Ventilové víko 1,8T 20V AWT

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
mariolk
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 17.04.2014 08:28

Ventilové víko 1,8T 20V AWT

Příspěvek od mariolk »

Ahoj. Mám problé s únikem oleje s největší pravděpodobností mezi ventilovým víkem a hlavou. Usuzuji podle toho, že je těsnění od oleje, který dále stéká po motoru a kape na kat. Je to vzadu na nejnižším místě v pravo. Problém je, že těsnění jsem měnil už třikrát. Z toho jednou já a dvakrát servis. Utaženo na momet dle předepsaného servisu. Zkoušel jsem to i mírně přetáhnout, ale pořád stejné. Největší únik mám při zatížení motoru. Když jej nechám běžet hodinu v garáži, je to ok, ale jakmile ujedu 30km už to čoudí od katu. Nemáte někdo zkušenost co s tím? Už mě to vážně štve. :evil: :evil: :evil:
Naposledy upravil(a) mariolk dne 03.11.2015 00:09, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
amavet
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4166
Registrován: 11.02.2008 07:50
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Ventilové víko

Příspěvek od amavet »

nebylo by na skodu napsat o jaky motor se jedna ... co se tyce tesneni vyka ventilu , ja osobne kdyz delam go hlavy , objednavam set hlavy victor reinz + k tomu objednam tesneni vyka original . i kdyz je v sade od victoru , nikdy nemontuju jine tesneni vyka nez origo , vzdy tece i kdyz se clovek snazi jak chce . ve finale , kdyz uz ma clovek obe tesneni v ruce , zjisti ze je materialove nekde uplne jinde origo nez nahrada . cili jasne reseni objednat origo , ocistit a je klid :wink:
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3

mariolk
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 17.04.2014 08:28

Re: Ventilové víko 1,8T 20V AWT

Příspěvek od mariolk »

Děkuji za připomínku. Druh motoru jsem doplnil do nadpisu. Není přece možné, aby to teklo vždy. Musí to jít nějak udělat. Katalizátor už mám celý od oleje. Zatím jsem to vyřešil kusem plechu a olej odvádím na převodovku, kde nehrozí vznícení, ale spokojený nejsem. Možná to origo těsnění, může být řešením.

Uživatelský avatar
mimragon
Řidič
Řidič
Příspěvky: 81
Registrován: 10.08.2014 20:43
Bydliště: Olomouc

Re: Ventilové víko 1,8T 20V AWT

Příspěvek od mimragon »

mariolk píše:Děkuji za připomínku. Druh motoru jsem doplnil do nadpisu. Není přece možné, aby to teklo vždy. Musí to jít nějak udělat. Katalizátor už mám celý od oleje. Zatím jsem to vyřešil kusem plechu a olej odvádím na převodovku, kde nehrozí vznícení, ale spokojený nejsem. Možná to origo těsnění, může být řešením.
A vyměnil si i těsnění od napínáku vaček?
VW Golf mk4 1.9tdi 81kw @ xxkw, A6 1.8T 132kw @ xxxkw

mariolk
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 17.04.2014 08:28

Re: Ventilové víko 1,8T 20V AWT

Příspěvek od mariolk »

Těsnění na napínáku jsem neměnil. Je to složité? Zatím jsem to ještě nedělal.

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

No pro zacatecnika ano, musis dat motor do HU, u ozubu na vackach jsou znacky, ktere musi sedet se znackami na prekladu vacek, vyndas saci vacku, vyndas napinak retezu, ten musis stlacit, je na to pripravek, ale lze to udelat i bez nej, ale je potreba davka zrucnosti a trpelivosti ;-) . Das nove tesneni a skladas v opacnem poradi, nemusis vyndavat vyfukovou vacku ani rozvody.
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:

WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“