Zdravím po GO na 1.8t AEB jsem řešil problémy s plnícím tlakem, potažmo docela velkým škubáním při větší akceleraci od 2500 ot. nahoru. Podařilo se mi přijít na to, že byl otočený ventil n75, tak že ta delší trubička byla nasazená na hadičku nikoliv do té široké hadice. Tak jsem to předělal a auto už neškube a je bez chyb v diagnoatice.
Ale zdá se mi ten výkon takový mdlý, tak jsem zkusil prohodit hadičky od banky co ovládá obtok s tou co vede tam od vrtulky. Žádná změna nenastala. Tak jsem zkoušel odpojit konektor N75 a taky bez nějákého projevu, což mi je divné. Ventil jsem zkoušel i nový a jelo to pořád stejně. A jako poslední jsem odpojil jen hadičku od obtoku, to se projevilo tím, že to zas škubalo... Měl jsem za to, že by to nemělo škubat, jen si člověk musí dát bacha ať neodpálí turbo. Nebo se pletu? Napadlo mne jestli to turbo není K. O. Foukal jsem do toho kompresorem asi 0.3 baru a táhlo se mírně pohybovalo, z přidáváním tlaku pak víc a víc. Turbo bylo dole a vypadalo vše ok, přepouštěcí klapka též... Chci po tom motoru moc, nebo může být zrada někde zrada? Kdyby mi někdo osvětlil jak má přesně být zapojený ten ventil a problematiku okolo byl bych rád. Chtěl jsem udělat log za jízdy, ale po nastartování se mi to vždy odpojí a nekomunikuje, podařilo se mi to jen jednou a pak už nic. Předem díky za rady...
Zapojení ventilu N75
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 26.06.2012 22:15
- Bydliště: Jablůnka n.Bečvou
Re: Zapojení ventilu N75
Chce to mechanický budík tlaku turba aby se vidělo kolik turbo tlačí,(v sérii 0,5 Bar). Zapojení ventilu N75: dlouhá trubička do silné hadice airboxu,protiběžná (horní) do baňky obtoku a horizontální zapojit na výstup z tlakové části turba.
A4 Quattro 1,8T
-
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 04.10.2018 09:11
Re: Zapojení ventilu N75
No mám v plánu si jej pujčit a odzkoušet... Ten ventil n75 mám teda zapojený správně, ale je mi divné, že když jej odpojím z konektoru, nejde poznat, že je odpojený. Zkoušel jsem i nový a beze změny. A ve vagu to stále vyhazuje chybu přizpůsobení směsi, teď z hlavy nevím číslo, ale ve Visu jsem žádnou charakteristiku nenašel... Auto jinak jezdí dobře, bez nějakých problémů. Sice na trojku při cca 2000 ot. jde cítit jak turbo popožene auto vpřed, ale že by to mnělo 110 kw mi nepřijde. Motor je po GO i s výbrusem, takže tím že by to mněl za sebou to nebude... No vletím na to s tím budíkem a uvidím. Kdyžtak chip a nebo prodat
-
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 19.11.2009 14:40
Re: Zapojení ventilu N75
Ahojte, mozte mi niekto zmerat kolko voltov mate na konektore ventilu N75 pri zapnutom kluciku? Ja tam mam necelych 5V je to v poriadku? Diky.