problém prečerpávanie paliva 2,8V6 syncro z druhej polky nádrže

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tunerkoo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 30.12.2008 22:59
Bydliště: Bratislava

problém prečerpávanie paliva 2,8V6 syncro z druhej polky nádrže

Příspěvek od Tunerkoo »

Chlapy potrebujem radu.
od kupy auta môžem jazdiť maximalne po štvrť nadrže lebo auto zdochne bez benzínu.
už sa to hodlam hodny čas riešiť.

chcem sa opýtať či niekto nemal už tento problém.
v pravej časti je čerpadlo hlavné, v lavej časti je plavák a su tam aj prepojenia do pravej časti nádrže
predpokladám že nefunguje práve to prečerpávanie, a preto riešim čo môže byť vadné.

čo dáva impulz na prečerpanie z lavej časti nádrže zostatok paliva do pravej k čerpadlu? nech identifikujem problém
v diagnostike žiadna zavada ohladne načrtnutia problému.

Dakujem za info
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 227PS/471Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: problém prečerpávanie paliva 2,8V6 syncro z druhej polky nádrže

Příspěvek od xerxes »

nazdar je tam origo čerpadlo?

Uživatelský avatar
Tunerkoo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 30.12.2008 22:59
Bydliště: Bratislava

Re: problém prečerpávanie paliva 2,8V6 syncro z druhej polky nádrže

Příspěvek od Tunerkoo »

ano všetko origo fabricke(aspon sa domnievam nevyberal som ho)
je nejaky dovod nefunkcie ked by tam bolo neorigo?
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 227PS/471Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: problém prečerpávanie paliva 2,8V6 syncro z druhej polky nádrže

Příspěvek od xerxes »

jestli náhodou tam neni jiné čerpadlo a nemá vyšší saci koš

Uživatelský avatar
Tunerkoo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 30.12.2008 22:59
Bydliště: Bratislava

Re: problém prečerpávanie paliva 2,8V6 syncro z druhej polky nádrže

Příspěvek od Tunerkoo »

Cerpadlo je len vpravo vlavo solo plavaka dve hadicky na vedenie paliva.
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 227PS/471Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: problém prečerpávanie paliva 2,8V6 syncro z druhej polky nádrže

Příspěvek od xerxes »

to já vím že je čerpadlo jen na jedne straně sešsi jistej že to prostě nevyrovnává hladinu?

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“