Ventilové víko 1,8T 20V AWT
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 17.04.2014 08:28
Ventilové víko 1,8T 20V AWT
Ahoj. Mám problé s únikem oleje s největší pravděpodobností mezi ventilovým víkem a hlavou. Usuzuji podle toho, že je těsnění od oleje, který dále stéká po motoru a kape na kat. Je to vzadu na nejnižším místě v pravo. Problém je, že těsnění jsem měnil už třikrát. Z toho jednou já a dvakrát servis. Utaženo na momet dle předepsaného servisu. Zkoušel jsem to i mírně přetáhnout, ale pořád stejné. Největší únik mám při zatížení motoru. Když jej nechám běžet hodinu v garáži, je to ok, ale jakmile ujedu 30km už to čoudí od katu. Nemáte někdo zkušenost co s tím? Už mě to vážně štve.
Naposledy upravil(a) mariolk dne 03.11.2015 00:09, celkem upraveno 1 x.
- amavet
- VWexpert
- Příspěvky: 4166
- Registrován: 11.02.2008 07:50
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ventilové víko
nebylo by na skodu napsat o jaky motor se jedna ... co se tyce tesneni vyka ventilu , ja osobne kdyz delam go hlavy , objednavam set hlavy victor reinz + k tomu objednam tesneni vyka original . i kdyz je v sade od victoru , nikdy nemontuju jine tesneni vyka nez origo , vzdy tece i kdyz se clovek snazi jak chce . ve finale , kdyz uz ma clovek obe tesneni v ruce , zjisti ze je materialove nekde uplne jinde origo nez nahrada . cili jasne reseni objednat origo , ocistit a je klid
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 17.04.2014 08:28
Re: Ventilové víko 1,8T 20V AWT
Děkuji za připomínku. Druh motoru jsem doplnil do nadpisu. Není přece možné, aby to teklo vždy. Musí to jít nějak udělat. Katalizátor už mám celý od oleje. Zatím jsem to vyřešil kusem plechu a olej odvádím na převodovku, kde nehrozí vznícení, ale spokojený nejsem. Možná to origo těsnění, může být řešením.
- mimragon
- Řidič
- Příspěvky: 81
- Registrován: 10.08.2014 20:43
- Bydliště: Olomouc
Re: Ventilové víko 1,8T 20V AWT
A vyměnil si i těsnění od napínáku vaček?mariolk píše:Děkuji za připomínku. Druh motoru jsem doplnil do nadpisu. Není přece možné, aby to teklo vždy. Musí to jít nějak udělat. Katalizátor už mám celý od oleje. Zatím jsem to vyřešil kusem plechu a olej odvádím na převodovku, kde nehrozí vznícení, ale spokojený nejsem. Možná to origo těsnění, může být řešením.
VW Golf mk4 1.9tdi 81kw @ xxkw, A6 1.8T 132kw @ xxxkw
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 17.04.2014 08:28
Re: Ventilové víko 1,8T 20V AWT
Těsnění na napínáku jsem neměnil. Je to složité? Zatím jsem to ještě nedělal.
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
No pro zacatecnika ano, musis dat motor do HU, u ozubu na vackach jsou znacky, ktere musi sedet se znackami na prekladu vacek, vyndas saci vacku, vyndas napinak retezu, ten musis stlacit, je na to pripravek, ale lze to udelat i bez nej, ale je potreba davka zrucnosti a trpelivosti . Das nove tesneni a skladas v opacnem poradi, nemusis vyndavat vyfukovou vacku ani rozvody.
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79