Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pomoc s řešením chyb z VAGu
PříspěvekNapsal: 31.03.2016 19:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

225

Bydliště:

Pardubice

Čaute,

tak jsem to píchnul na diagnostiku, protože mám nějaké problémy s otáčkami a škubáním a v servise mi řekli, že to plive dvě chyby, tak je smazali a objevujou se furt. Diagnostika vyplivla:

Kód:
16716 ( P0332 ) - snímač klepání 2 - příliš malý singál

Kód:
16487 ( P0103 ) - měřič hmotnosti vzduchu . příliš velký signál


Tady http://www.autokseft.cz/Nahradni-dily/V ... 341_100355 těch vah vzduchu mají snad tisíc můžete mi poradit kterou? A nechápu jak to může stát takový prachy vždyť je to kus plastu s konektorem :D myslíte, že by mohlo pomoci to takto nějak vyčistit?

https://www.youtube.com/watch?v=TPYolHb1bOs

Co s tím? Poradíte?

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc s řešením chyb z VAGu
PříspěvekNapsal: 31.03.2016 20:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

225

Bydliště:

Pardubice

Tak na zahraničním foru jsem četl, že má dávat na neutrál 1-4g/s a při zátěži +- 120g/s bez chipu s chipem 170g/s a mě dává na neutrál 2,64g/s a v zátěži cca od 5000ot/min 124g/s, takže takhle funguje dobře, ale proč to teda plive VAG,

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc s řešením chyb z VAGu
PříspěvekNapsal: 31.03.2016 22:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

225

Bydliště:

Pardubice

Hoši potřebují pomoc absolutně nevím co se s tím autem děje. Malém jsem ani nedojel do práce. Otáčky brutálně lítají auto škube jako prase. Nastartoval jsem začali lítat otáčky zkusil jsem přidat plány ale to vůbec zrádná reakce na přidání plynu a chciplo to. Zkusil jsem znovu nějak jsem se rozjel pak to začalo hrozně moc škubat a chciplo. Tak zase znovu jedu najednou úplně výkon pryč jako kdyby to ztratilo dech pak to nabralo dech vystřelilo mě to a zase oračky začali začalo to škubat a v 50 mi to chciplo. Pak vždy po startu mi to chci Palo a hrozně to smrdí přitom vypadá to na nespálený benzín. Fakt jakože dost to smrdělo.

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc s řešením chyb z VAGu
PříspěvekNapsal: 01.04.2016 17:44 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

20.03.2014

Příspěvky:

27

Co mas za auto, myslim rok vyroby, typ motoru. Jinak vahu jsem taky tak cistil (cisticem brzd)

Tapatalk - Samsung


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc s řešením chyb z VAGu
PříspěvekNapsal: 01.04.2016 19:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

225

Bydliště:

Pardubice

Passat 1.8T 1998 AEB

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc s řešením chyb z VAGu
PříspěvekNapsal: 02.04.2016 00:25 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

20.03.2014

Příspěvky:

27

Tak v benzinech se moc nevyznam... ale nektere veci musi byt stejne s naftou... zkontroluj uplne cele sani az ke svodun vcetne egru a skrtici klapky, co muzes to vycisti a zkontroluj jestli chodi v celem rozsahu. Turbo mas rizene podtlakem? Pokud ano, zkontroloval bych jestli ti podtlak saje a jestli nemas nekde netesnosti, pripadne zkontrolovat ventily. Na naftacich se dela log tzn. Rozjedes auto do tahleho kopce das 3. Prevodovy stupen, otacky nech spadnout cca na 1200 ot/min. zapnes log bloku 003 a 011 (nejsem si jisty, musis pohledat ve faq na foru) das plyn na podlahu a drzis az do 4000 ot/min vypnes log a soubor hodis sem. Tady uvidime jak ti slape vaha vzduchu 003 a jak se ti nafukuje turbo 011. Tohle delam u naftaka myslim, ze to bude podobne. Muze ti taky blbnout elektroinstalace - zkus zahybat se vsema kablrma hlavne tu ke vstrikum. Na chyby jsem se ti presne nedival, ale az budu na pc tak se podivam.

