Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: vymena hlavy 10v vs 20v 2,3vr5
PříspěvekNapsal: 06.01.2015 21:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.04.2011

Příspěvky:

3

nikdesom to nenasiel skusal uz niekdo robit z 110kw na 125kw. co by bolo treba vymenit kvoli tym 20 konikom? a popripade kdo by sa do toho pustil?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena hlavy 10v vs 20v 2,3vr5
PříspěvekNapsal: 07.01.2015 23:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8978

i vic koniku by pomohlo turbo

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena hlavy 10v vs 20v 2,3vr5
PříspěvekNapsal: 08.01.2015 11:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.10.2008

Příspěvky:

294

Bydliště:

Ostrava

Me se teda nezda ze by to slo. Kdyz si dam vedle sebe obrazky tehle dvou hlav tak vidim uplne jinak tvary kanalu pro vodu. 110kW je AGZ a 125kW AQN.
Staci se podivat do ETKY. Hlavy jsou uplne jine, cele sani a veci kolem by se musely prehodit. Dokonce i bloky motoru maji v ETCE jina cisla, nelisi se to jenom pismeny za cislem.

A cpat do tovarni atmosfery turbo? Preji hodne stesti, pevne nervy a brzkou vyhru ve Sportce. Nak

_________________
Audi A4 B5 1.8 20V ADR Golfíka jsem musel prodat :(


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena hlavy 10v vs 20v 2,3vr5
PříspěvekNapsal: 08.01.2015 18:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.04.2011

Příspěvky:

3

To som potreboval vediet tak ze na to hodim bobka!auto som dostal skoro zadarmo tak som chcel ze este donho pustim ale 1000E ale toto ma presvedcilo diky za odpovede!


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena hlavy 10v vs 20v 2,3vr5
PříspěvekNapsal: 12.01.2015 18:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.11.2008

Příspěvky:

371

Bydliště:

Brno

Musels bys použít i saní, což by takoví problém nebyl. Ale 20V má jiný pisty a jsou v nich vybrání na ventily. U takové předělávky je lepší přehodit celý motor, což si myslím, že za ty problémy potom a při montáži těch 20koní nestojí. Na VR5 se davají spíš kompresory než turba.


Edit: Když se dívam na těsnění pod hlavu, tak mají uplně na jiných místech otvory, takže to tam ani nedáš.

_________________
Auto Emocion V5
Das Auto TDI


Naposledy upravil L.i.b.o.r dne 12.01.2015 18:46, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vymena hlavy 10v vs 20v 2,3vr5
PříspěvekNapsal: 12.01.2015 18:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.12.2009

Příspěvky:

1010

Bydliště:

KarVWina

20ventil ma i jiny blok

_________________
Vw Golf 4 . 3dveř


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group