Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Passat 1.8 20V 92kw APT
PříspěvekNapsal: 05.02.2015 22:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.12.2012

Příspěvky:

12

Zdravim vsechny a predem dekuji za pomoc. Mam problem s motorem VW Passat 1.8 20V 92kw APT Vag mi vytahl chybu 18001 ze signal je mimo toleranci bohuzel jsem nikde nezjistil signal ktereho snimace nebo akcniho clenu a nejak nevim ceho se chytnout, a nevim jak zmerit snimace kdyz nevim jake maji mit optimalni nastaveni :D jinak auto se chova jako by bylo v nouzaku netoci vic jak 3000 a to ani na volnobeh ale diagnostika nic neukazuje a pri startu ma tendenci chcipnout ale nakonec se chytne takze sem s toho uplne v ....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat 1.8 20V 92kw APT
PříspěvekNapsal: 06.02.2015 14:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.10.2008

Příspěvky:

294

Bydliště:

Ostrava

Chyba adaptace na nadmořskou výšku. Prý je to běžná závada, a jedná se o vadu ve váze vzduchu. Senzor atmosférického tlaku je integrován do váhy vzduchu.

Viz. Ross-tech:
"18001/P1593/005523 - Altitude Adaptation: Signal Out of Tolerance
Possible Symptoms

Unknown (tady pise nezname, ale jini uzivatele popisuji ztratu vykonu)

Commentary

This is one of those fault codes where the ECU knows something is amiss, but cannot pinpoint the cause.
Possible Causes

MAF sensor (G70) out of tolerance.
Leak in intake system.
Throttle position sensors (G187/G188) out of tolerance.

Possible Solutions

Check MAF/replace MAF Sensor (G70).
Check intake systems for leaks and repair.
Check Throttle position sensors (G187/G188). "

Nak

_________________
Audi A4 B5 1.8 20V ADR Golfíka jsem musel prodat :(


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat 1.8 20V 92kw APT
PříspěvekNapsal: 10.02.2015 18:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.12.2012

Příspěvky:

12

Takze bude spatne vaha vzduchu ? na tom rosstechu jsem to taky nasel a pochopil ze to je neidentifikovatelna chyba takze sem udelal co psali zkontroloval jsem saci pitrubi a nasel prasklou trubku co je pred skrtici klapkou kde bylo napojeni na odsavani s motoroveho prostoru nejspis :D to je vymenene a mimo jine byla zanesena skrtici klapka tu jsem vycistil takze ted musim nejaky zpusobem ale zatim nvm jak resetovat skrtici klapku :D no a pak zjistit jestli je ta vaha vzduchu OK ? ale podle toho co pises asi neni pritom ji mam menenou ale uz je to cca 3 roky ze by odesla ?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat 1.8 20V 92kw APT
PříspěvekNapsal: 11.02.2015 18:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.12.2012

Příspěvky:

12

tak po vycisteni skrtici klapky a vymene praskle trubky sani ktera je pred skrtici klapkou zadna zmena :-( zkousel sem adaptaci skrtici klapky pomoci navodu na internetu a po vymazani zavad uz se chyba 18001 neukazuje :D porblem ale pretrvava volnobeh nestabilni pri studenem motoru 1200otacek po zahrati spadnou na 840 ale tam maji rozsah od 750-890 kde jakoby motor vynechaval a pri pridani plynu natocim jen do 2000 pak se motor zadusi a zhasne takze nemam sanci ani vyzkouset vahu vzduchu pri zatizeni :-( tak nevim co muze byt spatne


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat 1.8 20V 92kw APT
PříspěvekNapsal: 11.02.2015 20:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.08.2012

Příspěvky:

346

Skus tu vahu odpojit.

_________________
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat 1.8 20V 92kw APT
PříspěvekNapsal: 11.02.2015 20:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.12.2012

Příspěvky:

12

To jsem zkousel akorat spadli otacky a okamzite se chytli a jelo jakoby nic ale problem porad zustal at je vaha zapojena nebo ne


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Passat 1.8 20V 92kw APT
PříspěvekNapsal: 12.03.2015 15:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.12.2012

Příspěvky:

12

Tak moji pratele problem vyresen :D :D :D ve finale spatny ventil tlaku paliva cca 1500 :D :D :D tim ze byl v haji tak zhorelo palivove cerpadlo protoze zrejmne nenatlakoval kolik mnel tak jel porad dokola cca 6000 :D no a tim ze byla smes porad bohata tak se zanesli svicky :D :D :D takze taky nove :D :D :D zanesla se lambda sonda ale kupodivu byl porad funkcni no a roztavil se katalyzator takze super :D


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group