Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.8T 110kw AWT pomalý nástup turba - ventily, váha, turbo?
PříspěvekNapsal: 03.04.2018 11:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

481

Bydliště:

west

Chlapi, řeším problém z pomalým nástupem turba VIZ LOG GRAF. Jedná se o Passat 1.8T AWT 2004 najeto 160tkm. VAG hlásil chybu 17705 - ztráta tlaku mezi turbem a klapkou. Vyměnil jsem decelerační ventil (dole u pumpy sekundárního vzduchu), starý byl původní - nedržel podtlak. Hadice jsem prošel, nic dalšího nezjistil. Budu měnit i ventil u odvětrání klikovky (až bude materiál a čas). Chyba se ale zatím nezopakovala, nástup výkonu stejný - opožděný. VIZ LOG GRAF. Teď se zaměřuji na váhu vzduchu a ať čtu kdekoli, nemohu se dopátrat kolik má dávat váha pro benzin 1.8T. Všude lítaj hodnoty 800-900mg/s ale u nafťáků. Kolik má dávat ta naše? Mě dala max. 147g/s (VIZ LOG TABULKA). A zde mě zajímá ZÁSADNÍ VĚC, kterou se nikde nedočítám. Nevím, jestli se špatná váha projevuje úplnou nefunkčností NEBO jestli se stává, že jednou funguje lépe jindy ne a fixluje a má třeba pomalý náběh...? V logu je vidět, že ve 2000ot jsem dal plný plyn (klapka 100%), váha v ten moment 56g/s. Poté se pozvolna dostala až na 147g/s při 5600ot. Dokáže někdo posoudit, zda je to ok?

Jinak:
- spotřeba oleje cca 0,8l/10tkm, před týdnem na Emisích naprosto bez problémů (tak snad turbo ok?)
- nepadá do nouzáku, nejvyšší výkon dle LOG 0,63 (1630mbar)
- váhu jsem zkoušel odpojit a kromě kontrolky trojúhleniku v kolečku na budikách jsem nepocítil změnu ve výkonu, zdálo se jen, že motor jde trochu "tvrději", ujel jsem 0,5km a raději ji zase zapojil

Díky všem za reakci


Přílohy:
Screenshot 2018-04-03 11.10.52.png
Screenshot 2018-04-03 11.10.52.png (78.37 KiB) Zobrazeno 432 krát

Screenshot 2018-04-03 11.11.05.png
Screenshot 2018-04-03 11.11.05.png (77.57 KiB) Zobrazeno 432 krát

Screenshot 2018-04-03 11.12.14.png
Screenshot 2018-04-03 11.12.14.png (91.16 KiB) Zobrazeno 432 krát


_________________
B5.5 Variant 1.8T 110kW AWT 2004 Tiptronic ***** EX (B5 Variant 1.8 92kW 20V ADR, r.99 automat, LPG)


Naposledy upravil johnns dne 05.04.2018 11:45, celkově upraveno 1
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T 110kw AWT pomalý nástup turba - ventily, váha, turbo?
PříspěvekNapsal: 04.04.2018 15:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

481

Bydliště:

west

Trochu jsem dumal nad "závadností" váhy vzduchu. A sice do jaké míry je relevantní údaj z logu. Pokud váha měří proud nasávaného vzduchu - čím vším je ovlivněno nasávání vzduchu? Pokud půjde málo paliva, bude požadavek na málo vzduchu. Pokud bude unikat hadicí apod. tlak turba tak taky. Jen spekuluji, nevím jak a co se ovlivňuje. Ví někdo jak se navzájem ovlivňují různá čidla a senzory při běhu motoru? A co konkrétně může mít vliv na váhu?
Díky

_________________
B5.5 Variant 1.8T 110kW AWT 2004 Tiptronic ***** EX (B5 Variant 1.8 92kW 20V ADR, r.99 automat, LPG)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T 110kw AWT pomalý nástup turba - ventily, váha, turbo?
PříspěvekNapsal: 05.04.2018 11:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

481

Bydliště:

west

Tak všude na netu se dovídám, že u nafty jsou hodnoty kolem 900mg/s. Ohledně benzínu ani ťuk!
Je tu prosím někdo, kdo má log se zdravou váhou u 1.8T? Kolik mu dávala váha?
Byl by někdo se zdravou váhou ochoten ji nalogovat (už jen ze zvědavosti :)) a hodit sem log nebo info kolik dává??

PS: jsem postřehnul, že u mě v logu je hodnota v g/s a u nafty když někde na netu najdu v mg/s a někdy mg/R nebo /str. Ví někdo jak tohle přelouskat?

Pak by znamenalo, že mi dává max 1470mg/s. Logiku sice vidím v tom, že benzín jde do vyšších otáček, tudíž pojme více vzduchu... Nafta má zase většinou vyšší objem motoru, tudíž to zase kompenzuje... asi.
SAKRA, to nejsou na netu nějaký tabulky!!? Fakt to nemůžu vypátrat - týden prolézám internet a narážím jen a jen na lidi s podobným problémem a jejich problémy jsou buď nedořešeny, nedopsány a nebo se ti, kdo jim radí nepochlubí relevantností svých rad (odkazy apod.)

Ještě jedna věc: v mém logu sice mám údaj váhy, ale v grafu je její "čárka" úplně na dně. Taky ve VCDS v měřených hodnotách nemohu najít požadavek RJ kolik má váha dávat - prostě jen údaj kolik dává.

_________________
B5.5 Variant 1.8T 110kW AWT 2004 Tiptronic ***** EX (B5 Variant 1.8 92kW 20V ADR, r.99 automat, LPG)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.8T 110kw AWT pomalý nástup turba - ventily, váha, turbo?
PříspěvekNapsal: 23.04.2018 11:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

481

Bydliště:

west

Tak pokračuji. Koupil jsem novou váhu BOSCH a beze změn. Na logu dává stejné hodnoty. Teď budu měnit N75, uvidíme.
Tímto mám ověřenou zcela funkční použitou váhu BOSCH 06A 906 461 N, (0 280 218 100) k dispozici.

_________________
B5.5 Variant 1.8T 110kW AWT 2004 Tiptronic ***** EX (B5 Variant 1.8 92kW 20V ADR, r.99 automat, LPG)


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group