Tapatalk - Samsung


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc s řešením chyb z VAGu
PříspěvekNapsal: 02.04.2016 12:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

225

Bydliště:

Pardubice

Servisák jen rychle něco zkoušel, protože na to neměl čas a dostane se k tomu až příští týden, ale hejbal nějakou hadičkou blízko u škrtící klapky a když s ní nějako hnul, tak to nedělalo a hnul s ní zase trochu a začalo to skákat ty otáčky atp.. Váhu vzduchu jsem logoval nedávno a byla dobrá od 2,64g/s do 124g/s hodnoty série i dle zahraničního fora. A ještě když otáčky se držej , tak je to dobrý ale pak jakmile začnou klesat tak to okamžitě začne hrozně smrdět nespáleným benzínem.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc s řešením chyb z VAGu
PříspěvekNapsal: 03.04.2016 09:38 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

20.03.2014

Příspěvky:

27

Tak jestli hybal hadickou, tak je to podtlak na ovladani skrtici klapky, budes tam mit prdlou hadicku. Pomuze vymena anebo jen zkratit

Tapatalk - Samsung


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc s řešením chyb z VAGu
PříspěvekNapsal: 03.04.2016 19:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

225

Bydliště:

Pardubice

No nějakou hadičkou u klapky hýbal, takže je možné, že to bude nějaký podtlak na škrtííc klpaku uvidím v Pondělí na to začne koukat, tak snad to bude ono.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc s řešením chyb z VAGu
PříspěvekNapsal: 04.04.2016 19:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

225

Bydliště:

Pardubice

Tak servisak podal informace ze to prý může dělat za váha takže objednal kovou a zítra ji tam zkusit dat akorát mě zarazí proč ji nezkusil odpojit když říkáte ze jednotka by si hodila nouzovou mapu a když by to přestalo dělat je to tím s když ne tak to tím není.

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc s řešením chyb z VAGu
PříspěvekNapsal: 05.04.2016 00:01 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

20.03.2014

Příspěvky:

27

Presne tak, kdyz odpojis vahu tak je tam urcita nouzova hodnota, byl by nizsi vykon, ale urcite by ti to necukalo. A to jako budes platit? I kdyz to tim nebude?

Tapatalk - Samsung


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc s řešením chyb z VAGu
PříspěvekNapsal: 05.04.2016 09:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

225

Bydliště:

Pardubice

Když to tím nebude, tak to vrátí, ale já pochybuji, že to co objednal bude váha vzduchu za 800 Kč.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc s řešením chyb z VAGu
PříspěvekNapsal: 05.04.2016 20:28 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

20.03.2014

Příspěvky:

27

Tak mohl objednat jen ten kus s tou mrizkou, ktery je v tom tubusu prisrubovany

Tapatalk - Samsung


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc s řešením chyb z VAGu
PříspěvekNapsal: 05.04.2016 22:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

225

Bydliště:

Pardubice

nene celá váha vzduchu starou mám doma ..

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc s řešením chyb z VAGu
PříspěvekNapsal: 06.04.2016 08:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.04.2012

Příspěvky:

225

Bydliště:

Pardubice

Tak byl jsem to trochu projet a vypadá, že to opravdu bylo tou váhou. Žádné problémy jsem zatím nezaznamenal. Auto za plynem jde +- stejně jako šlo předtím a když po zbytek týdne to nebude jevit žádný problém, tak o víkendu zkusím tuhle novou váhu nalogovat. Při volnoběhu jinak místo 24g/s dávala 27g/s. A otáčky se houpou cca. od 750 - 800ot/min, ale to mi dělalo i předtím to vypadá asi zase na zas.... klapku, takže jí možná vyndám a mrknu na ní jestli by nechtěla zase po dvou letech vyčistit. Jinak názory či nějaké rady stále furt uvítám. :)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group