Zdravím, pánové potřeboval bych od Vás radu. Mám B5 v 1.6 74Kw s motorem ARM. Po studeném startu se mi stává že se při rozjezdu zakucká... trvá to třeba 2-3 vteřiny a pak se chytne a je klid... Občas mi také zakolísaj otáčky, ale není to až v takovým rozsahu. Rozmezí cca 700 - 1200. Zlobil mě vstřik na 4 válci tak jsem to připisoval na jeho učet, avšak po jeho výměně se nic nezlepšilo. Poradíte mi někdo co případně s tím? Pátral jsem ve foru, ale asi blbě žádný podobný téma jsem nenašel, tak mě hned nestřílejte...
Díky
vynechávání - kolísání otáček
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 06.06.2008 11:32
Re: vynechávání - kolísání otáček
Asi se budu opakovat ale poradil bych ti to samé co v předchozím tématu ...
Ahoj ,,,
nevím jestli ti to pomůže ,ale mě třeba pomohlo ,,resetovani´´ nastaveni klapky vzduchu do základního nastavení přes VAG ...
Jednou za půl roku to tak udělám a mám klid ... ale v mém případě je to hlavně z důvodu přepínání LPG
Můj důvod je jasný... mýval jsem problémy při startování a pak minutu po tom, protože startuju na benzín ,ale z výletu dojížím na LPG a ani přepínání na dojezdu nepomáhá ....Po restartu to chytá na drc...
Bylo to popsané v nějakém fóru a asi to nedokážu přesně popsat a možná to zkomolím... Prý si elektronika nastavuje klapky do určité polohy podle nějakých proměných ,lamda sonda, váha vzduchu , teplota vzd., teplota mot. a podle toho přizpůsobuje klapku sání ...
Je možné že si ji po odstranění problému znovu neobnovil a tímpádem ji máš při stratu špatně nastavenou ....
V mém případě se to projevovalo také když jsem měl dírku ve vlnovci na odvzdušnění kliky a pak to přisávalo fal. vzduch ... špatné starty a minutové cukání při rozjezdu ... po resetu ... vše ok....
nic tím nezkazíš ... klapka se pak sama znovu zreferuje a nastaví na optimál ...
Ahoj ,,,
nevím jestli ti to pomůže ,ale mě třeba pomohlo ,,resetovani´´ nastaveni klapky vzduchu do základního nastavení přes VAG ...
Jednou za půl roku to tak udělám a mám klid ... ale v mém případě je to hlavně z důvodu přepínání LPG
Můj důvod je jasný... mýval jsem problémy při startování a pak minutu po tom, protože startuju na benzín ,ale z výletu dojížím na LPG a ani přepínání na dojezdu nepomáhá ....Po restartu to chytá na drc...
Bylo to popsané v nějakém fóru a asi to nedokážu přesně popsat a možná to zkomolím... Prý si elektronika nastavuje klapky do určité polohy podle nějakých proměných ,lamda sonda, váha vzduchu , teplota vzd., teplota mot. a podle toho přizpůsobuje klapku sání ...
Je možné že si ji po odstranění problému znovu neobnovil a tímpádem ji máš při stratu špatně nastavenou ....
V mém případě se to projevovalo také když jsem měl dírku ve vlnovci na odvzdušnění kliky a pak to přisávalo fal. vzduch ... špatné starty a minutové cukání při rozjezdu ... po resetu ... vše ok....
nic tím nezkazíš ... klapka se pak sama znovu zreferuje a nastaví na optimál ...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 02.05.2017 13:56
Re: vynechávání - kolísání otáček
Klapka vzduchu mi nepomohla, otáčky se zhoršují při studeném startu mi vylítnou už klidně i na 2 tisíce. Avšak diagnostika mi ukázala špatnou lambda sondu. Což by asi mohlo vysvětlovat ty otáčky, ale tomu že si mrcha zacuká třeba po ujetém kilometru a pak je klid bych to asi nepřipisoval... Co myslíš? Díky za radu