ADR Golfíka jsem musel prodat :(


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 74KW nechce za studena nastartovat.
PříspěvekNapsal: 11.12.2014 23:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2013

Příspěvky:

124

Tak čidlo vyměněno, dal jsem nějakou náhražku, ale startuje jak nový :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 74KW nechce za studena nastartovat.
PříspěvekNapsal: 14.03.2015 01:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.11.2009

Příspěvky:

582

Bydliště:

Olomoucký kraj

pokud by to někomu pomohlo, tak já jsem čidlo taky měnil (někdy spíš vyjímečně nestartoval za studena, ale jinak zůstávaly vyšší otáčky na volnoběh atd.), po výměně byl rok pokoj a za rok jsem ho měnil zase, za originál, protože nastal stejný problém, takže kupte rovnou origo, těch pár stovek navíc se rozhodně vyplatí a je po problému :wink:

_________________
Passat B5 Variant, AHL 1.6 74kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 74KW nechce za studena nastartovat.
PříspěvekNapsal: 16.03.2015 20:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.01.2011

Příspěvky:

907

To tady můžete psat pořád dokola aby lidi kupovaly ty čidla jen origo že repliky sou na problémy a hleď borec nademnou už ušetřil a koupil levnou repliku.nj když chce za rok řešit stejnej problé tak proč ne


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 74KW nechce za studena nastartovat.
PříspěvekNapsal: 17.03.2015 19:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8972

trhac píše:
To tady můžete psat pořád dokola aby lidi kupovaly ty čidla jen origo že repliky sou na problémy a hleď borec nademnou už ušetřil a koupil levnou repliku.nj když chce za rok řešit stejnej problé tak proč ne

jo na chvili mu možna fungovat bude

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 74KW nechce za studena nastartovat.
PříspěvekNapsal: 18.03.2015 01:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.11.2009

Příspěvky:

582

Bydliště:

Olomoucký kraj

Jinak jsem si ještě vzpomněl, že jsem měl úplně stejný problém s neorioginálním čidlem otáček klikovky, fungovalo rok, pak začlo auto zase chcípat. Vyměněno za Bosch a není co řešit.

_________________
Passat B5 Variant, AHL 1.6 74kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 74KW nechce za studena nastartovat.
PříspěvekNapsal: 22.03.2015 18:19 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

09.02.2015

Příspěvky:

12

tento pingi motor ma aspon silu ist v pasate ? ...tento motor by som fakt neodporucal v takom aute mat taky mali a slaby motor ten kto si kupil take auto tak by sa ho mal zbavit ...spotreba je tam urcite ako pri 1.8


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 74KW nechce za studena nastartovat.
PříspěvekNapsal: 23.03.2015 18:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.11.2009

Příspěvky:

582

Bydliště:

Olomoucký kraj

motor je v pohodě, odpadá případná starost s turbem, je lehký na přední hliníkovou nápravu, převodovka je jiná než v jiných 1.6, hlavně 5. rychlost je kratší, takže celkem i jede. Spotřeba +- 8. Co vím tak má jen problém s praskajícími svody zespod u příruby, což je konstrukční chyba. Nevychvaluju ho, jen říkám fakta a zkušenosti. Zas tak špatně to nejede, že by se za to musel někdo stydět :wink:

_________________
Passat B5 Variant, AHL 1.6 74kW


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group