1.6 75kW - Kabely ke svíčkám

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Benyhof
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 06.06.2008 11:32

1.6 75kW - Kabely ke svíčkám

Příspěvek od Benyhof »

Zdravím, mám VW PASSAT Variant (3B6) 1.6l 75.00kw s LPG motor myslím ALZ
přestali mi zapalovat svíčky č.2 a č.3... říkal jsem si vpoho vyměním svíčky a jedu. Vytáhl jsem je a zkoušel jsem je prohazovat mezi sebou a jiskra na těch dvou kabelech nikde...
Při jednom pokusu jsem dostal solidní petelici až mi vyjeli oči z důlku :lol:
K rozdělovači je tak blbý přístup, že jsem zatím nebyl schopen vytáhnout ty kabely abych je proměřil zvlášť.
A proto si říkám jestli s tím měl někdo už zkušenost...?
Je mi divné že nejdou hned dva kabely naráz z ničeho nic a hned dva kabely...?
Budou to jen kabely nebo i rozdělovač?
Dá se nějak vyloučit závada rozdělovače?
Musím demontovat celé sání nebo je nějaká finta abych se vyhnul celé rozborce sání?
Díky za info..

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Kabely ke svíčkám

Příspěvek od xerxes »

Nazdar bude nejspis v haji vysokonapetovy modul(civka)

Benyhof
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 06.06.2008 11:32

Kabely ke svíčkám

Příspěvek od Benyhof »

To by ale nešlo vůbec, ne? do 1 a 4 to jde, ale 2 a 3 nejde... nedaří se mi vycvaknout ty kabely je tam hrozny přístup...

Benyhof
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 06.06.2008 11:32

Re: Kabely ke svíčkám

Příspěvek od Benyhof »

Tak se mi konečně podařilo vycvaknout ty kabely a 2 s 3 nejsou pruchozi ostatni maji kolem 7kohmu...
Při představě demontáže celého sání jsem si říkal, že by mi z toho jeblo... klobouk dolu před automechaniky...
Tak snad ta vysokonapetova civka bude OK ... objednal jsem kabely Bosch + nove Iridiove svíčky ....
Jinak jsem si představoval rozdělovač jak na škodovce :D ,ale už je jiná elektro doba...
No jestli to nepujde po výměně kabelu tak se zblaznim protoze vytahnout ten modul bude pruda...

Benyhof
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 06.06.2008 11:32

Re: Kabely ke svíčkám

Příspěvek od Benyhof »

Asi mě klepne, po montáži nových svíček i kabelů jsem nastartoval opět na 2 válce...
těch sprostých slov co letělo... tak objednávám cívku ,ale jestli tou to nebude tak mě fakt už klepne...
Má někdo zkušenost s demontáží cívky?
Chci to tahat přes klapku která je vodou chlazená tak musím všechno rozpárat ... bože tam je přístup jak pro pidiruce...

Benyhof
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 06.06.2008 11:32

Re: Kabely ke svíčkám

Příspěvek od Benyhof »

Tak cívku jsem vytáhl přes díru co vznikla při odmontování odvzdušnění klikovky. Škrtící klapku jsem musel taktéž povolit a i trubku s chlazením...
Nakonec jsem ten porod zvládl bylo to fakt jako bych tahal nějaké štěně z bůhví čeho...
Cívku jsem proměřil a jedna strana má 5kohm a druhá strana taktéž 5kohm ... tak jsem trochu zaskočen a začínám se modlit aby to bylo opravdu tímto ...
Vag mi totiž napsal krom toho že vynechává zapalování ,válec 2 a 3 že snímač polohy vackových hridelu G40 -signal prilis maly .... ale to sem si rikal ze bude tím ze to nezapálí...
No sem jak na trní a zítra příjde cívka...

Benyhof
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 06.06.2008 11:32

Re: Kabely ke svíčkám

Příspěvek od Benyhof »

Hurá ... tak děkuji za správný typ xerxesovi :thanks:
Bylo to tou cívkou ,ale i kabely byli za zenitem a svíčky též už nebyli zrovna ideál tak jsem nakonec rád, že je to vyměněné komplet a snad bude na delší dobu klid. Cívku jsem sice koupil druhovýrobu tak doufám, že mě přežije :pleasantry:

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Kabely ke svíčkám

Příspěvek od xerxes »

rád jsem pomoh :wink:

EAS
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 07.11.2017 18:03

Re: 1.6 75kW - Kabely ke svíčkám

Příspěvek od EAS »

Ahoj, mám stejný problém, ale pouze za studena. Když se motor zahřeje, jede normálně, taky jsi to měl tak? díky ti

Benyhof
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 06.06.2008 11:32

Re: 1.6 75kW - Kabely ke svíčkám

Příspěvek od Benyhof »

No cukání za studena mi vyřešilo nastavení klapky do továrního nastavení, protože přepínám na LPG a klapka se časem adaptuje na jinou hodnotu... Ale když mi blbly ty kabely s cívkou tak to bylo jako když startuje traktor.... Zezačátku to dělal jenom jeden válec ,ale po týdnu se k tomu přidal druhý a to už byl rachot... Výsledek byl takový že jsem jel 5km na 2 válce a to koleno z motoru s katalyzátorem bylo rozžhavené do ruda ... Radši to zavčasu pořeš ;)

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“