Zdravím chlapy
Mám dotaz ohledně takového cvrlikání motoru. Co jsem zpozoroval, tak to dělá při deceleraci mezi 3000 až 2500 ot./min a při zhasínání motoru. Ale je to slyšet jen při staženém okně. Nemáte někdo tušení co to dělá a zda je to v pořádku?
Něco jsem se tady dočetl o ventylu pod air-boxem k nádobě od aktivního uhlí nebo tak nějak, ale raději se zeptám takhle přímo.
Všem díky za postřehy
1,8T 20V AWT Podivné ,,cvrlikání" motoru
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 07.10.2008 14:33
- Bydliště: Sudkov ( Šumperk )
- Kontaktovat uživatele:
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: 1,8T 20V AWT Podivné ,,cvrlikání" motoru
Co rozvodový řetěz mezi vačkami s napínákem?
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 07.10.2008 14:33
- Bydliště: Sudkov ( Šumperk )
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,8T 20V AWT Podivné ,,cvrlikání" motoru
Já si to taky myslím, ale napínák je přeci hydraulický. Např. při volnoběhu to ani nepípne, jen při deceleraci a navíc jen v malém rozmezí otáček. Tak si nejsem jistý.
Zkouším právě, jestli se s tím někdo nesetkal.
Zkouším právě, jestli se s tím někdo nesetkal.
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: 1,8T 20V AWT Podivné ,,cvrlikání" motoru
Mně to cvrlikalo po repasi hlavy. Pak jsem zjistil, že se "nějak" uvolnil nanýtovaný Hallův senzor na vačce (je to v kontaktu s rozvod. kolem, pod rozvody). To způsobilo problém se starty auta. Po výměně už necvrliká a hlavně startuje.
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 07.10.2008 14:33
- Bydliště: Sudkov ( Šumperk )
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,8T 20V AWT Podivné ,,cvrlikání" motoru
Mě se to spíš ozývá s prostoru mezi air-boxem a motorem, ale samozřejmě to může klamat. Po tech. stránce nemám s autem jedinný problém.
Ono mě už to dělá strašně dlouho (cca 60tis. km) a pořád stejně, jen mi to pořád hlodá v hlavě, aby to nebyla oprava za 3000,- a já to nechal být a potom to bude stát několikrát tolik
Ono mě už to dělá strašně dlouho (cca 60tis. km) a pořád stejně, jen mi to pořád hlodá v hlavě, aby to nebyla oprava za 3000,- a já to nechal být a potom to bude stát několikrát tolik