1.8t AWT vynechává, cuká, hulí - vstřiky ?
Napsal: 02.10.2016 07:56
Ahoj klubáci, řešil někdo z vás výměnu vstřiků ? Nejspíš mě zlobí, motor chvílemi bíle hulí (ne pořád, jen v tu chvíli když se dusí) při více sešlápnutém plynu kucká a dusí se, pokud sešlápnu plyn hodně pomalu tak se dejme tomu rozjede bez škubání... Svíčky nové před 5tkm, zapalovací moduly nové teď, klapka vyčištěná - nastavená teď, pal.filtr nový před 5tkm, vzduch filtr nový 700km zpět KN vložka, podtlaky vypadají dobře, Lambda* vyměněná, VAG bez závad, čerpadlo změřeno dává 3 bary na volnoběh (v zátěži jsem neměřil tak snad ok), voda neubývá, olej neubývá, tlaky měřeny cca 10tkm zpět (12 +- 0.2 na válci) Auto má LPG*, na LPG* jede naprosto normálně, pokud přepnu na benzin tak problém viz. výše...
Někdo nápad co by to mohlo být jiného ?
Popřípadně, díval jsem se po vstřicích a mám tam: 06B 133 551 M (AWT 1.8t 11Okw) měli by údajně pasovat i s vyšším průtokem konkrétně: 06A 906 031 BA (většinou A4 B6 1.8t 120kw, 125kw, 140kw) Když budu kupovat nové tak že bych vzal ty "silnější", zkoušel někdo ? Zaprvé jsou silnější a zadruhé o cca 400Kc/ks levnější
edit: Ještě zmíním jak vznikl problém:
Jedu cca 130 po rovince v klidu, došel plyn a auto se přeplo na benzín, dvakrát po sobě spadla rafička rychloměru (ani ne na vteřinu a pak se vrátila zase zpátky), budíky zapípaly, rozsvítil se Check a auto začalo škubat, kuckat a vynechávat... po napíchnutí na VAG hlásilo dva špatné zapalovací moduly, špatnou lambdu před katem, vyměnil jsem tedy dva zapalovací moduly, lambdu, auto přestalo vynechávat ale kucká a dusí se....
Někdo nápad co by to mohlo být jiného ?
Popřípadně, díval jsem se po vstřicích a mám tam: 06B 133 551 M (AWT 1.8t 11Okw) měli by údajně pasovat i s vyšším průtokem konkrétně: 06A 906 031 BA (většinou A4 B6 1.8t 120kw, 125kw, 140kw) Když budu kupovat nové tak že bych vzal ty "silnější", zkoušel někdo ? Zaprvé jsou silnější a zadruhé o cca 400Kc/ks levnější
edit: Ještě zmíním jak vznikl problém:
Jedu cca 130 po rovince v klidu, došel plyn a auto se přeplo na benzín, dvakrát po sobě spadla rafička rychloměru (ani ne na vteřinu a pak se vrátila zase zpátky), budíky zapípaly, rozsvítil se Check a auto začalo škubat, kuckat a vynechávat... po napíchnutí na VAG hlásilo dva špatné zapalovací moduly, špatnou lambdu před katem, vyměnil jsem tedy dva zapalovací moduly, lambdu, auto přestalo vynechávat ale kucká a dusí se....