Chlapy potrebujem radu.
od kupy auta môžem jazdiť maximalne po štvrť nadrže lebo auto zdochne bez benzínu.
už sa to hodlam hodny čas riešiť.
chcem sa opýtať či niekto nemal už tento problém.
v pravej časti je čerpadlo hlavné, v lavej časti je plavák a su tam aj prepojenia do pravej časti nádrže
predpokladám že nefunguje práve to prečerpávanie, a preto riešim čo môže byť vadné.
čo dáva impulz na prečerpanie z lavej časti nádrže zostatok paliva do pravej k čerpadlu? nech identifikujem problém
v diagnostike žiadna zavada ohladne načrtnutia problému.
Dakujem za info
problém prečerpávanie paliva 2,8V6 syncro z druhej polky nádrže
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- Tunerkoo
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 30.12.2008 22:59
- Bydliště: Bratislava
problém prečerpávanie paliva 2,8V6 syncro z druhej polky nádrže
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 227PS/471Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: problém prečerpávanie paliva 2,8V6 syncro z druhej polky nádrže
nazdar je tam origo čerpadlo?
- Tunerkoo
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 30.12.2008 22:59
- Bydliště: Bratislava
Re: problém prečerpávanie paliva 2,8V6 syncro z druhej polky nádrže
ano všetko origo fabricke(aspon sa domnievam nevyberal som ho)
je nejaky dovod nefunkcie ked by tam bolo neorigo?
je nejaky dovod nefunkcie ked by tam bolo neorigo?
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 227PS/471Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: problém prečerpávanie paliva 2,8V6 syncro z druhej polky nádrže
jestli náhodou tam neni jiné čerpadlo a nemá vyšší saci koš
- Tunerkoo
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 30.12.2008 22:59
- Bydliště: Bratislava
Re: problém prečerpávanie paliva 2,8V6 syncro z druhej polky nádrže
Cerpadlo je len vpravo vlavo solo plavaka dve hadicky na vedenie paliva.
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 227PS/471Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: problém prečerpávanie paliva 2,8V6 syncro z druhej polky nádrže
to já vím že je čerpadlo jen na jedne straně sešsi jistej že to prostě nevyrovnává hladinu?