Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Utáhne skutečně 2,8 V6 dvoutunový přívěs?
PříspěvekNapsal: 14.04.2015 22:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2009

Příspěvky:

28

Zdravím všechny. Asi tak jednou za 14 dní tahám, přes léto, přívěs na dva koně. Občas jsem viděl, že lidé tahají za Superbya Passaty přívěsy s koňmi. Jelikož se však už jedničkový Superb a asi ani Passat prakticky nedá v TDI kloudně sehnat, je jedinou možnou volbou 2,8 V6. Otázkou je však, jestli by takovéto občasné tahání tato specifikace vydržela (aspoň na pár let). Děkuji mnohokrát za cenné rady a názory. (pokud se již toto téma někdy řešilo, prosím o odkaz na vlákno a smazání tohoto..).

_________________
W8


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Utáhne skutečně 2,8 V6 dvoutunový přívěs?
PříspěvekNapsal: 15.04.2015 08:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.03.2011

Příspěvky:

705

Bydliště:

Děčín okolí...

Ahoj.
Můžu v tomto směru konečně poradit. Nedávno jsem koupil vozejk s dvěma nápravama. Tahal jsem svým autem nedávno suť a vždy tak 1,5 tuny.
Začnu tím,že v TP je maximální váha na tahání přívěsného vozejku jen 1,8 T. Takže auto 2 tuny prakticky tahat nesmí.
Nevím kolik jsem na vozejku měl já,nebyl jsem na váze. Ale kola už šlado ačka,takže tipnu 1,7 tuny. A je to na benzínovém autě OPRAVDU znát. Ale auto stále jede. Když motor vytočíš,aby měl dostatečný točivý moment,tak táhne dobře.
Vozej ale s autem už trochu mává. Což je asi vina dlouhého zadku (od zadních kol).
Když jedu s vozejkem,tak musím jezdit na tiptronik (sám si řadit),abych mohl držet otáčky vejš a měl nějaký točivý moment.
Automatická převodovka v tomhle případě neřadí moc chytře a nemyslí dopředu (třeba před kopcem,pod kopcem apod.).

Motor je to skvělí,ikdyž né zrovna levný na udržbu. I přes to,že jsem do něj vrazil už hodně peněz,jsem s ním spokojený. Vrací to kultivovaností a krásným zvukem. A to mám na autě už cca. 600 Tis KM !!! Rádi papají olej,mají chyby emisí apod. Ale je malá pravděpodobnost,že tě někde nechá. (ale flašku oleje vždy sebou v autě) :)

Pokud budeš pořizovat tenhle motor a tak často tahat vozejk. Doporučil bych spíše manuál. Měnič převodovky by asi dost trpěl. A levnější bude výměna spojky,případně setrvačníku než u automatu měniče ;)


Přílohy:
uploadfromtaptalk1427534575013.jpg
uploadfromtaptalk1427534575013.jpg (76.93 KiB) Zobrazeno 800 krát


_________________
:arrow: Passat B5 1.9 TDi 81kw AVG+4motion
Ex ►Audi A6 Avant 3.0 TDi
Ex ►Passat B5,5 Variant, 2.8 V 6 30V,4motion,Tiptronic,Highline+LPG
Ex ►Passat B5 sedan 1.9 TDI 81KW AFN
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Utáhne skutečně 2,8 V6 dvoutunový přívěs?
PříspěvekNapsal: 15.04.2015 09:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8978

Jacques máš scela pravdu dporučil bych taky ten manual,automat by dostával hodně zabrat

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Utáhne skutečně 2,8 V6 dvoutunový přívěs?
PříspěvekNapsal: 15.04.2015 11:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.12.2012

Příspěvky:

868

Na pravidelne tahani bych radeji asi volil 2.5 tdi prece jenom ten kroutak je nekde jinde.

