Nepíšu ani tak abych potřeboval poradit se závadou jako spíš pokus najít příčinu.
Mám čerstvě měněnou spojku i se setrvačníkem. Auto mi zničeho nic začalo škubat jako blázen až jsem myslel že nedojedu a už se mi honili katastrofický scénáře další drahý opravy.
V diagnostice byli jen dvě chyby sporadicky ztráta signálu z váhy což jsem podědil od minulýho majitele, nalomenej konektor tak to jsem vyřešil, vyčistil celej filtrbox a váhu profukl.
Druhá chyba byla nesmyslný signál na čidle G28. Takže jsem šel klasicky nejdřív po konektoru a fakt v něm bylo mokro.
To že tam byla voda ještě nějak pochopím i když to má těsnění a kabel nikde zpuchřelej neni. V konektoru ale byla chladící kapalina vůbec nechápu jak by se tam mohla dostat ?
Máte někdo s tímto zkušenost ?
1.8T škube - snímač G28 má mokrý konektor
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- _GK_
- Závodník
- Příspěvky: 552
- Registrován: 09.06.2009 17:47
- Kontaktovat uživatele:
- _GK_
- Závodník
- Příspěvky: 552
- Registrován: 09.06.2009 17:47
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T škube - snímač G28 má mokrý konektor
Tak odpovím si sám protože jsem na to přišel a snad to pomůže i někomu dalšímu.
Na vině je víčko expanzní nádoby chladící kapaliny respektive ten ventil, který má vypouštět kapalinu přepadem. Při větší zátěži motoru na dálnici nebo do větších stoupání víčko propouštělo a odkapávalo. Ztráta byla pomalá a končila cca 1cm pod rysku minimální hladiny pak už to dál skoro neupouštělo. Šedivý konektor čidla G28 je hned kousek od výpusti expanzní nádoby takže to tam teplý asi nějak proteče.
Tlak v okruhu asi byl tím pádem nižší, ale nic co by šlo na omak trubek poznat.
Takže na mé škubání stačilo konektor důkladně vysušit a vyměnit víčko expanzní nádoby. Aby se to už neopakovalo tak ještě koupím hadičku se sponou na výpust expanzní nádoby aby to příště flusalo někam ven respektive hlouběji z motorového prostoru.
Na vině je víčko expanzní nádoby chladící kapaliny respektive ten ventil, který má vypouštět kapalinu přepadem. Při větší zátěži motoru na dálnici nebo do větších stoupání víčko propouštělo a odkapávalo. Ztráta byla pomalá a končila cca 1cm pod rysku minimální hladiny pak už to dál skoro neupouštělo. Šedivý konektor čidla G28 je hned kousek od výpusti expanzní nádoby takže to tam teplý asi nějak proteče.
Tlak v okruhu asi byl tím pádem nižší, ale nic co by šlo na omak trubek poznat.
Takže na mé škubání stačilo konektor důkladně vysušit a vyměnit víčko expanzní nádoby. Aby se to už neopakovalo tak ještě koupím hadičku se sponou na výpust expanzní nádoby aby to příště flusalo někam ven respektive hlouběji z motorového prostoru.
- amavet
- VWexpert
- Příspěvky: 4166
- Registrován: 11.02.2008 07:50
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T škube - snímač G28 má mokrý konektor
flustat by to z vycka nemelo , obcas se stane ze se pretlakovy ventil ve vycku dodrbe , ale pokud ti to bude plivat i s novym vyckem , je to spatne . foukle tesneni ci praskla hlava . od toho tam to vycko je , aby uvolnilo nadmerny tlak . takze pokud mas vodni hadice tvrde jak beton , je to jasny . nevim presne jak je to u passata ted , ale auta maji ruzny tlak vodni soustavy . od 0,5 az po 1,5 baru
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3
- _GK_
- Závodník
- Příspěvky: 552
- Registrován: 09.06.2009 17:47
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T škube - snímač G28 má mokrý konektor
Jak jsem psal, víčko to vyřešilo. Hlava napřipadá skoro ani v úvahu, když to má 30 tisíc od montáže plynu před kterou se rozebíral celý vršek motoru a všechno se vyčistilo a přetěsnilo. Trubky jsou natlakované ale ne uplně na beton.