1,6 AHL trhanie od 2tisíc otáčok

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
emGee
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 30.04.2017 21:58

1,6 AHL trhanie od 2tisíc otáčok

Příspěvek od emGee »

Zdravím tak, mám dosť velký problém.

Začneme tým,že auto pri zošlapnutí plynu cez polku(cca) začne kašlať brblať a neťahá a až od cca 2800-3000 to ide riadne. Navyše aj smrdí ako stará embéčka a benzín za mnou cítiť niekolko metrov. Na normálne behanie sa s tým však blbo jazdí. Začal som diagnostikou, tá hodila váhu vzduchu ale pravdepodobne ostala len v pamäti po odpájani, teraz ju už nehádže(každopádne môže byť zlá ale vyčistil som ju, problém pretrváva). Sviečky čisto nové Bosch. Káble vyzerali byť menené. Tak som sa pustil do lambda sondy, kedže mi po štarte jeden krát žiadne kašlanie nerobilo, vymenil som ju ( za síce použitú) ale vyzerala lepšie a nebola dotlčená. Problém stále trval.

Tak z predchadzajuceho motora som zobral cievku, bol zoxidovaný B kontakt, prečistili sme to, nastriekali kontakt sprejom atd. Zapojili a poskladali auto. Čuduj sa svetu jeden den to šlo celkom normal( niekoľkonásobne lepšie) aj ked stále tam nebolo plynulé zrýchlovanie, aspon auto pálilo fajn. Konečne som mal pocit,že to funguje. A dnes znova, kašlalo, netahalo atd.

Kde už mám hladať chybu? Všetky názory nápady rád prediskutujem.

Uživatelský avatar
emGee
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 30.04.2017 21:58

Re: 1,6 AHL trhanie od 2tisíc otáčok

Příspěvek od emGee »

Tak čiastočné trhanie vyriešené, zohnal som druhú váhu vzduchu. Objavil sa ale väčší problém. Začína sa tvoriť emulzia v oleji, no nie velmi( olej nepribúda, naopak dolievam tak 1dcl na 100km) čož je dosť. Aj dymí do modra. Ale ,,, vody ubúda dosť, od maxima ho za 100km stiahne až 1cm pod minimum (čiže skoro 0,5-0,7dcl) ak to dobre počítam podla mojej fľašky.

Je tam druhý motor( na prvom bol vadný blok) čiže nové tesnenia (pod hlavou nie) nová priruba chladiva, nová vodná pumpa, rozvody, termostat, plno dielcov. Proste jedine čo mi ostáva je hlava (mám po GO jednu odtlakovanu a prebrusenu). Potom je tam jeden snímač na saní a teraz to najdôležitejšie: Škrtiaca klapka///// a nejaké dve hadice veduce do kocky ( pravdepodobne Chladič oleja?) ktoré boli na starom motore odpojene, a tu sme ich samozrejme zapojili ako by mali byť. Je možné ,že v cez škrtiacu púšťa vodu alebo kde sa to ešte môže tak spojiť? mimo samotného motora.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“