_________________
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 viewtopic.php?f=126&t=268788
Citroen C4 1.4 LPG 2009


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Utáhne skutečně 2,8 V6 dvoutunový přívěs?
PříspěvekNapsal: 15.04.2015 13:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2009

Příspěvky:

28

Tak že tedy s 2.8 taháš. Také bych tahal dvounápravový přívěs na dva koně. 2,5 TDI by byl asi mnohem lepší, ale jak jsem psal shora, dnes se už praktiky nedá sehnat. 2,8 V6 má snad v Superbu 2t na přívěsu, ale to už je opravdu jezevčíka a dlouhý zadek by asi moc pro tahání ideální nebyl. Známá dokonce tahá za Passatem 1.9 TDI. Když máš lehčí přívěs (střecha plachtová), tak to snad dva koně také utáhne.. Na každý pád, je zatraceně těžké sehnat kloudné auto, které by šlo normálně provozovat a zároveň s ním tahat. Jediné čeho bych se u 2,8 V6 obával jsou rozvody, které se pravidelně mění. Interval by se při tahání měl asi zkrátit, že? Jinak asi manuál by byla jasná volba..

_________________
W8


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Utáhne skutečně 2,8 V6 dvoutunový přívěs?
PříspěvekNapsal: 15.04.2015 21:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.12.2012

Příspěvky:

868

Tak hledej 2.5 Tdi Audi A6. Ja si myslim ze ta 2.8 na to uplne nebude i kdyz silu ma. Ale bude to zrat jako tank... :-D

_________________
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 viewtopic.php?f=126&t=268788
Citroen C4 1.4 LPG 2009


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Utáhne skutečně 2,8 V6 dvoutunový přívěs?
PříspěvekNapsal: 16.04.2015 09:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.03.2011

Příspěvky:

705

Bydliště:

Děčín okolí...

Najít 2.8 V6 v manuálu bude stejně složité jako TDi v dobrém stavu :D
2.5 TDi bych také raději volil na tahání. A jen kody motoru s "B" na začátku. Mají ložiska na vačkách a nedřou se. Ale i tak mají všechny špatné pumpy. Ale to je zase z jiného soudku.
Být Tebou,tak volím 1.9 Tdi 96 Kw s 4motion. Má to větší točivý moment a tak na tahání lepší. Zároveň nebudeš ten motor takovou váhou trápit tolik jako benzín. A nebude tak žrát.
S přívěsem mi pašík papá cca 17 litrů (u nás je ale dost členitý terén,zatáčky,kopce...stále mezi 2kou a 3kou ).
Rozvody v servisu asi budou drahá sranda. Ale pokud máš nějakého mechanika,dá se v pohodě dostat na pěknou cenu.
Já kupoval rozvody s pumpou za 3,5 tis. (jen materiál a značka INA).

_________________
:arrow: Passat B5 1.9 TDi 81kw AVG+4motion
Ex ►Audi A6 Avant 3.0 TDi
Ex ►Passat B5,5 Variant, 2.8 V 6 30V,4motion,Tiptronic,Highline+LPG
Ex ►Passat B5 sedan 1.9 TDI 81KW AFN


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Utáhne skutečně 2,8 V6 dvoutunový přívěs?
PříspěvekNapsal: 27.06.2015 21:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.09.2008

Příspěvky:

647

Bydliště:

Děčín

zdravím pánové, mám taktéž V6 v tiptronicu a je to mnohem lepším volba na tahání než manuál. dříve jsem tahal za manuálem a můžu vám říct, že když jsem někam potřeboval zacouvat tak spojka během chvíle pěkně smrděla. navíc tiptronic točí o cca 1200 ot mín, takže to na dálku ani nijak zvlášt nechlastá. Jezdím s naloženým podvalem vždy do 12litrů. a to nejezdim 80. za mě tedy raději tiptronic. samozřejmě se musí měnit pravidelně olej v převodovce. pak to funguje skvostně.

_________________
PASSAT B4 1.9 tdi, VW PASSAT COMBI 2.8 V6 4 MOTION HIGHLINE 05, ex závoďáci: toyota celica 1.6, golf 2 1.8, jetta 1 1.8 16V, golf 1 1.8 16V, renault 5 1.8 GTE, renault 19 1.8 16V , SEAT CORDOBA SX 2.0 16 V, nyní SEAT IBIZA 2.0 16V


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group